Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Biblia E-biznesu startup firma biuro krok po kroku

08-07-2015, 8:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 285.30 zł     
Użytkownik ksiegarzx
numer aukcji: 5431705712
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 16   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Biblia E-biznesu startup firma biuro krok po kroku


6   R.O.     wystawiamy paragony i faktury vat

 

OFERTA SKŁADA SIĘ Z 4 PRZEDMIOTÓW:

 

Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek

Eric Ries

 

Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować doskonałe metody zarządzania dużymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Stworzony przez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą najnowocześniejszych narzędzi.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy też działasz w strukturach dużej organizacji, znajdziesz tu bardzo ważne wskazówki, które przydadzą Ci się na drodze w nieznane. Poznaj praktyczne metody pozwalające unikać błędów w rozwoju produktu, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne sygnały płynące z rynku, a także decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach. Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wprowadzili swoje firmy na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona.

 

oprawa: miękka

 ISBN Książki: 978-83-[zasłonięte]-5100-9

Data wydania książki: 2[zasłonięte]012-10

Format: 158x235

 

Biblia e-biznesu

Marcin Cichoń

 

Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe.

Ponieważ Biblia e-biznesu powstawała z myślą o systemowym przedstawieniu kwestii związanych z e-commerce, opracowania poszczególnych zagadnień podjęło się ponad dwudziestu autorów. Każdy z nich jest specjalistą w swojej dziedzinie. Dzięki temu niniejsza książka gromadzi najcenniejszą praktyczną wiedzę e-biznesową w jednym miejscu. Biblia e-biznesu nie jest dziełem skończonym - wirtualny biznes stale się zmienia! Dlatego też swoistym przedłużeniem publikacji jest jej fanpage, dostępny pod adresem: www.facebook.com/bibliaebiznesu. Możesz zadawać tam pytania, a nawet toczyć polemiki z autorami i wspólnie z nimi dopisywać kolejne rozdziały tej publikacji.

 

oprawa: twarda

ISBN Książki 978-83-[zasłonięte]-6699-7

Data wydania książki : 2[zasłonięte]013-09

Format: 168x237

 

 

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego

Piotr Majewski

 

Zadaj pytanie, otrzymasz odpowiedź

Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną — trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznaną, jednak oferującą niezmierzone wprost możliwości. E-biznes zaś to najbardziej smakowita wisienka na tym wirtualnym torcie.

Nowe e-inicjatywy powstają codziennie; często wystarczy po prostu dobry pomysł, by bardzo niewielkim kosztem wejść na rynek i podbić go dzięki swoim usługom czy produktom. Ale skąd wiadomo, że pomysł jest dobry? Od czego zacząć? Jakie rozwiązania najlepiej zastosować? Jak ograniczyć koszty do minimum? Sam pewnie masz ochotę zadać setki pytań na ten temat. Potrzebujesz więc kompetentnego eksperta i praktyka w jednej osobie; człowieka, który pozwoli Ci rozwiać wszelkie wątpliwości w dziedzinie e-biznesu – Piotra Majewskiego.

Przeczytaj, co mówi na temat e-biznesu, i poznaj odpowiedzi na 125 najważniejszych pytań, m.in.:

  • Jak wejść w internet i odnieść sukces bez wielkich inwestycji?
  • Gdzie są pieniądze w sieci, a gdzie ich nie ma?
  • Jak przeprowadzić efektywną analizę rynku i konkurencji?
  • Jak zacząć, jeśli nie mamy doświadczenia informatycznego i funduszy, ale mamy czas?
  • Jak stworzyć kampanię marketingową dla nowo powstałego portalu?
  • Jak wypromować swój e-biznes skutecznymi i darmowymi metodami?
  • W jaki sposób klienci najchętniej płacą w e-sklepach i jak ułatwić im transakcje?
  • Gdzie szukać i jak znaleźć dobrego copywritera?
  • Jak zwabić klientów do sklepu internetowego?
  • Jak blog może wpływać na sprzedaż?

oprawa: miękka

ISBN Książki: 978-83-[zasłonięte]-2723-3

Data wydania książki: 2[zasłonięte]010-09

 

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

Steve Blank

 

Twój startup - instrukcja obsługi

Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie - jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się Twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy… ponieważ właśnie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsięwzięciu, by stało się rentowną firmą, zdolną do odniesienia rynkowego sukcesu.

Dla ułatwienia pracy z podręcznikiem został on podzielony na cztery części. Z pierwszej dowiesz się, czym jest Customer Development. Poznasz też jego manifest, czyli katalog czternastu zasad, którymi powinny kierować się startupy przystępujące do wdrażania tej metodologii zarządzania, opracowanej specjalnie dla nich. Następna część opisuje proces przełożenia wizji założycielskiej na szablon modelu biznesowego, a następnie na szereg hipotez, weryfikowanych przy udziale klientów. W części trzeciej znajduje się opis programu testów pozwalających zorientować się, jaka jest potencjalna rentowność Twojej firmy. Autorzy przygotowali też dla Ciebie listy kontrolne, pomocne przy sprawdzaniu postępów na kolejnych etapach związanych z realizacją procesu Customer Development.

 

oprawa: twarda

ISBN Książki: 978-83-[zasłonięte]-6616-4

Data wydania książki: 2[zasłonięte]013-06

Format: 170x230


REGULAMIN AUKCJI - NA STRONIE O MNIE - KUPUJESZ - AKCEPTUJESZ

WYPEŁNIJ FORMULARZ PŁACĘ - NIEZALEŻNIE OD FORMY PŁATNOŚCI

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI

92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368

TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72