Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Biały - Volvo 244 GL diesel '89 314KKm

28-01-2012, 11:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 4 250 zł      Aktualna cena: 4 250 zł     
Użytkownik saabauto
numer aukcji: 2057529897
Miejscowość Warszawa
Licytowało: 10    Wyświetleń: 1359   
Koniec: 25-01-2012 01:26:16
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam. Otomoto podobno ludzie się boją (tak usłyszałem w rozmowie telefonicznej), więc wystawiam Białego do licytacji. Opis wklejam, bo nie chce mi się pisać wszystkiego od nowa. Cena minimalna ustawiona na rozsądnym poziomie. Pozdrawiam i zapraszam. SZCZERY OPIS Białego: Lakierowane były zaraz po zakupie w 2007r - doły drzwi PP, PT i PT nadkole, oraz nadkole LT - Biały miał rysy parkingowe. Poza tymi felerami lakier oryginalny. Wymieniłem też w listopadzie 2011r. lewy próg (jakiś idiota przykręcił do niego listwę ozdobną na wkręty do drewna i próg zgnił). Silnik, zawieszenie, hamulce i sprzęgło przeszły generalny remont 60 tys.km temu, ale zarówno elementy zawieszenia z USA (ipdusa) jak i dostępne w Polsce zamienniki nie wytrzymały nawet 60tys. km przebiegu, w związku z czym 13 grudnia wymieniłem gumy drążków reakcyjnych tylnych i drążka Panharda na Meyle HD; na początku grudnia Biały dostał profilaktycznie nowy filtr paliwa, 28.12 wymieniłem oba drążki (MOOG) i końcówki kierownicze (MG)(zawsze wymieniam parami) oraz zrobiłem zbieżność. Kompresja silnika 29,5 - 31,0 Bar na cylindrach. Silnik zalany półsyntetycznym mobilem Delvac. Foto z remontu samochodu w 2007r. tutaj: saabauto.pl/Galerie/remont/ natomiast więcej zdjęć Volvo tutaj: saabauto.pl/Galerie/DWUSETA/ Biały stoi na zimowych stalowych kołach 14'' z oryginalnymi kołpakami, alufelgi leżą i czekają na swój sezon. Samochód jest bezinwestycyjny, jego historia znana jest w klubvolvo.org.pl jak również na volvoforum. Chętnym wyślę arkusz excel w którym od zakupu odnotowuję każdą naprawę. Na dzień 28 grudnia całość napraw i kosztów eksploatacji przekroczyła 21 tys. zł :-) Sprzedaję Białego tylko z jednego powodu - kupiłem wymarzone 945 i nie stać mnie na 2 samochody równolegle, a Białego nie chcę zaorać w codziennej eksploatacji. Biały z powodzeniem dojedzie w każde miejsce w Polsce i Europie - wystarczy tylko zatankować. Oleju pomiędzy wymianami bierze 400ml na 10 tys.km. Poniżej wszystkie mankamenty, które posiada samochód, a o których wiem: - pocenie się miski olejowej - nieduże (pojedyncze punkty po obwodzie - uszczelka Elring wytrzymała krótko) - samochód nie zostawia plam - pocenie się z wybieraka skrzyni biegów - obudowa skrzyni jest zabrudzona, ale olejem nie kapie, standardowa przypadłość skrzyń M47 - wiatrak nawiewu ma 1 bieg - poprzedni właściciel włożył nieoryginalny silnik - na lewych tylnych drzwiach pod zakładką z pasty na zgrzewie, wychodzą początki rudego - zabezpieczyłem to tectylem, oczyszczając wcześniej chemicznie i ustało - przez pierwszą minutę po uruchomieniu, wspomaganie w lewą stronę działa ciężej, po tym czasie zaczyna działać normalnie - nie działają, lecz są zamontowane (wyłamane) wycieraczki reflektorów Tyle. Opis jest szczery. Cała reszta wyposażenia jest sprawna i działa. Samochód jeździ, odpala zawsze i zawsze dowozi na miejsce. Spalanie kształtuje się od 5,2 litra ropy przy 90km/h i 2 osobach z bagażem w trasie, do 10,6 litra ropy w mieście w korkach i z ciężką nogą. Średnie miejskie spalanie przy spokojnej jeździe to 7,5 - 7,8 litra ropy na 100 km. Zapraszam zdecydowanych - handlarzom, marudom i szukaczom okazji dziękuję. Ważna uwaga - jeśli nie spodoba mi się potencjalny kupujący, samochodu nie sprzedam. Pozdrawiam klubowiczów klubvolvo.org.pl oraz volvoforum.pl, zaś ciekawych zapraszam - Białego można obejrzeć na Ochocie, Wilanowie bądź na Młocinach- jeżdżę nim obecnie na codzień. Z chęcią odpowiem też na pytania telefonicznie: +48-[zasłonięte]-265-008 bądź maila: naprawavolvo(małpa)volviki.org Pozdrawiam!