Przedmiotem aukcji jest kubek z Twoim zdjęciem.
Możesz podarować go w prezencie Babci, Dziadkowi, Mamie, Ukochanej Osobie - na pewno sprawisz wiele radości bliskim. Możesz również w ten sposób zaprezentować własną firmę.
![/http://fopart.pl](http://fopart.pl/allegro/foto_66.jpg)
Dokonujemy retuszu zdjęć, kolorystyki, gęstości,nasycenia oraz redukcji czerwonych oczu, aby jak najlepiej wyglądał TWÓJ KUBEK!!!!.
![/www.fotopartner.lomza.com](http://fopart.pl/allegro/foto_7.jpg)
Posiadamy gotowe wzory na kubki na różne okazje, ale jeżeli masz życzenie wykonamy indywidualny projekt TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA CIEBIE.
Możesz również przygotować swój projekt i wysłać go do nas (rozmiary: wysokość 9,5 szerokość 20 cm, 300 pix/cal, format pliku: jpg, psd, tiff.)
Możliwa jest także modyfikacja naszych gotowych wzorów, m.in: zmiana ilości zdjęć, rozbudowa napisu bądź dodanie nowego.
Aby zobaczyć wzory kubeczków, kliknij na obrazek poniżej.
![](http://fopart.pl/allegro/kubki_dziecience.jpg)
![](http://fopart.pl/allegro/kubki_ze zdjeciem_lub_bez.jpg)
![](http://fopart.pl/allegro/kubki_rozne.jpg)
![](http://fopart.pl/allegro/kubki_dla_zakochanych.jpg)
![](http://fopart.pl/allegro/kubki_dla_babci%20i%20dziadka.jpg)
![](http://fopart.pl/allegro/kubki_boze_narodzenie.jpg)
Własnoręcznie wykonany projekt kubka można wysłać na e-mail: [zasłonięte]@fopart.pl
UWAGA!!!! Po wygranej aukcji proszę o e-mail z informacją o wyborze sposobu płatności, wzoru, dostarczeniu własnego lub szczegółowych informacji jak ma wyglądać indywidualny projekt. Po przygotowaniu wzoru wysyłamy go do zatwierdzenia.
Do każdego zakupu na naszych aukcjach dołączamy paragon fiskalny, a na życzenie klienta fakturę VAT.
Zlecenie realizujemy w ciągu 24 godzin od momentu zatwierdzenia projektu + wpłaty pieniędzy na konto (dotyczy dni roboczych bez weekendów). Wszelkie pytania prosimy kierować na nasz e-mail: [zasłonięte]@fopart.pl lub pod nr tel. 086[zasłonięte]219-83 w godzinach 10:00 - 18:00 od pon. do pt. .
UWAGA!!!! PROSZĘ O SPRAWDZANIE ZAWARTOŚCI PRZESYŁKI PRZY KURIERZE W CELU ZWERYFIKOWANIA CZY PRZEDMIOT NIE ZOSTAŁ USZKODZONY W TRAKCIE TRANSPORTU. W WYPADKU USZKODZENIA PROSZĘ OD RAZU SPISYWAĆ PROTOKÓŁ ZNISZCZENIA PRZESYŁKI LUB JEJ ZAWARTOŚCI ORAZ POWIADOMIENIE NAS DROGA MAILOWĄ. TYLKO NA TAKIEJ PODSTAWIE UWZGLĘDNIANE BĘDĄ REKLAMACJE ZWIĄZANE Z POTŁUCZENIEM LUB CAŁKOWITYM ZNISZCZENIEM ZAMAWIANEGO PRZEDMIOTU.
|