ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]34282 |
Wymiar: |
14.5x20.5cm |
Nr wydania: |
1 |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
188 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,24 kg |
Indeks: |
557[zasłonięte]02614KS |
Rok wydania: |
2012 |
Autor: |
Białek Ewa Danuta |
Wydawca: |
Instytut Psychosyntezy |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Opis książki
Unikalna książka, bazująca na nowym, zintegrowanym (systemowym, syntetycznym) podejściu do zdrowia i rozwoju człowieka (holistycznym), interdyscyplinarnego (włączając duchowy aspekt człowieka) w oparciu o psychosyntetyczne podejście, wspierająca zdrowie we wszystkich jego przestrzeniach.
Program uzupełniający nauczania edukacji zdrowotnej przeznaczony dla kształcenia przed/dyplomowego na wydziałów pedagogicznych / ewentualnie studiów podyplomowych, oparty na programie autorskim „WYCHOWANIA DO ZDROWIA W RODZINIE, SZKOLE I ŚWIECIE. Bazuje na prostych i wyjątkowo efektywnych technikach psychosyntezy, opisanych w książce PSYCHOSYNTEZA W EDUKACJI, praktycznie zweryfikowanych przez uczestników autorskich warsztatów, prowadzonych w latach 1
[zasłonięte]997-20 przez Stowarzyszenie „Edukacja dla Przyszłości. Znalazła też teoretyczne przełożenie i uzasadnienie w innej książce Autorki: ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ DZIECKA W ŚWIETLE NOWYCH WYZWAŃ (Oficyna Wydawnicza IMPULS) czy wcześniej wydanej tamże: EDUKACJA INTEGRUJĄCA: ALTERNATYWA CZY KONIECZNOŚĆ oraz w tercecie książek medycznych m.in. teraz w zapowiedziach: CZŁOWIEK KWANTOWY czy PSYCHOSOMATYCZNE, EMOCJONALNE I DUCHOWE ASPEKTY CHORÓB ZE STRESU.
Książka wyjątkowo ważna dla wszystkich, którzy chcą lub zajmują się edukacją zdrowotną od strony teorii, a mało znających praktykę. Także dla tych, którzy chcą i potrzebują wprowadzić w swoje życie zdrowe wzorce dla siebie i rodziny. Może być wyjątkową pomocą w nauczaniu edukacji zdrowotnej w kształceniu przed/dyplomowym/podyplomowym na wydziałach pedagogicznych / nauk o zdrowiu/ pielęgniarskich. Zawiera zarówno założenia programowe, opisy programów pojedynczych szkoleń jak i programów cyklicznych konkretnych efektów osiąganych „na bieżąco”, w trakcie wykonywania zadań.
Wyjątkowym ewenementem, zawartym w książce jest ewaluacja programu edukacji zdrowotnej (30 godzin zajęć), dokonana w 2011 roku przez studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu jednej z Uczelni.