Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BHP - ORGANIZACJA BEZPIECZNEJ PRACY - NOWA opis

11-03-2012, 13:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39.90 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 2114950172
Miejscowość Czeladź
Wyświetleń: 16   
Koniec: 12-03-2012 12:04:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ORGANIZACJA BEZPIECZNEJ PRACY


S. WIECZOREK / P. ŻUKOWSKI

INFORMACJE:




Wydawnictwo - W.TARBONUS
Rok - 2009
Stron - 240
Oprawa - LAKIEROWANA
Format - ~B5

STAN - NOWA


Książka stanowi znakomity podręcznik dla wszystkich osób kreujących bezpieczne i przyjazne dla człowieka środowisko pracy.

Autorzy skupiają się na przybliżeniu sposobów tworzenia bezpiecznych stanowisk pracy przy wykorzystaniu ergonomii oraz organizacji i zarządzania.

W poszczególnych rozdziałach książki zaprezentowany został rozwój i formy organizacji pracy oraz omówione funkcje zarządzania, planowania, motywowania, kontrolowania, jak też marketingu.

Książka przybliża również zagadnienia wdrażania i integracji procedur zapewniających tworzenie odpowiedniego środowiska pracy z uwzględnieniem systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz bezpieczną i higieniczną pracą wraz z analizą kosztów i korzyści związanych z wprowadzaniem tych procedur.

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:

Wprowadzenie 5

1. ROZWÓJ NAUKI O ORGANIZACJI PRACY 7

1.1. Pojęcia organizacji i organizowania 7
1.2. Sterowanie, regulacja, kierowanie, zarządzanie 11
1.3. Zagadnienia sprawności zarządzania 15
1.4. Powstawanie nauki o organizacji pracy 19
1.5. Prekursorzy nauki o organizacji pracy 21
1.6. Prakseologia a organizacja pracy 25
1.7. Inne nauki zajmujące się organizacją pracy 28
1.8. Szkoły i kierunki w nauce o organizacji i zarządzaniu 32
Literatura 33

2. PODSTAWOWE ZASADY ORGANIZACJI PRACY 34

2.1. Istota i znaczenie zasad organizacji pracy 34
2.2. Określenie zasady podziału pracy 35
2.3. Ekonomiczne znaczenie podziału pracy 36
2.4. Podział pracy w organizacji produkcji 37
2.5. Współczesne poglądy na zagadnienie podziału pracy 39
2.6. Określenie zasady harmonii 40
2.7. Sposoby harmonizacji pracy w procesie produkcji 41
2.8. Harmonizacja a synchronizacja pracy 44
2.9. Określenie zasady koncentracji 44
2.10. Ekonomiczne znaczenie koncentracji 46
2.11. Formy koncentracji produkcji 46
2.12. Granice koncentracji 47
2.13. Określenie zasady optymalizacji pracy 48
2.14. Zasady organizacji pracy typu szczegółowego 50
Literatura 51

3. PODSTAWOWE FORMY ORGANIZACJI PRACY 53

3.1. Pojęcie formy organizacji pracy 53
3.2. Rodzaje form organizacji pracy 54
3.3. Rodzaje form organizacji produkcji 58
3.4. Efekt organizacyjny 60
3.5. Forma organizacji pracy a typ produkcji przemysłowej 61
3.6. Produkcja potokowa jako forma organizacji pracy zespołowej 64

Literatura 67
4. ORGANIZACJA BEZPIECZNEGO STANOWISKA PRACY 68

4.1. Człowiek w procesie pracy 68
4.2. Ergonomia jako nauka o przystosowaniu pracy do człowieka 89
4.3. Zasady i postulaty ergonomii 94
4.4. Stanowisko pracy i zasady jego organizacji 104
4.5. Diagnostyka warunków pracy podstawą identyfikacji zagrożeń 120
Literatura 123

5. PODSTAWOWE FUNKCJE, ZASADY I METODY ZARZĄDZANIA 126

5.1. Funkcje zarządzania 126
5.2. Zasady zarządzania 134
5.3. Metody zarządzania 136
Literatura 143

6. WDRAŻANIE I INTEGRACJA SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA 144

6.1. System Zarządzania Jakością 146
6.2. System zarządzania środowiskowego 162
6.3. System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy 176
6.4. Zarządzanie ryzykiem zawodowym 189
6.5. Sposoby integracji systemów zarządzania 217
Literatura 222

7. KOSZTY I KORZYŚCI ZWIĄZANE Z WDROŻENIEM I UTRZYMANIEM SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA 225

7.1. Korzyści wynikające z integracji systemów zarządzania jakością, środowiskowego oraz bezpieczeństwem i higieną pracy 225
7.2. Ekonomiczny aspekt zarządzania ryzykiem 227
7.3. Koszty bezpieczeństwa i higieny pracy 231

Literatura 236
Wykaz tabel 238
Wykaz rysunków 239




PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM