Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bhargava Rohit - Bez osobowości

04-07-2015, 16:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 68 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 5421683089
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 04-07-2015 16:21:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
58 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 940477

Bhargava Rohit - Bez osobowości
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64337
Wymiar: 14.0x20.0cm
Nr wydania: 2
Ilość stron: 332
Rok wydania: 2014
Autor: Bhargava Rohit
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki

Podtytuł: Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Personality not included
Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej.

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach - począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.

Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:
  • rozpoznać mit, w który ślepo wierzy większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,
  • odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,
  • stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,
  • wykorzystać wpływ "przypadkowych rzeczników",
  • pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.
Zobacz także...