FABRYCZNIE NOWY PRODUKOWANY W JAPONII !!!
SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 5SU
BF5A4SU z manetką gazu w rumplu oraz sprzęgłem
HONDA
BF5 A4SU
UWAŻAJ NA PODRÓBKI !!!
PONIŻEJ LINK DO GALERII PODRÓBEK.
PAMIĘTAJ !!!
MASZYNA Z NAKLEJKĄ HONDA TO NIE HONDA.
NIE ISTNIEJE COŚ TAKIEGO JAK ZAMIENNIK HONDY-
TAKIE ZAMIENNIKI NIE MAJĄ NIC WSPÓLNEGO Z HONDĄ,
A TYM BARDZIEJ Z JEJ JAKOŚCIĄ
"NIE DAJ SIĘ NABIĆ W BUTELKĘ"
KLIKNIJTUTAJ
O MARCE HONDA DLA TYCH KTÓRZY JEJ NIE ZNAJĄ:
Tą markę kojarzymy z wytrwałością, pewnością, i dynamizmem, takie też są te urządzenia. Opinię tą zawdzięczają jednym z najlepszych silników produkowanych na świecie. Koncern Honda Motor Co Ltd. zawdzięcza swoje sukcesy założycielowi Soichiro Honda, który z własnych marzeń i ambicji stworzył filozofię i zasady obowiązujące już ponad pół wieku
Od lat silnik BF5 cieszy się dużą popularnością wśród wędkarzy i żeglarzy. Duża pojemność skokowa i smarowanie za pomocą pompy olejowej zapewniają bardzo długą żywotność silnika. Wygodna obsługa, niski poziom emisji spalin i hałasu oraz minimalne koszty eksploatacji to dodatkowe zalety tego modelu. Będziesz mile zaskoczony, że Twój nowy silnik zużywa tak mało paliwa!
ZWARTY I GOTOWY
Jeżeli odczuwanie radości podczas pływania to Twój główny priorytet, sterowanie silnikiem nie może być dla Ciebie w żaden
sposób kłopotliwe. BF5 wyposażony jest w sprytne rozwiązania ułatwiające obsługę, po to byś mógł skoncentrować się na
tym co najważniejsze: radości z pływania.
NIE UWIERZYSZ JAK ŁATWO JE PRZENOSIĆ Ten sam mocny silnik, który niesie Twoją łódź przez wielką wodę, to ten
sam silnik, który bez problemu Ty zaniesiesz z powrotem do samochodu. Dzięki lekkiej konstrukcji i wygodnej, ergonomicznej
rączce zabierzesz taki silnik wszędzie gdzie będziesz chciał. Teraz możesz cieszyć się wszystkimi zaletami mocnego,
4-suwowego silnika, który na dodatek jest taki przenośny!
WYJĄTKOWO NIEDROGI! Tak jak wszyscy więksi w rodzinie, Honda BF5 jest wyjątkowo mało wymagająca pod względem
konserwacji i bardzo oszczędna w eksploatacji. Przy całym wirze zajęć na wodzie możliwe, że to Tobie będzie się
chciało pić, a nie Twojemu silnikowi! Będziesz mile zaskoczony, że Twój nowy silnik zużyje średnio tylko 1,2 litra benzyny w
godzinę.
DOKŁADNIE TYLE ILE POTRZEBA Teraz dzięki zwiększonej pojemności silnik ten zaskoczy Cię większą mocą w
dolnym i średnim zakresie obrotów. Dlatego nawet przy niskich obrotach dysponuje solidnym momentem i radzi sobie bez
problemu nawet z dużym kadłubem.
Kiedy wyruszasz na kolejną wyprawę?
Duża pojemność silnika dla większej mocy
Tuleja cylindra to solidna konstrukcja silnika na wiele, wiele lat
eksploatacji
Smarowanie silnika za pomocą pompy olejowej dla wydłużenia
żywotności
Większy moment przy małych i średnich obrotach
Uchwyt rumpla izolowany od drgań
Bezobsługowy, cyfrowo sterowany zapłon o dużej energii, bardzo
łatwy rozruch
Podwodny wydech o bardzo niskim poziomie hałasu
Specjalne ustawienie do pływania na płytkiej wodzie
Awaryjny wyłącznik zapłonu z linką
Zabezpieczenie przeciw-rozruchowe na biegu
Lampka ciśnienia oleju
12 litrowy, przenośny zbiornik paliwa ze wskaźnikiem ilości w cenie silnika
Uchwyt z przodu do przenoszenia