Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BEZROBOTNY I CO DALEJ? red. Bombera Z._wys.0

10-07-2015, 6:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49.90 zł     
Użytkownik sentencjalublin
numer aukcji: 5500244325
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 3   
Koniec: 10-07-2015 06:52:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
88 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 389851

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej  


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
gsm. 607 [zasłonięte] 708


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa.




BEZROBOTNY I CO DALEJ? Rekonwersja jako forma pomocy zwalnianym z pracy w wybranych grupach zawodowych

 

 

 red. Bombera Zdzisław, Telep Jerzy


Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie
Wydanie: 1

Rok: 2006
Oprawa: miękka  
Format: 17,0 x 24,0 cm
Stron: 366
ISBN: 83[zasłonięte]60197-8




OPIS KSIĄŻKI:


Publikowana twórczość naukowa zawiera głównie rozważania na tematy pokrewne tytułowi niniejszej pracy, nie opracowano jeszcze spójnej koncepcji naukowej w obszarze rekonwersji. Przeprowadzono dotychczas jedynie badania lub analizowano wybrane, wąskie aspekty tej działalności. Mają one raczej charakter syntetycznej, praktycznej instrukcji niż refleksji naukowej.

W dostępnej literaturze tematyka rekonwersji nie jest mocno eksponowana, stąd wiele ocen i propozycji nosi charakter nowatorski i wyrazić należy nadzieję, iż będą one pogłębiane w ślad za rozszerzającą się świadomością o potrzebie wzmocnienia procesów rekonwersyjnych i wpisania tego programu w system społeczny i ekonomiczny państwa.

Treść publikacji obejmuje trzy bloki tematyczne - problemy bezrobocia, rekonwersję oraz logistykę i zarządzanie w rekonwersji.

 

SPIS TREŚCI:

        Część I.

        Bezrobocie - polityka zatrudnienia i zjawiska rynku pracy jako ogólne uwarunkowania procesów rekonwersji

        • Rynek pracy w Polsce w świetle Raportu "W trosce o pracę"
        • Rynek pracy w kontekście wspólnej polityki społecznej UE
        • Rynek pracy w wybranych regionach Polski
        • Rynek pracy w koncepcji społecznej gospodarki rynkowej na przykładzie Republiki Federalnej Niemiec
        • Wiejski rynek pracy wobec integracji z Unią Europejską
        • Instrumenty tworzenia nowych miejsc pracy na obszarach wiejskich - w świetle polityki UE i OECD
        • Rynek pracy w Polsce i Unii Europejskiej jako element
        • Analiza stanu i struktury bezrobocia na lokalnym rynku pracy na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego w latach 1[zasłonięte]999-20
        • Programy pomocowe a zmiany w pozycji zawodowej bezrobotnego ze wsi

        Część II.

        Rekonwersja i jej formy

        • Identyfikacja problemu rekonwersji kadr
        • Model rekonwersji kadr
        • Możliwości wykorzystania metod dyskryminacji w badaniach skuteczności instrumentów rekonwersji jako formy pomocy bezrobotnym
        • Doświadczenie resortu obrony narodowej w rekonwersji kadr
        • Doświadczenia wybranych państw w realizacji procesów rekonwersji kadr
        • Eksport siły roboczej z Polski - czynnik zmniejszania bezrobocia
        • Polityka rynku pracy a rekonwersja

        Część III.

        Zarządzanie procesami rekonwersji kadr

        • Logistyczne wspomaganie rekonwersji zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie
        • Restrukturyzacja zatrudnienia w przedsiębiorstwie
        • Motywacja finansowa pracowników na potrzeby rekonwersji
        • Finansowanie rekonwersji kadr na przykładzie Sił Zbrojnych RP
        • Znaczenie umiejętności w konwersji kadr i ograniczaniu bezrobocia
        • Pozyskiwanie pracowników do nowoczesnej organizacji

             


                ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

                 


                © PanelReklamowy


                !!! NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM !!!

                FINALIZACJA TRANSAKCJI
                1. Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!

                2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu.
                3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
                4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
                5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
                6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

                PŁATNOŚĆ ZA PRZEDMIOT
                1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
                2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
                3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
                4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od aukcji.
                5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
                6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

                WYSYŁKA PRZEDMIOTU
                1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
                2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
                3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.
                4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
                5. Zawsze informujemy e-mailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
                6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za czas/termin dostawy ponosi Poczta Polska.


                7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
                8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
                9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

                REKLAMACJE I ZWROTY
                1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
                2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 30 maja 2014 roku "o ochronie praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki.
                3. Nie odbieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
                4. W przypadku zwrotu, koszt odesłania do nas nie podlega zwrotowi.

                 

                Szczegóły odnośnie zasad Reklamacji i Zwrotów znajdują się w zakładce "INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO"

                 

                KOMENTARZE
                1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
                2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
                3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

                zawsze szybko, miło, kompleksowo