Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bezprzewodowy miernik ciśnienia i temperatury opon

01-03-2015, 22:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 61.01 zł     
Użytkownik Janusz1Janusz1
numer aukcji: 5118567533
Miejscowość Słupsk
Licytowało: 5    Wyświetleń: 181   
Koniec: 01-03-2015 20:41:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam używany (wszystko działa) miernik ciśnienia i temperatury opon sterowany drogą radiową. Działanie polega na zamontowaniu w miejscu kapturków na wentyle czterech kapturków z zestawu. Posiadają one w środku baterie i nadajnik radiowy i tą drogą przekazują wartości pomiarów do centralki z wyświetlaczem, który montuje się w środku auta na podstawce takiej jak do nawigacji (podstawki nie można zamontować na szybie - brak adaptera - można ja tylko przykleić na taśmę dwustronnie klejącą. Centralka cały czas odbiera sygnał z kapturków i na bieżąco podaje ciśnienie i temperaturę każdej opony. Wyświetlacz można podłączyć do gniazda zapalniczki i wtedy cały czas jest podświetlany na kolor ciepłopomarańczowy. Można nie podłączać do zapalniczki i wtedy potrzebne są dwie bateria AAA i ekran podświetlany jest wtedy tylko na krótko przyciskiem (ale ciśnienie jest cały czas widoczne). Jednostki ciśnienia, które można ustawić to: PSI/KPA/BAR/ KG/CM. Można również ustawić alarm, który powiadomi o spadku ciśnienia w oponach albo o przekroczeniu temperatury :) W zestawie: Centralka z wyświetlaczem i podstawką, 4 kapturki radiowe na opony, 4 zabezpieczenia antykradzieżowe na imbus (imbus też w zestawie), instrukcja po niemiecku i po angielsku. Dodatkowo dodaję 15 szt. !!!!!!!!!!!!!!!!!! baterii do kapturków z powodu dobrego humoru ;) W sumie fajny i potrzebny gadżet - za ile wylicytujesz za tyle kupisz:) Ahaaaa - przewód do zapalniczki był skracany stąd izolacja na przewodzie. Pozdrawiam wszystkich.