Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bezprzewodowa Tarcza do darta WiFi SUPER ROZRYWKA

22-01-2012, 13:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 159 zł     
Użytkownik ConnerMedia
numer aukcji: 2032049713
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 84   
Koniec: 16-01-2012 00:13:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Image Hosted by ImageShack.us
INFORMACJE O FIRMIE

INFOLINIA 042 [zasłonięte] 20
Conner Sp. z.o.o.
90-212 Łódź, ul. Sterlinga 27/29
NIP:[zasłonięte]725-19-209

WYSYŁKA - KURIER UPS

Paczka do 25kg - 19.90zł

Za pobraniem - plus 10zł

Odbiór własny - 0zł

Poczta Polska* - priorytet 12zł

* - wybrane aukcje


KONTO BANKOWE

PKO Inteligo

PKOBP Oddział 6 w Łodzi

061[zasłonięte]340800[zasłonięte]20202[zasłonięte]014


Nasze aukcje:


AUKCJE CONNER

Sprzedaż na raty:




DO KUPIENIA Bezprzewodowa Tarcza do darta WiFi
TYLKO TERAZ SUPER CENA 159 ZŁ



Opis: Bezprzewodową tarczę do gry w lotki EPS-PT001 można połączyć z komputerem za pomocą odbiornika USB i prowadzić rozgrywki z graczami w domu, na imprezie, a także online na całym świecie! Atrakcyjny interfejs oraz sygnalizacja głosowa sprawiają, że gra staje się jeszcze bardziej przyjemna. NIE MUSISZ JUŻ ZLICZAĆ WYNIKU NA KARTCE!!! NIE MUSISZ PILNOWAĆ KOLEGI CZY NIE KANTUJE!!! KOMPUTER POLICZY WSZYSTKO ZA CIEBIE!

Gracz na różne sposoby może skonfigurować wygląd gry na ekranie komputera. W podkładzie masz typową muzę towarzyszącą jak zwykle tej kultowej grze.

> Bezprzewodowa łączność z komputerem ( Wi-Fi ) – zasięg pracy do 10m.
> Możliwość udziału w grze jednocześnie 4 graczy będących w różnych miejscach na świecie.
> 10 różnych gier oraz 62 różnych wariantów.
> Strefa wyłapywania niecelnych rzutów.
> Sygnalizacja głosowa zliczająca punkty.
> Możliwość wyboru głosu lektora.
> Funkcja kasowania/odbicia się lotki.
> Opcja podwójnego i potrójnego wejścia/wyjścia.
> Funkcja wydłużająca czas pracy na baterii.
> Zasilanie 2x bateria AAA.
Średnica pola do gry: 35 mm
Wymiary tarczy: 429mm x 30 mm
Zawartość opakowania: 6 rzutek, 24 dodatkowych grotów, odbiornik USB
Polska instrukcja obsługi.


BEZPRZEWODOWA ŁĄCZNOŚĆ Z KOMPUTREM
Tarczę można połączyć z komputerem za pomocą odbiornika USB - tak jak np.: bezprzewodową myszkę.
Zasięg pracy po łączenia bezprzewodowego do 10m.

ZASADA DZIAŁANIA
Zdobyte punkty rejestrowane są przez tarczę i następnie przesyłane do komputera.
Zainstalowane oprogramowanie nie tylko zlicza punkty ale udziela również wskazówek.
Komputer można również podłączyć do odbiornika TV . Rejestracja punktów będzie prezentowana na większym ekranie!

ATRAKCYJNY INTERFEJS OPROGRAMOWANIA
Gracz na różne sposoby może skonfigurować wygląd gry na ekranie komputera.
Dostępny jest szeroki wybór gier i ich wariantów.
Oprócz informacji na ekranie dostępne są także informacje głosowe o zdobytych punktach oraz inne komentarze i wskazówki od lektora.
Rejestracja najlepszych wyników

LEKTOR W JĘZYKU POLSKIM
Możliwość zmiany głosu lektora w tym wyboru lektora w języku polskim.
Dostępna jest Polska wersja oprogramowania.


Opis zasad gier dostępnych w bezprzewodowej tarczy Emprex EPS-PT001

Standard game
(301, 401,501)
Popularna gra inaczej nazywana 301 lub 501.
Każdy z graczy na początku otrzymuje określoną liczbę punktów (301, 401 lub 501). Celem gry jest jak najszybsze osiągnięcie liczby punktów 0. Każdy z graczy ma 3 rzuty. Od pierwotnej liczby punktów odejmuje się te, które gracz trafił na tarczy. Ostatni rzut musi wynieść dokładnie tyle ile zostało punktów. Jeżeli zostało np. 10 punktów to gracz musi trafić pole z nr 10 lub podwójne pole z nr 5. Jeżeli gracz trafi pole z większą liczbą punktów niż zostało (usłyszy komunikat dźwiękowy „Bust”), kończy się kolejka i zostaje przywrócony stan punktów sprzed kolejki.
Dostępne opcje:
Double In – Aby rozpocząć odliczanie punktów trzeba trafić podwójne pole.
Double Out – Aby zakończyć grę trzeba trafić podwójne pole. Jeżeli pole nie
zostanie trafione kończy się kolejka i zostaje przywrócony stan punktów sprzed kolejki.
Double In/Double Out - Aby rozpocząć i zakończyć odliczanie punktów trzeba trafić podwójne pole.
Master Out - Aby zakończyć grę trzeba trafić podwójne lub potrójne pole. Jeżeli pole nie zostanie trafione kończy się kolejka i zostaje przywrócony stan punktów sprzed kolejki.
Double In/Master out - Aby rozpocząć odliczanie punktów trzeba trafić podwójne pole oraz aby zakończyć grę trzeba trafić podwójne lub potrójne pole. Jeżeli pole nie zostanie trafione kończy się kolejka i zostaje przywrócony stan punktów sprzed kolejki.

Cricket
(Score, No-score)
W grze używane są tylko pola z numerami od 15 do 20 oraz Bull’s eye. Domyślnie ustawiona jest opcja „Score”
„Score”
Każdy numer od 15 do 20 musi zostać trafiony trzy razy. Wyrzucenie pola podwójnego (Double’s) lub potrójnego (Triple’s) liczą się, jako podwójne lub potrójne trafienie. Jeżeli gracz trafi numer trzy razy, to numer ten jest "otwarty" do zdobycia dodatkowych punktów. Jeżeli numer zostanie trafiony po trzy razy przez wszystkich graczy to numer ten jest "zamknięty" i za jego pomocą nie można już zdobyć dodatkowych punktów. Każdy z graczy po otworzeniu numeru może dalej trafiać ten numer (do momentu, kiedy nie zostanie on zamknięty) w celu zdobycia dodatkowych punktów. Gra kończy sie, kiedy jeden z graczy zamknie wszystkie segmenty i zdobędzie największą liczbę punktów. Jeżeli dwóch graczy zdobędzie tą samą liczbę punktów wygrywa ten, który otworzył większą liczbę numerów. Ten z graczy, który otworzył wszystkie numery i posiada małą liczbę punktów gra dalej, aby zdobyć więcej punktów (np. poprzez wyrzucanie otwartych pól, które nie zostały jeszcze zamknięte). Każde pole posiada trzy wskaźniki. Jeśli dane pole zostanie trafione, na wyświetlaczu dodawany jest wskaźnik. Gdy dane pole jest „otwarte” numer na tablicy będzie wyświetlany w kolorze gracza. Numery zamknięte wyświetlane są w kolorze szarym.

„No-score”
Zasady gry są takie same jak w opcji „Score” z tym, że nie ma możliwości zdobycia dodatkowych punktów.
W grze używane są tylko pola z numerami od 15 do 20 oraz Bull’s eye. Każdy numer od 15 do 20 musi zostać trafiony trzy razy. Wyrzucenie pola podwójnego (Double’s) lub potrójnego (Triple’s) liczą się, jako podwójne lub potrójne trafienie. Wygrywa ten gracz który jako pierwszy wyrzuci po 3 razy numery od 15 do 20 i Bull’s eye.

High Score
(1,2,3,4,5,6,7,8)
Gra polega na wyrzuceniu jak największej liczby punktów. Punkty w rundach sumują się. Wygrywa ten, kto zdobędzie największą liczbę punktów. Wyrzucenie pola podwójnego (Double’s) lub potrójnego (Triple’s) dają podwójną lub potrójną liczbę punktów. Dostępna liczba rund: 1,2,3,4,5,6,7,8. Domyślnie ustawione są 3 rundy.

Killer
(8,9,10,11,12,13,14,15,16, Double 3, Double 5, Double 7)
Gra polega na wyeliminowaniu przeciwników poprzez wyrzucanie ich numerów.
Każdy gracz przed rozpoczęciem gry wykonuje jeden rzut lotką do tarczy i wybiera pole (numer) dla Siebie. Gracze nie mogą mieć takich samych pól. Aby zostać Killerem należy trafić potrójne pole dla Swojego numer. Gdy gracz stanie się Killerem przy polu z jego imieniem pojawi się symbol noża. Zadaniem Killera jest wyeliminowanie innych graczy poprzez trafianie numerów przeciwników (przeciwnik traci wtedy jedno życie)
Przy wybraniu opcji Double 3, Double 5, Double 7 Killer może wyeliminować innych graczy poprzez trafianie w podwójne pole numeru przeciwnika – przeciwnik traci w ten sposób jedno życie.
Gdy gracz straci wszystkie życia przy jego imieniu pojawia się napis „Dead”. Dostępna liczba żyć: 8,9,10,11,12,13,14,15,16. W przypadku opcji double: 3, 5,7. Wygrywa ten gracz, który jako ostatni zostanie w grze. Liczba graczy powinna być większa niż 2.

English Cricket
W tej grze bierze udział tylko dwóch graczy. Gra składa się z dwóch rund. Celem jednego gracza jest zdobycie jak największej ilości punktów zanim drugi gracz wyrzuci dziewięć razy środek "bulls-eye". Jeden gracz zdobywa punkty tylko wtedy, kiedy w jednej rundzie wyrzuci więcej niż 40 punktów. Drugi gracz zdobywa 1 punkt, gdy trafi zewnętrzny środek i 2 punkty, gdy wewnętrzny środek. Runda kończy się, gdy gracz (trafiający do środka) zdobywa 9 punktów. Po zakończeniu rundy gracze zamieniają się rolami. Po ukończeniu dwóch rund punkty sumuje się i wygrywa ten gracz, który uzyskał największą liczbę punktów.


Cut Throat Cricket
Zasady gry są podobne do Score Cricket z tym, że punkty zdobyte poprzez wyrzucanie otwartego pola nalicza się nierzucającemu, ale przeciwnikom.
W grze używane są tylko pola z numerami od 15 do 20 oraz Bull’s eye. Każdy numer od 15 do 20 musi zostać trafiony trzy razy. Jeżeli gracz trafi numer trzy razy, to numer ten jest "otwarty" do zdobycia dodatkowych punktów. Gracze wyrzucając „otwarte" numery mogą naliczyć dodatkowe punkty temu przeciwnikowi, który dany numer ma jeszcze "nie otwarty". Jeżeli numer zostanie trafiony trzy razy przez wszystkich graczy to numer ten zostaje "zamknięty" i za jego pomocą nie można już zdobyć dodatkowych punktów. Wygrywa ten gracz, który zamknie wszystkie Swoje numery oraz zdobędzie jak najmniejszą liczbę punktów.

Overs
(3,4,5,6,7)
Każdy z graczy musi wyrzucić większą liczbę punktów niż w poprzedniej rundzie. Gracz rozpoczyna grę z ilością 0 punktów. Jeżeli zdobędzie mniej punktów to traci jedno życie. Jeżeli gracz naciśnie przycisk „Next” bez oddawania rzutu, traci jedno życie. Gracz kończy grę, gdy straci wszystkie życia. Dostępna liczba żyć: 3, 4, 5,6, 7. Jeżeli jest więcej niż dwóch graczy, gra może się zakończyć, jeżeli zostanie tylko jeden gracz. W grze musi brać udział więcej niż dwóch graczy.

Unders
(3,4,5,6,7)
Gracz rozpoczyna grę z ilością 180 punktów. Każdy z graczy musi wyrzucić mniejszą liczbę punktów niż w poprzedniej rundzie. Jeżeli zdobędzie więcej punktów to traci jedno życie. Dostępna liczba żyć: 3, 4, 5,6, 7. Rzut poza tarczę lub odbita lotka „Miss” naliczane jest 60 punktami. Jeżeli graczy naciśnie przycisk „Next” bez oddawania rzutu, traci jedno życie. Gracz kończy grę, gdy straci wszystkie życia. Jeżeli jest więcej niż dwóch graczy, gra może się zakończyć, jeżeli zostanie tylko jeden gracz. W grze musi brać udział więcej niż dwóch graczy.

Count up
(300, 400, 500, 600, 700, 800, 900)
Gra polega na zdobyciu jak największej liczby punktów.
Gracz rozpoczyna grę z ilością 0 punktów. Do pierwotnej liczby punktów dodaje się te, które gracz trafił na tarczy. Celem gry jest jak najszybsze osiągnięcie liczby punktów 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900. Jeżeli jest więcej niż dwóch graczy, gra może się zakończyć, jeżeli zostanie tylko jeden gracz. W grze musi brać udział więcej niż dwóch graczy.

High Score
(3,4,5,6,7,8)
Wygrywa ten gracz, który uzbiera największą liczbę punktów. Podczas każdej rundy na wyświetlaczu wyświetla się specjalny numer (Rundom Number). Trafienie tego numeru pierwszą lotką punktowane jest dodatkowo. Liczba punktów zwiększy się x5, jeżeli wyrzuci się pole pojedyncze, x7, jeżeli pole podwójne i x10, jeżeli pole potrójne. Domyślnie ustawione są 3 rundy.



ASUS GF9500GT
ASUS GF9500GT


Dane techniczne:
Gwarancja 12 miesięcy
Kod Producenta EPS-PT001
ilość graczy Możliwość udziału w grze jednocześnie 4 graczy.
gry 10 różnych gier oraz 62 różnych wariantów.
inne Strefa wyłapywania niecelnych rzutów.
inne •Sygnalizacja głosowa zliczająca punkty.
inne Możliwość wyboru głosu lektora.
inne Funkcja kasowania/odbicia się lotki.
inne Opcja podwójnego i potrójnego wejścia/wyjścia.
inne Funkcja wydłużająca czas pracy baterii.
inne Zasilanie 2 x bateria AAA.
inne Średnica pola do gry: 35 mm
inne Wymiary tarczy: 430mm x 27 mm
ZAWARTOŚ OPAKOWANIA Tarcza do lotek + 6 rzutek, + 24 dodatkowych grotów, + Odbiornik USB + Polska instrukcja obsługi

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne i zdjęcia nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń.



INFORMUJEMY, ŻE ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ UZSYKANIA SZERSZEGO OPISU NINIEJSZEGO PRODUKTU LUB DODATKOWYCH ZDJĘĆ NA ŻYCZENIE – W TYM CELU ZADZWOŃ POD NR +42 [zasłonięte] 20 LUB WYŚLIJ MAILA NA [zasłonięte]@conner.pl
PO ZAKUPIE Z OPCJĄ ODBIORU OSOBISTEGO PROSZĘ O OCZEKIWANIE NA TELEFON LUB MAIL ZE STRONY NASZEGO DORADCY Z POTWIERDZENIEM PRZYGOTOWANIA TOWARU



Dodatkowe informacje o sposobie finalizacji transakcji znajdą Państwo na stronie O MNIE.


Sprzedawany sprzęt jest nowy, na gwarancji, w nienaruszonym opakowaniu

Dla osób mających poniżej 10 (DZIESIĘCIU) gwiazdek w systemie komentarzy allegro - przesyłka za pobraniem niedostępna. INFORMUJEMY ŻE DOPUSZCZAMY MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU Z KONTA JUNIOR


Zakupy w naszej firmie objęte są gwarancja 100% zadowolenia.



W odpowiedzi na liczne maile z Państwa strony, chcemy zaznaczyć, że nasza firma działa na rynku komputerowym od ponad 10 lat. Przygodę z Allegro dopiero zaczynamy, jednakże pragniemy zapewnić, że jakość naszych usług w internecie jest równie wysoka jak w naszych punktach sprzedaży. Zapraszamy do zakupów!


NASZE SALONY:

Kupując na Allegro od sprzedawcy posiadającego własne punkty sprzedaży macie Państwo gwarancje, że towar przez Was zakupiony będzie najwyższej jakości, objęty rzeczywistą i możliwą do wyegzekwowania gwarancją, jakiej nie zapewnia wielu innych sprzedawców działających na Allegro.

ASUS GF9500GT
ASUS GF9500GT
ASUS GF9500GT
ASUS GF9500GT


Bezprzewodowa Tarcza do darta WiFi SUPER ROZRYWKA


Dodano 2[zasłonięte]011-12 17:27
UWAGA! ze względu na okres świąteczny sugerujemy wybór przesyłki kurierskiej (kilka złotych drożej i gwarancja, że dotrze na czas i w doskonałym stanie - każda paczka ubezpieczona do 5 tys. PLN);

z Życzeniami Zdrowy i Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku - Zespół ConnerMedia!