Kamera montowana jest np.
nad tylną tablicą
rejestracyjną, zasilana jest
ze światła cofania. Po
zamontowaniu, ruchoma
głowica kamery umożliwia
regulację pola widzenia.
Odporna na warunki
atmosferyczne obudowa
kamery, umożliwia jej pracę
praktycznie w każdych
warunkach drogowych.
Połączenie kamery z
odbiornikiem jest
bezprzewodowe, nie wymaga
prowadzenia żadnych kabli
pomiędzy tyłem samochodu a
deską rozdzielczą.
Samochodowa ładowarka zasila
jednocześnie odbiornik
kamery oraz urządzenie do
nawigacji, które służy jako
wyświetlacz obrazu z kamery.
W warunkach dziennego
oświetlenia kamera
przekazuje kolorowy obraz.
Do pracy w nocy wyposażona
jest w podczerwone diody LED
pozwalające na obserwację w
ciemnościach.
Po włączeniu biegu
wstecznego kamera uruchamia
się, jednocześnie
wyświetlając obraz na
ekranie nawigacji. Odbywa
się to bez względu na to czy
na urządzeniu są aktualnie
uruchomione aplikacje, czy
też nie. Kamera może być
stosowana we wszystkich
rodzajach samochodów.
Urządzenie jest bardzo
przydatne np. podczas
cofania na zatłoczonych
parkingach.
Kamerę można zainstalować w
dowolnym miejscu np. nad
tablicą rejestracyjną, w
zderzaku, za szybą bądź w
tylnej klapie auta. Można ją
podłączyć do radia z
ekranem, do car TV, do
nawigacji.
Typ: |
bezprzewodowa |
Sygnał wideo: |
kompozytowy |
System: |
PAL |
Zasięg transmisji: |
100m (bez przeszkód) |
Rozdzielczość: |
420 linii |
Pionowy kąt
widzenia: |
120 stopni |
Poziomy kąt
widzenia: |
90 stopni |
Odporność na
wstrząsy: |
6,8g |
Klasa szczelności: |
IP67 |
Zasilanie kamery: |
12V±6V <200mA |
Zasilanie
odbiornika: |
5V <150mA |
Częstotliwość
nadawania: |
2,370GHz |
Temperatura pracy
kamery: |
-20 - +60 °C |
Temperatura pracy
odbiornika: |
-20 - +60 °C |
Czułość odbiornika: |
-90 dB |