Anbar Vordon-Sklep
ul. Kucelińska 3
42-202 Częstochowa
tel: 609
[zasłonięte] 667
GG 13[zasłonięte]256
email: [zasłonięte]@gmail.com
Preferowaną formą kontaktu jest e-mail, a telefon i komunikator GG pełnią funkcję dodatkową.
Precyzyjne informacje dotyczące przesyłek mogą być przekazane tylko po identyfikacji klienta na podstawie adresu email podanego w profilu Allegro.
Na wszystkie maile staramy się odpowiadać w ciągu 24 godzin. Jeżeli jednak nie dostałeś odpowiedzi na maila, spróbuj napisać do nas poprzez
ZADAJ PYTANIE SPRZEDAJĄCEMU. Gwarantuje to, że twój mail nie będzie zatrzymany na żadnych filtrach antyspamowych.
Wszystkie kwestie dotyczące reklamacji, opóźnień i innych kwestii spornych muszą być przesłane do nas drogą mailową.
Upewnij się czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się na naszej aukcji lub na stronie "O MNIE".
Przelew - przedpłata.
Płatność na nasze konto bankowe.
Cena wysyłki dotyczy JEDNEJ sztuki towaru.
Wysyłka następuje po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.
Raiffeisen Bank Polska
27 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2110000
2[zasłonięte]032 18
W tytule przelewu proszę wpisać
tylko nick i numer aukcji.
System bezpiecznej płatności
Płacę z Allegro umożliwia rozłożenie płatności w czasie dzięki wykorzystaniu kart kredytowych.
Płacę z Allegro jest zalecaną formą płatności gwarantuje Państwu bezpieczne zakupy i gwarancję bezpieczeństwa do 10000 zł.
Przesyłka trwa
ok. 21 dni roboczych, jednak nie krócej niż 8 dni i nie dłużej niż 40 dni roboczych. Wszystkie wysyłki są realizowane bezpośrednio z Hongkongu, nie posiadamy magazynów w Polsce.
Wszystkie paczki realizowane są pocztą lotniczą i obsługiwane na terenie Polski przez Pocztę Polską. W przypadku nieotrzymania przesyłki w terminie, klient jest zobowiązany do poinformowania Nas o tym fakcie drogą mailową.
Wszystkie przesyłki są na koszt naszej firmy ubezpieczone - nie ryzykujecie Państwo utraty pieniędzy w przypadku zagubienia lub kradzieży. W przypadku uszkodzenia mechanicznego obowiązkiem klienta jest zgłoszenie uszkodzenia w ciągu 24 godzin od odebrania paczki od spedytora. Prosimy sprawdzić paczkę w chwili otrzymania.
W całości przejmujemy na siebie kwestie reklamacyjne. Niektóre przesyłki mogą zostać objęte procedurą celną, w takim przypadku służymy wszelką możliwą pomocą. Klient jako importer jest zoobowiazany do kontaktów z UC. Zależy nam na możliwie szybkim dostarczeniu wszystkich paczek do adresatów. Wysyłamy przesyłki na obszarze całej Unii Europejskiej.
GWARANCJA
na terenie Polski realizowana w autoryzowanym serwisie.
BEZPIECZNA PACZKA
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone do 100% wartości. W przypadku uszkodzenia mechanicznego obowiązkiem Klienta jest zgłoszenie uszkodzenia w ciągu 24 godzin od odebrania paczki od spedytora. Prosimy sprawdzać paczkę w chwili otrzymania.
W przypadku kradzieży lub zaginięcia paczki prowadzimy całość postępowania reklamacyjnego Państwa przesyłki.
Klient dokonując wpłaty akceptuje warunki zawarte w regulaminie
na stronie "O MNIE" oraz poświadcza jego znajomość.
Każdy klient zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej ma prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny.
Zgodnie z art.7 i kolejne Ustawy z dnia 2.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządoną przez produkt niebezpieczny.
Nie ponosimy kosztów związanych z odesłaniem przez klienta towaru do siedziby firmy, bądź autoryzowanego serwisu.
Wszyscy nasi klienci na życzenie otrzymują rachunek imienny w wersji elektronicznej.
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy pytać! Jesteśmy po to, aby pomóc.