Anbar VordonDotCom
ul. Kucelińska 3
42-202 Częstochowa
tel: 609
[zasłonięte] 667
GG 13[zasłonięte]256
e-mail : [zasłonięte]@gmail.com
Preferowaną formą kontaktu jest e-mail, a telefon i komunikator GG pełnią funkcję dodatkową.
Precyzyjne informacje dotyczące przesyłek mogą być przekazane tylko po identyfikacji klienta na podstawie adresu email podanego w profilu Allegro.
Na wszystkie maile staramy się odpowiadać w ciągu 24 godzin. Jeżeli jednak nie dostałeś odpowiedzi na maila, spróbuj napisać do nas poprzez
ZADAJ PYTANIE SPRZEDAJĄCEMU. Gwarantuje to, że twój mail nie będzie zatrzymany na żadnych filtrach antyspamowych.
Wszystkie kwestie dotyczące reklamacji, opóźnień i innych kwestii spornych muszą być przesłane do nas drogą mailową.
Upewnij się czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się na naszej aukcji lub na stronie "O MNIE".
Przelew - przedpłata.
Płatność na nasze konto bankowe.
Cena wysyłki dotyczy JEDNEJ sztuki towaru.
Wysyłka następuje po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.
Advanced International Trading Limited
Raiffeisen Bank Polska
53 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2240000
1[zasłonięte]380 04
W tytule przelewu proszę wpisać
tylko nick i numer aukcji.
System bezpiecznej płatności
Płacę z Allegro umożliwia rozłożenie płatności w czasie dzięki wykorzystaniu kart kredytowych.
Płacę z Allegro jest zalecaną formą płatności gwarantuje Państwu bezpieczne zakupy i gwarancję bezpieczeństwa do 10000 zł.
PRZESYŁKA POCZTĄ LOTNICZĄ
Wszystkie przesyłki realizowane są z Hongkongu.
GWARANCJA 24 MIESIĄCE
Zakup na naszej aukcji jest potwierdzeniem, że znasz i akceptujesz regulamin zawarty na stronie "O MNIE". Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości PYTAJ.
Przesyłka trwa
ok. 21 dni roboczych, jednak nie krócej niż 8 dni i nie dłużej niż 40 dni roboczych. Wszystkie wysyłki są realizowane bezpośrednio z Hongkongu, nie posiadamy magazynów w Polsce.
Wszystkie paczki realizowane są pocztą lotniczą i obsługiwane na terenie Polski przez Pocztę Polską. W przypadku nieotrzymania przesyłki w terminie 21 dni roboczych, klient jest zobowiązany do poinformowania Nas o tym fakcie drogą mailową.
Wszystkie przesyłki są na koszt naszej firmy ubezpieczone - nie ryzykujecie Państwo utraty pieniędzy w przypadku zagubienia lub kradzieży. W przypadku uszkodzenia mechanicznego obowiązkiem klienta jest zgłoszenie uszkodzenia w ciągu 24 godzin od odebrania paczki od spedytora. Prosimy sprawdzić paczkę w chwili otrzymania.
W całości przejmujemy na siebie kwestie reklamacyjne. Niektóre przesyłki mogą zostać objęte procedurą celną, w takim przypadku służymy wszelką możliwą pomocą. Klient jako importer jest zoobowiazany do kontaktów z UC. Zależy nam na możliwie szybkim dostarczeniu wszystkich paczek do adresatów. Wysyłamy przesyłki na obszarze całej Unii Europejskiej.