STOP PAROWANIU SZYB
połóż saszetkę przed szybą
zaczekaj 3 dni i pozbądź się pary na 3 miesiące
9,90PLN szt
Kup 2 dostaniesz 1 gratis
Silne ładowarki samochodowe 2100mA
Urz
Urządzenie wykrywające auta powypadkowe
ez
Separatory antenowe Audi,Vw,Skoda,Seat i Opel
Marse ul.Zielona Polana 87-134 Rozgarty k/Torunia PL879[zasłonięte]8525
Tel.605 [zasłonięte] 902
Email: [zasłonięte]@onet.pl
Przedpłata na konto:
3 zł list nierejestrowany priorytet nie ponosimy odpowiedzialności w razie zaginięcia
7 zł - list polecony priorytetowy
12 zł - kurier
Pobranie
19 kurier
30 tysięcy komentarzy
Witamy na aukcji sklepu fmotion.pl
Bezpieczniki samochodowe z próbnikiem napięcia
6-12V
Sprzedajemy tylko wybrane akcesoria do aut kliknij na części poniżej i zobacz wszystkie
______________________________________________________________________________
Na innych naszych aukcjach znajdziecie urządzenia wykrywająca auta powypadkowe
AT500 które wygrały test w gazecie "Motor"
Co można sprawdzić testerem AT500?
I. CZY ELEMENT KAROSERII JEST ORYGINALNY – Tester jest tak wykonany ze jeżeli bedziemy mieli doczynienia z wymianą pogniecionego elementu na nowy w serwisie tester nam to wskaże ponieważ nikt nie jest w stanie dopasować taką samą grubość lakieru jak fabryka na elementach nieoryginalnym zawsze warstwa lakieru będzie cieńsza jeśli element został zakupiony na złomie i przemalowany wtedy warstwa lakieru bedzie zdecydowanie grubsza. II. KTÓRE ELEMENTY BYŁY WYMIENIONE I LAKIEROWANE – w miejscach spawania , lakiernicy wyrównują powierzchnie szpachla i potem lakierują - w tych miejscach lakier ma grubość grubość ponad 300um więc jest znakomicie wykrywane przez tester. III. KTÓRE ELEMENTY BYŁY NAPRAWIANE PROSTOWANE I NASTĘPNIE SZPACHLOWANE – elementy, które zostały poddane naprawie (klepaniu) są szpachlowane i lakierowane w takich miejscach grubość lakieru to ponad 500um tester AT500 bez najmniejszego problemu wychwytuje takie miejsca. IV. SPRAWDZISZ CZY AUTO MA PRZEBITE NUMERY NADWOZIA
– w miejscach gdzie znajdują się numery nadwozia grubość lakieru to od 100 um. - 150um. Przy numerach przebijanych mamy doczynienia ze szpachlą. Pamiętać należy, że złodzieje wymieniają duże części nadwozia z numerami i spawają w miejscach trudno dostępnych. V. SPRAWDZISZ CZY SPRZEDAJĄCY MÓWI PRAWDĘ – osoba sprzedająca samochód po wypadku, najczęściej nie przyznaje się do tego, albo mówi, że było tylko lekkie otarcie dlatego samochód był lakierowany. Byliśmy w kilku przypadkach świadkami kiedy auto miało książkę serwisową sprzedawane było jako bezwypadkowe jednak po przebadaniu okazało się ze samochód było po dachowaniu.
Dodano 2[zasłonięte]012-11 22:08
inne nasze aukcje
Strona "o mnie"Wszystkie aukcje