Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bezpieczeństwo społeczne dziecka niepełnosprawnego

04-08-2014, 15:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12.20 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 4396200277
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 3   
Koniec: 04-08-2014 14:18:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Bezpieczeństwo społeczne dziecka niepełnosprawnego z dysfunkcją

      Bezpieczeństwo społeczne dziecka niepełnosprawnego

       

      Autor
      Izabela Plieth-Kalinowska

      Opis

      Wydawnictwo Uniwersytet K. Wielkiego
      ISBN [zasłonięte]978-8396-718-5

      Bdgoszcz 2009, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 319 str., oprawa miękka

      W książce znalazły się propozycje różnorodnych rozwiązań, jakie można zastosować dla polepszenia funkcjonowania dzieci niepełnosprawnych ruchowo. To zbiór praktycznych pomysłów, które mogą stać się nieocenioną pomocą dla nauczycieli, pedagogów i rodziców. Zawarte tu sugestie skłaniają do wprowadzania nowatorskich pomysłów pracy z dziećmi z dysfunkcjami, by ułatwiać im działania w świecie. Treści zwarte w niniejszej książce przybliżają zagadnienia dotyczące poprawy poczucia bezpieczeństwa społecznego dzieci z dysfunkcją narządu ruchu oraz ich społeczną sytuację w rodzinie i środowisku rówieśniczym.

      Spis Treści

      Wstęp
      Rozdział 1. Człowiek niepełnosprawny w świadomości współczesnego społeczeństwa polskiego
      1.1. Społeczna geneza niepełnosprawności
      1.2. Klasyfikacja osób niepełnosprawnych
      1.3. Klasyfikacja dzieci z dysfunkcją narządu ruchu
      1.4. Integracja społeczna osób niepełnosprawnych
      1.4.1, System nauczania integracyjnego jako nowy model edukacji
      1.4.2. Niebezpieczeństwa i korzyści związane z nauczaniem integracyjnym

      Rozdział 2. Bezpieczeństwo społeczne dzieci
      niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu
      2.1. Charakterystyka potrzeb bezpieczeństwa społecznego
      2.2. Obraz samego siebie i samoocena
      2.3. Społeczne znaczenie rodziny
      2.3.1. Struktura rodziny
      2.3.2. Funkcj e rodziny
      2.3.3. Postawy rodzicielskie
      2.3.4. Społeczno-wychowawcze oddziaływanie rodziny
      2.4. Środowisko rowie śnieżę
      2.4.1. Dziecko niepełnosprawne w grupie rówieśniczej

      Rozdział 3. Wsparcie społeczne
      3.1. Pojęcie wsparcia społecznego
      3.2. Źródła wsparcia społecznego
      3.3. Rodzaje i funkcje wsparcia społecznego
      3.4. Grupy samopomocowe
      3.5. Wolontariat

      Rozdział 4. Problematyka i metodologia badań własnych
      4.1. Cel badań i jego uzasadnienie
      4.2. Problemy badawcze
      4.3. Hipotezy, zmienne i wskaźniki badawcze
      4.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
      4.5. Dobór grup, przebieg badań i zasady interpretacji wyników

      Rozdział 5. Udział instytucji i organizacji społecznych w tworzeniu warunków umożliwiających zaspokojenie potrzeb rozwojowych dzieci z dysfunkcją narządu ruchu w badanym obszarze
      5.1. Rodzaje placówek edukacyjnych na terenie Bydgoszczy dla dzieci niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu
      5.2. Liczba i rodzaj lokalnych organizacji samopomocowych działających w Bydgoszczy

      Rozdział 6. Poczucie bezpieczeństwa społecznego dziecka niepełnosprawnego z dysfunkcją narządu ruchu w badanym obszarze
      6. l. Dysfunkcja narządu ruchu a poziom poczucia bezpieczeństwa społecznego
      6.1.1. Korelacje pomiędzy badanymi grupami - analiza wyników poszczególnych testów
      6.2. Poczucie bezpieczeństwa społecznego dziecka niepełnosprawnego z dysfunkcją narządu ruchu w rodzinie
      6.2.1. Sytuacja rodzinna w badanych grupach a poziom poczucia bezpieczeństwa społecznego
      6.2.2. Porównanie sytuacji rodzinnych w grupach
      6.2.3. Postawy rodziców
      6.3. Poczucie bezpieczeństwa społecznego dziecka niepełnosprawnego w środowisku rówieśniczym
      6.3.1. Warunki życia szkolnego a poziom zaspokojenia potrzeby bezpieczeństwa społecznego
      6.3.2. Porównanie sytuacji szkolnych w grupach
      6.3.3. Pozycja i popularność dziecka w zespole klasowym
      6.3.4. Warunki pozaszkolnego środowiska rówieśniczego a poziom zaspokojenia potrzeby bezpieczeństwa społecznego
      6.3.5. Porównanie pozaszkolnych sytuacji rówieśniczych w grupach
      6.4. Wnioski ogólne

      Rozdział 7. Kierunki wsparcia społecznego dziecka niepełnosprawnego z dysfunkcją narządu ruchu - podsumowanie i wnioski dla praktyki pedagogicznej
      7.1. Rozwój społeczny dziecka niepełnosprawnego z dysfunkcją narządu ruchu jako wspólnota interesów działań rodziców i nauczycieli
      7.2. Integracja ze sprawnymi rówieśnikami jako sposób na wzmocnienie poczucia własnej wartości i aktywizację środowiskową
      7.3. Kreatywny nauczyciel jako warunek wspomagania rozwoju ucznia niepełnosprawnego
      7.3.1. Program autorski klasy integracyjnej Założenia ogólne i przykładowe scenariusze zajęć
      7.4. Niepełnosprawni w Polityce Oświatowej Miasta Bydgoszczy
      7.4.1. Bydgoskie Granty Oświatowe Przykład projektu grantu uwzględniającego ideę integracji oraz wybrane scenariusze zajęć

      Bibliografia
      Spis wykresów i tabel
      Aneksy

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte]347 30
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: