Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BezMarketing Przestań kusić klientów STRATTEN TW

02-06-2012, 19:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.99 zł     
Użytkownik buniek_86
numer aukcji: 2286658070
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 10   
Koniec: 18-05-2012 11:48:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie na aukcji!

Dziś oferuję Państwu książkę

 

BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! 

  Stratten Scott

 

Oprawa: TWARDA

Wydawnictwo: HELION

Ilość stron:208

 

 O książce:

 

Siła tkwi w relacjach!

* Media społecznościowe i kapitał społeczny

* Obsługa klienta w sferze publicznej

* Marketing wirusowy

* Autentyzm w newsletterach Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru... marketing. Zafundowała nam pierwsze - cytowane wszędzie i przez wszystkich - reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami. Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione. Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować 

 

zapraszam do zakupu

 


BezMarketing Przestań kusić klientów STRATTEN TW