Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BezMarketing. Przestań kusić klientów...

15-08-2014, 10:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.10 zł     
Użytkownik cyrkonia1112
numer aukcji: 4487108659
Miejscowość Pabianice
Wyświetleń: 4   
Koniec: 15-08-2014 10:08:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




Księgarnia Internetowa

"Articulus"

O mnie Komentarze Pozostałe aukcje



KONTAKT


e-mail: [zasłonięte]@wp.pl


telefon: 732-[zasłonięte]-337

( w godz. 10.00-17.00 )






UWAGA!
KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH
AKCEPTUJĄ PAŃSTWO
REGULAMIN ZAWARTY NA STRONIE
"O MNIE"



BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
Autor: Scott Stratten
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: twarda
Rok wydania: 2012
Liczba stron: 208
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3419-4


Siła tkwi w relacjach! Media społecznościowe i kapitał społeczny Obsługa klienta w sferze publicznej Marketing wirusowy Autentyzm w newsletterach Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru? marketing. Zafundowała nam pierwsze ? cytowane wszędzie i przez wszystkich * reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami. Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione. Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować. Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego? oraz starej dobrej sztuki rozmawiania. [WSTAW IMIĘ] napisał przełomowe dzieło dla [WSTAW NAZWĘ BRANŻY]. Rzuć wszystko i przeczytaj tę książkę! słynny autor, który nie przeczytał tej książki Ten autor zapłacił 8 tysięcy dolarów za udział w moim programie pisania bestsellerów. Niniejsza recenzja stanowi element wykupionego pakietu usług. Oto ona autor bestsellerów, który napisał recenzje wszystkich książek biznesowych dostępnych na rynku W tej książce znajdziesz naprawdę dużo słów dyrektor generalny firmy z listy Fortune 500, który znalazł się na jednej imprezie z autorem i który przy kolejnym drinku zgodził się napisać recenzję To najlepsza książka biznesowa na świecie, oprócz mojej autor, który pisze recenzje tylko recenzentom jego książek Nie wierz każdej recenzji, którą czytasz!