Co zrobić by Twoje auto wreszcie było ciche i nie sprawiało więcej problemów?
Jeśli masz poważny problem z wydechem w swoim aucie, a szukasz tylko sprawdzonego i skutecznego rozwiązania, to lektura tego tekstu może być dla Ciebie najlepiej zainwestowanym czasem...
Czy Ty też chciałbyś cieszyć się wreszcie błogą ciszą i uniknąć problemów?
Czy Twoje auto jest głośne? Hałas Cię denerwuje? Obawiasz się, że zainteresują się nim Panowie Policjanci? To chyba oczywiste, że nie chcesz się z nimi spotkać w mało przyjemnej sytuacji. Zresztą kto jest gotów, by narażać się na takie konsekwencje, jak mandat, utrata dowodu rejestracyjnego oraz przeprowadzanie przymusowego przeglądu technicznego, by odzyskać dokumenty. Nie wspominając już o narzekaniach osób, które podróżują razem z Tobą. Jest jednak coś, co pomoże Ci skutecznie i na długo rozwiązać Twój problem...
Mam dla Ciebie Bezkonkurencyjne Złącze Elastyczne
Przedstawiam Ci rozwiązanie, które natychmiast poradzi sobie z Twoim problemem. Zapewni cichą i wreszcie miłą dla ucha pracę auta. Jednocześnie wyeliminuje denerwujące wibracje w układzie wydechowym. Trwałość tego elementu pozwoli Ci zapomnieć o usterce na dobrych kilka lat.
Jeśli szukasz produktu naprawdę solidnego i trwałego, jesteś zwolennikiem robienia czegoś tylko raz, ale porządnie, tak by nie było potrzeby późniejszego poprawiania i ponoszenia kolejnych kosztów, to gwarantuję, że z tego rozwiązania będziesz w 100% zadowolony. Jeśli okaże się inaczej - jeśli podczas użytkowania stwierdzisz, że nie jesteś zadowolony z produktu, bez problemu przyjmę jego zwrot i oddam Ci Twoje pieniądze. Chcę być jak najbardziej uczciwy. Po prostu uważam, że nie zasługuję na zapłatę, jeśli nie udało mi się zadowolić mojego klienta.
Dlaczego mogę z czystym sumieniem dać Ci taką gwarancję?
Nazywam się Dariusz Ogrodziński. Z tematyką układów wydechowych jestem związany od najmłodszych lat. Moja przygoda z motoryzacją zaczęła się w 1998 roku. Byłem wtedy 12-letnim chłopcem. Pewnej słonecznej, czerwcowej soboty wpadłem na pomysł, aby pojechać na giełdę samochodową. Byłem tego bardzo ciekaw. Pomysł wziął się głównie stąd, że mój wujek odwiedzał to miejsce co tydzień. Sprzedawał wtedy części samochodowe. Korzystając z okazji, zabrałem się z nim. Pamiętam, że giełda zrobiła na mnie oszałamiające wrażenie. Tysiące ludzi, setki części, rozmaite pojazdy. Wiadomo, że każdy facet interesuje się motoryzacją, więc normalne, że dla mnie to wtedy był istny raj. Było w tym wszystkim coś, co sprawiło, że z czasem odwiedzałem ją każdej niedzieli. Nawet wstawanie w środku nocy, poświęcenie całego dnia i pogodzenie tego ze szkołą nie było wielkim problemem. Zacząłem powoli wdrażać się w temat układów wydechowych. Początkowo przyglądałem się pracy wujka. Niejako mimochodem poznawałem tajniki mojego przyszłego zajęcia. Nawet nie podejrzewałem, że tak może wyglądać moja niedaleka przyszłość...
Dziś jestem już znacznie starszy, ale nadal możesz spotkać mnie na giełdzie w podwarszawskim Słomczynie. Postanowiłem bowiem rozwijać własną firmę i kreować ją na jedno z nielicznych miejsc w Polsce, gdzie możesz nabyć każdy element wydechu, niezależnie od tego, jakim autem jeździsz. Obecnie współpracuję z kilkoma najbardziej liczącymi się na rynku dostawcami. Dzięki temu jestem w stanie podsunąć Ci właściwe rozwiązanie Twojego problemu niemalże w każdej sytuacji.
Ale wystarczy o mnie. Przecież jesteś tu dlatego, że poszukiwałeś rozwiązania problemu z hałasem i wibracjami w Twoim aucie.
Dzięki temu złączu skończą się Twoje problemy z hałasującym wydechem
Jego producentem jest koreańska firma KUMSUNG BELLOWS. Zdaję sobie sprawę, z tego, że możesz mieć wstręt do wszystkiego, co pochodzi z Azji. Wiadomo, w dzisiejszych czasach prym wiodą produkty z Chin oraz Indii. Na pewno nie jeden z nas na takich produktach się przejechał. Jednak w tym konkretnym przypadku nie musisz się czegokolwiek obawiać.
Zauważ, że żaden z moich konkurentów nie przyznaje się, kto jest producentem jego złączek. Ja natomiast nie mam się czego wstydzić. Zresztą, zgodzisz się pewnie ze mną, że jako kupujący chcesz dokładnie poznać produkt, przed zakupem. W końcu nikt nie chcę kupować kota w worku. W dalszej części tego tekstu udowodnię Ci, że niniejszy produkt jest najbardziej solidnym, z jakim możesz się spotkać. Pokażę Ci również kilka różnic pomiędzy innymi produktami, a tym, który mam przyjemność Ci zaproponować. Gotowy?
Oto co wpływa na doskonałość tego produktu
Zajrzyjmy do wnętrza przykładowego złącza tego producenta...
1. Stal nierdzewna AISI 304
Surowiec użyty do produkcji to najważniejszy czynnik, jaki powinieneś wziąć pod uwagę. Niemal każdy sprzedawca oferujący złącza w internecie pisze, że „zostało wykonane ze stali nierdzewnej”. Dla Ciebie, taka informacja wydaje się być cenną, ponieważ jesteś zdania, że stal nierdzewna, to rzeczywiście bardzo porządny surowiec. Nie zapominajmy jednak o tym, że jest wiele rodzajów stali nierdzewnej. Różnią się one składem chemicznym, a co za tym idzie, odpornością temperaturową.
Produkt, jaki tu oglądasz, jest wykonany ze stali nierdzewnej oznaczonej według standardu AISI symbolem 304. Oznacza to, że w stali jest około 8 % Niklu. Dzięki temu masz pewność, że złącze spokojnie wytrzymuje temperatury rzędu 700 stopni Celsjusza.
Aby nie być gołosłownym, bo przecież nie musisz jeszcze mi ufać, postarałem się o analizę składu chemicznego złącza. Analizie zostały poddane 4 elementy, z jakich składa się gotowy produkt. Idąc od lewej strony na poniższym zdjęciu:
- Wewnętrzny mieszek - najważniejszy element złącza
- Zewnętrzny oplot
- Wewnętrzny oplot
- Kołnierze, do których przyspawujemy pozostałe elementy wydechu w aucie
Wielu sprzedawców, nawet nie wie, z jakiej dokładnie stali jest produkt, który mają w ofercie. W tym momencie najlepsza wskazówka, jaką mogę Ci przekazać brzmi tak – przyłóż magnes do złącza, jakie jest Ci oferowane. Jeśli magnes przyciągnie produkt, w miejscu, na którym jest oplot, odłóż ten produkt i zrezygnuj z jego zakupu. Jedyne miejsce, gdzie magnes ma prawo reagować to kołnierze na końcu złącza elastycznego. Te elementy nie muszą być wykonane ze stali nierdzewnej. Wystarczy, że są pokryte aluminium. Zabezpieczy to skutecznie przed korozją, a przy okazji znacznie ułatwi wspawanie owej części.
Ta metoda co prawda nie da Ci pewności co do gatunku stali nierdzewnej, ale na pewno uchroni Cię przed montażem złącza, które ze stalą nierdzewną ma niewiele wspólnego. Niestety z takimi produktami również możesz się spotkać.
2. Dwuwarstwowy mieszek
Wewnętrzny element, którego gołym okiem nie widać, to najważniejsza część złącza elastycznego. To dzięki niemu złącze jest giętkie ale jednocześnie zachowuje należytą szczelność. Dlatego, aby dodatkowo wydłużyć trwałość tego produktu, zdecydowano się na wykonanie go z dwóch warstw blachy.
3. Wspawanie jako solidny sposób montażu
Teraz zajmijmy się przez chwilę sposobem montażu. Jakiś czas temu na rynku pojawiły się złącza do samodzielnego montażu. Z jednej strony jest to rozwiązanie bardzo dobre, bo przecież możesz samodzielnie naprawić usterkę i przywrócić autu dawną sprawność bez wizyty w warsztacie. To jest największy plus. Jednak jak każde rozwiązanie, ma ono pewną wadę. Po pierwsze, nie w każdym przypadku złącze przeznaczone do skręcenia uda się zamontować z uwagi na ograniczoną ilość miejsca, np umiejscowienie złącza tuż przy kołnierzu, zakręcie lub przy wieszaku. Po drugie, zdarza się, że obejmy na takich złączach potrafią się przemieszczać i odkręcać. Warto pamiętać, że złącze cały czas pracuje i ściśnięcie obejmą może nie być wystarczające.
Ja natomiast proponuję Ci rozwiązanie, które rzeczywiście ma ten minus, że bez wizyty u mechanika się nie obejdzie. Złącze trzeba bowiem wspawać i najlepiej je wspawać migomatem. Jednak ten sposób rozwiąże Twój problem, tak, jak tego pragniesz - naprawisz auto raz i będziesz pewien, że zostało to zrobione porządnie. Dzięki takiemu podejściu, masz kłopot z głowy na kilka najbliższych lat, a przecież to dla Ciebie jest najważniejsze. Nie chcesz bowiem wkrótce ponawiać naprawy, znowu poświęcać czas i ponosić kolejnych kosztów.
4. Złącze jest kierunkowe
Jakkolwiek śmiesznie by to nie zabrzmiało, w przypadku niektórych produktów, siatka zamontowana wewnątrz kurczy się, zmniejszając średnicę przelotu. Oczywiście jest to efekt niepożądany. Zdarza się bowiem, że fragmenty drutu mogą się oderwać od złącza elastycznego i uszkodzić katalizator. Dlatego proponowane tu złącze, jest wolne od takiej wady. Mianowicie, jest to złącze kierunkowe. Wewnętrzny oplot przymocowany jest tylko z jednej strony. Dzięki temu może sobie swobodnie pracować, nie powodując skutków ubocznych.
W przypadku takiego produktu jest różnica, gdzie zrobimy wlot, a gdzie wylot. Dlatego wejście do złącza zostało zaznaczone niebieskim kolorem.
Na poniższych zdjęciach prezentuję wlot i wylot w takim złączu. Wlot pokazany został na zdjęciu po lewej stronie. Wylot zaś po prawej.
Co Ty będziesz z tego miał?
Wszystkie opisane rozwiązania sprawiają, że jakość gotowego wyrobu przewyższa pozostałe produkty dostępne na rynku. Dzięki temu na zakupiony tu produkt dostaniesz gwarancję na okres 24 miesięcy. Gwarancja udzielana jest na podstawie dokumentu zakupu - faktury VAT lub paragonu fiskalnego. Poza tym dajemy Ci jeszcze prawo do wnikliwego przetestowania produktu, bez ponoszenia przy tym jakiegokolwiek ryzyka - więcej informacji na ten temat znajdziesz w dalszej części tekstu...
Tymczasem rzuć okiem na zdjęcia proponowanego produktu.
Wymiary
Oto wymiary oferowanego tu złącza:
- średnica wewnętrza - 45 mm. Oznacza to, że rura o tej średnicy wejdzie do środka złącza.
- długość całkowita - 23 cm. Jest to idealny wybór, gdy złącze w Twoim aucie jest nieco krótsze.
Inny Rodzaj Zbrojenia
Jeśli szukasz złącza krótkiego (około 10 cm długości), a Twoje oryginalne złącze jest wykonane w inny sposób, tzn wewnątrz nie posiada oplotu, lecz zbrojenie, które wygląda, jak spirala, w takim wypadku polecam inny rodzaj złącza. Jest to złącze z tak zwanym "peszlem" (lub "inter lockiem"). Przykładowe zdjęcie przedstawiam poniżej.
Takie krótkie złącza z peszlem wewnątrz występują najczęściej w autach z rodziny VW, SEAT, SKODA, AUDI, a także w BMW oraz RENAULT. Jeśli w Twoim aucie, oryginalnie był zamontowany właśnie taki produkt, to szczerze polecam właśnie ten wariant. Jest on dostępny na innych moich aukcjach. Wystarczy kliknąć jeden z linków poniżej.
Potrzebujesz złącze o innym wymiarze?
Jeśli potrzebujesz złącze w tak solidnym wykonaniu, ale o innych wymiarach, zajrzyj proszę na inne nasze aukcje. Poniżej zamieściłem linki, których kliknięcie spowoduje wyświetlenie listy produktów:
Czy złącze pasuje do mojego auta?
Zanim dokonasz zakupu, warto byś wiedział, że aby dobrać złącze idealnie pasujące do Twojego auta, powinieneś zmierzyć zużyte złącze w swoim aucie. Celowo nie napisałem, że produkt pasuje, do konkretnego modelu, ponieważ w ten sposób mógłbym wprowadzić Cię w błąd, a tego chciałbym uniknąć. Zdarza się bowiem, że poprzedni właściciel mógł już je wymieniać. W tym momencie nie mamy pewności co zamontował. Dlatego tak ważne, jest wykonanie pomiarów.
Wymiar, jaki będzie Cię najbardziej interesował to średnica rury przed lub za złączem, oraz długość elementu, od spawu do spawu. Spójrz na przykład:
Na powyższe zdjęcie naniesiono kilka różnych wymiarów. Jednak nas interesują tylko te zaznaczone kolorem zielonym. Przy czym jest pewien haczyk. Otóż często praktykowany sposób montażu złącz zakłada dobranie złącza nieco dłuższego niż złącze oryginalne. Robi się to po to, by po odcięciu starych spawów produkt nie okazał się za krótki. Również ja, tę właśnie praktykę polecam.
Dlatego właśnie najlepiej jest dokonać pomiarów. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy ma dojście do auta od dołu, ale wierz mi, że osobiście bez kanału ani podnośnika dobieram złącza dla moich klientów. Wystarczy wsunąć się pod auto i zmierzyć zwykłą miarką czy centymetrem krawieckim długość elementu od spawu do spawu. Ważne, byś nie mierzył samego oplotu, a właśnie odległość między dwoma spawami. Gdy już dokonasz tego pomiaru, drugą rzeczą jaką musisz zmierzyć to średnica rury przed lub za złączem. Do tego potrzebna jest suwmiarka, ale jeśli nią nie dysponujesz, wystarczy, że zmierzysz obwód rury i podzielisz go przez 3. Otrzymujesz przybliżoną średnicę rury.
W powyższym przykładzie na aucie zamontowane jest złącze o średnicy 50 mm i długości 260 mm. Uwzględniając praktykę, o której pisałem powyżej polecam zamontowanie złącza o długości 280 mm. Bedzie ono dłuższe o 2 cm, dzięki temu dużo łatwiej będzie je wspawać.
Czy Ty również doceniasz wysoką jakość produktu?
Bądźmy ze sobą szczerzy. Produkt tu oferowany nie jest produktem najtańszym, ale też moja oferta nie jest dla każdego. Przygotowałem ją specjalnie dla osób, które nade wszystko cenią sobie jakość montowanej części. Z tego co zauważyłem, większość ofert na allegro to produkty najtańsze, gdzie sprzedawcy konkurują wyłącznie ceną. Wiadomo, że jeśli kilkunastu sprzedawców sprzedaje ten sam produkt, to wtedy rzeczywiście warto kupić ten najtańszy. Ja do tego podchodzę zupełnie inaczej i moim klientom serwuję jedno z najlepszych rozwiązań.
Chciałbym byś wiedział, że niniejszy produkt z tymi najtańszymi ma niewiele wspólnego. Mam dla Ciebie bowiem coś więcej, niż tylko zwykły najtańszy wyrób. Proponuję Ci solidne rozwiązanie Twojego problemu. Trwałość tego rozwiązania pozwoli Ci na bezawaryjną jazdę przez długie lata.
Popatrz - do sprzedaży podchodzę bardzo uczciwie. Jeśli dostaniesz produkt ode mnie, a coś Ci się nie spodoba, bez przeszkód możesz mi go zwrócić na mój koszt. Nawet po jego zamontowaniu. Na dokładne przetestowanie produktu masz aż pół roku, ale więcej szczegółów poznasz nieco niżej.
A więc jeśli szukasz solidnego produktu, który nie przysporzy Ci problemów przy montażu, a później w użytkowaniu. Do tego chciałbyś go nabyć na wyjątkowo uczciwych warunkach, to przyznasz , że dalsze poszukiwania nie mają sensu?
Oto kilka spośród mnóstwa opinii, jakie dostaliśmy od naszych zadowolonych klientów. Więcej komentarzy możesz zobaczyć na naszej stronie. Wystarczy kliknąć tu.
Co muszę zrobić by otrzymać produkt?
Aby otrzymać produkt wystarczy, że klikniesz przycisk KUP TERAZ, znajdujący się wyżej. Następnie wypełnij formularz pozakupowy, czyli:
- Określ, czy chcesz zapłacić przelewem - z góry, czy przy odbiorze
- Daj nam znać również jaki dokument zakupu potrzebujesz - paragon fiskalny, czy fakturę VAT
Dalsze czynności pozostaw już nam.
Jak długo muszę czekać na produkt?
Produkt jest dostępny w naszym magazynie, dlatego też jestem w stanie go wysłać w ciągu kilku godzin od momentu zamówienia.
GWARANCJA
Wspominałem o gwarancji, jaką otrzymujesz, kupując u nas. Otóż korzystając z niniejszej oferty, dostajesz gwarancję na okres 24 miesięcy. Udzielana jest ona na podstawie dowodu zakupu.
Ale to jeszcze nie wszystko, ponieważ kupując u mnie, zyskujesz prawo do przetestowania produktu. Idea jest bardzo prosta:
- Montujesz produkt
- Masz 180 dni – czyli pół roku na dokładne przetestowanie, jak dana część radzi sobie z rozwiązaniem Twojego problemu
- Jeśli jest OK - cieszysz się produktem dalej
- Jeśli natomiast uznasz, że produkt nie spełnia Twoich wymagań, że coś jest nie tak - kontaktujesz się ze mną i demontujesz część z auta
- W ustalonym przez nas terminie przysyłam kuriera, który odbiera towar
- Zwracam Ci Twoje pieniądze – zarówno koszt produktu, jak i koszt przesyłki, jaki wcześniej poniosłeś.
Czy Ty również uważasz, że to najbardziej uczciwe podejście?
Dołącz do grona zadowolonych kierowców!
Pozdrawiam,