Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem...

19-01-2012, 15:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.20 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1998827010
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 14-01-2012 01:15:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę

Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę

Wydawnictwo: OnePress


Błyskotliwa, przełomowa książka
Warren Bennis
Mierz wysoko
Wyobraź sobie świat wolny od:
  • zachowawczego zarządzania
  • wydawania błędnych sądów
  • niedoceniania podwładnych
  • i stwórz go w swojej firmie!

Nadgorliwość gorsza od faszyzmu. Wiele jest prawdy w tym popularnym powiedzeniu. Czyż nadopiekuńczy rodzice nie zmieniają swoich dzieci w inwalidów, przesadnie się o nie troszcząc i trzymając je pod kloszem? Czyż ostrożni szefowie nie przeistaczają swoich pracowników w bezwolne maszynki do wypełniania poleceń - tylko dlatego, że chcą im pomóc, kierując ich każdym krokiem? Słabość jest na ogół wynikiem przesadnej kontroli i braku szansy na samodzielność czy uczenie się na własnych błędach.

Warto, byś zdał sobie sprawę, iż za przeciętne wyniki pracowników często odpowiadają ich szefowie, którzy mimo dobrych chęci stosują fatalne w skutkach metody zarządzania. Czy Tobie również zdarzyło się zmniejszać oczekiwania wobec podwładnego i zachęcać go tym samym do osiągania słabszych wyników? Czy udało Ci się, niczym nauczycielowi, zaszufladkować kogoś skutecznie i wprawić w ruch błędne koło uprzedzeń oraz stronniczych sądów? Eksperci w sprawach przywództwa proponują Ci krótki kurs bezbłędnego zarządzania ludźmi.
Dlaczego menedżerowie:
  • inaczej traktują słabszych pracowników?
  • nadają innym etykiety i są stronniczy?
  • nie lubią zmieniać swojego punktu widzenia?
Dlaczego pracownicy:
  • sami skazują się na porażkę?
  • uprawomocniają nadane etykiety?
  • stosują opór i prowokują szefa?

Nagroda Książki Roku 2003 Towarzystwa Zarządzania Zasobami Ludzkimi (SHRM) - największego na świecie stowarzyszenia specjalistów w tej dziedzinie


Spis treści:

Przedmowa (9)

Podziękowania (11)

1. Syndrom skazanego na porażkę (13)

2. Gdy zdrowy rozsądek nas zawodzi (31)

3. Syndrom skazanego na porażkę. Błędne koło (63)

4. Etykiety, uprzedzenia i błędy percepcji (89)

5. Dążenie do konfliktu (115)

6. Góra lodowa kosztów (145)

7. Wytwory naszego umysłu, które nas zaślepiają (171)

8. Przerwanie syndromu (199)

9. Zapobieganie syndromowi skazanego na porażkę. Lekcje udzielane przez pogromców syndromu (237)

10. Dotarcie do celu (265)

Skorowidz (301)

O autorach (307)

Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje