Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bez osobowości - Dlaczego firmy tracą swoją aut

09-03-2012, 21:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112691542
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 19    Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-03-2012 10:06:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bez osobowości

Dlaczego firmy tracą swoją autenstyczność i jak wielkie marki ją odzyskują

Autorzy: Rohit Bhargava

Rok wydania: 2010

Stron: 332

Język: polski

Oprawa: miękka

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.