Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bez osobowości. Dlaczego firmy tracą... [nowa]

28-01-2012, 0:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62.40 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2019415359
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-01-2012 12:45:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bez osobowości. Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują

Wydawnictwo:wolters kluwer polska
Ilość stron:332
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]52675
Rok wydania: 2010
Opis:

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie. Dzięki tej publikacji dowiesz się:- jak rozpoznać mit, za którym ślepo podąża większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,- jak używać filtra UAD, aby odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,- jak stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,- jak opanować wpływ "przypadkowych rzeczników" i wykorzystać ich dla własnej korzyści,- jak pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.



Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.