Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

bez limitów, call center, nagrywanie, voip, dialer

10-02-2014, 8:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 999 zł     
Użytkownik krowa
numer aukcji: 3922395791
Miejscowość Świdnica
Wyświetleń: 85   
Koniec: 10-02-2014 08:34:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam.

Mamy do sprzedania centrale telefoniczne neoPBX. Poniżej znajdują się cechy funkcjonalne.


Wszystkie funkcje są w standardzie, nie trzeba dokupować osobnych modułów (oprócz dialera).

Centrala zawiera dysk twardy 250 GB na nagrania rozmów (przy średnich instalacjach wystarczy to do 1-2 lat nagrań).

Możliwość instalacji dialera wykonującego automatyczne połączenia wg. zaimportowanej bazy danych numerów.


Centrala może być równlocześnie wykorzystywana jako serwer sieciowy z pełnym nadawaniem uprawnień dla użytkowników dla Windows lub firmowy serwer www (usługi: serwer www, ftp, php, mySQL, postgreSQL, postfix).

tel. 74 66 22 910, kom. 503 [zasłonięte] 243, 501 [zasłonięte] 004

Główne cechy funkcjonalne centrali neoPBX

obsługa wszystkich rodzajów łączy miejskich (analogowych, cyfrowych ISDN - BRA, cyfrowych PRA, GSM, VOIP), po zamontowaniu kart linii miejskich nie zawartych w standardzie.


obsługa wszystkich rodzajów telefonów wewnętrznych (IP, analogowych, ISDN, systemowych IP),
praktycznie nieograniczona możliwość rozbudowy o dodatkowe linie analogowe i cyfrowe,

nielimitowana ilość równoczesnych połączeń VOIP (jest to uzależnione jedynie od przepustowości łącza internetowego oraz od wydajności sprzętu),

nieograniczona ilość abonentów wewnętrznych (np. podłączenie 10 nowych linii wewnętrznych nie wymaga żadnej rozbudowy centrali o drogie karty, kupuje się tylko aparaty telefoniczne IP),

obsługa nowoczesnych aparatów IP pozwalających na przeglądanie rozmów nieodebranych, odebranych i wychodzących (zarówno przewodowych jak i bezprzewodowych),
możliwość podłączenia komputera z zainstalowanym programem softphone jako abonenta wewnętrznego,


możliwość podłączenia telefonu komórkowego z zainstalowanym klientem SIP jako abonenta wewnętrznego (Nokia, Android, iPhone),


możliwość prowadzenia konferencji wielostronnych z abonentami zewnętrznymi,

wideokonferencje

obsługa kolejek - centrala informuje osobę dzwoniącą, które miejsce zajmuje w kolejce do konsultanta,

(wszystkie komunikaty informacyjne są po polsku),


możliwość podłączenia aparatów zdalnych jako wewnętrznych abonentów centrali,

Pozwala to na darmowe połączenie pracowników z zdalnych z firmą,

(przykładowo podłączenie aparatu zdalnego jako numeru wewnętrznego pozwala na traktowanie abonenta pracującego w innej lokalizacji jako abonenta wewnętrznego centrali. Dzwoni się do niego na zwykły nr. wewnętrzny, np. 25, można do niego i od niego przełączać rozmowy. Można także ustawić tryby czasowe pozwalające na automatycznie przekazywanie rozmów do abonenta zewnętrznego w określonych godzinach lub datach),


brak wymaganej dodatkowej instalacji kablowej poza siecią komputerową (pozwala to np. na podłączenie dodatkowych aparatów w każdym miejscu gdzie jest gniazdko komputerowe a nie było przewidziane gniazdko telefoniczne. Telefony mają wbudowany bridge, czyli można podłączyć telefon do gniazdka w ścianie a komputer do telefonu. Dodatkowo np. przy remoncie dodatkowych pomieszczeń lub budynków wystarczy położenie 1 kabla sieci komputerowej lub przekazanie sygnału siecią bezprzewodową i podzielenie go na wiele aparatów telefonicznych),

graficzny panel połączeń telefonicznych (na ekranie każdy pracownik może mieć włączone dodatkowe okno z panelem obrazującym stan linii innych pracowników. Nie trzeba wtedy wykonywać wielokrotnych połączeń aby dodzwonić się do innego abonenta),


możliwość wdzwaniania się z zewnątrz (np. z telefonu komórkowego) i korzystania ze wszystkich funkcji centrali, np. wychodzenie przez linie miejskie (np. voip za granicę), monitoring na żywo połączeń audio, itp.

możliwość inicjacji połączeń z dowolnego programu CRM, ERP lub każdego, który ma możliwość wpisania polecenia inicjującego, co bardzo usprawnia i ułatwia pracę konsultantom.

raporty z pracy centrali

- szczegółowy raport dla każdego numeru wewnętrznego, szczegółowe filtrowanie wyników, eksport do PDF,

- raporty statystyczne (dzienne, miesięczne, obciążenie, wykresy kołowe oraz słupkowe),

serwer faksów (faksy przychodzące mogą być odbierane za pomocą poczty elektronicznej. Można wtedy je wydrukować lub nie zależnie od potrzeby. Nie jest wymagana wtedy obsługa faksu przez pracownika. Pozwala to także na prowadzenie dokumentacji faksów przychodzących np. na osobny mail),
wielopoziomowa zapowiedź głosowa (centrala przy odebraniu połączenia może przełączać do wybranego działu a w dziale do pracownika. Przykładowo zapowiedź „proszę wybrać nr wewnętrzny lub poczekać na zgłoszenie się operatora. Sekretariat 21, Księgowość 29, Dział Serwisu 22”. Jeżeli dzwoniący nic nie wybierze zadzwoni telefon wewnętrzny w sekretariacie. Jeżeli zostanie wybrane 22 może się pojawić kolejna zapowiedź „dział oprogramowania 23, dział sprzętu 24”. Pozwala to na zautomatyzowaną symulację sekretariatu bez obciążania pracowników przełączeniem rozmów),

łączenie wielu oddziałów w jednej numeracji wewnętrznej,

Pozwala to na darmowe połączenia miedzy wszystkimi oddziałami,

obsługa numerów DDI (każdy numer wewnętrzny może mieć bezpośredni numer zewnętrzny, pozwala to także na odbieranie bezpośrednich połączeń bez pośrednictwa sekretariatu. Można wtedy zamieścić na stronie internetowej bezpośrednie telefony do działów lub pracowników),
centrala pozwala na nagrywanie rozmów (można po zapowiedzi słownej, np. „w celu polepszenia jakości obsługi rozmowy przychodzące mogą być nagrywane”, na wybranych numerach wewnętrznych prowadzić archiwizację rozmów. Wtedy w trakcie przeglądania billingów na komputerze można odtwarzać zapis rozmów), nagrywanie jest w standardzie na wszystkich liniach wewnętrznych,

funkcja LCR, czyli automatyczny wybór najtańszej drogi wychodzącej,
automatyczna synchronizacja z serwerem czasu (ma to duże znaczenie przy ustawianiu trybów pracy),
funkcjonalność serwera plików dla Windows (nielimitowana ilość równoczesnych użytkowników, pełne nadawanie praw dostępu dla użytkowników),

komunikaty głosowe w języku polskim,

dźwięki: w czasie oczekiwania na połączenie można odtwarzać pliki mp3, wav lub strumieniowe radio internetowe, dla każdego poziomu IVR, dla każdej grupy abonentów (np. działu) można przypisać osobną zapowiedź. Nie ma żadnych limitów dot. czasu lub ilości dźwięków,

obsługa transmisji obrazu,

duży wyświetlacz LCD 20x4 znaków pokazujący najważniejsze informacje o stanie pracy (zajętość procesora, pamięci, dysków, numer IP, itd.).

obudowa RACK 19" z możliwością powieszenia na ścianie

opcjonalnie - wbudowany rejestrator monitoringu IP

Nasze centrale pracują w kilkuset zarówno małych firmach jak i wielkich zakładach przemysłowych oraz centrach medycznych


Poniżej przykladowy obraz z rejestratora kamer IP




bez limitów, call center, nagrywanie, voip, dialer