Witam,
sprzedam moją unikalną Yamahę YZF-R1 2009 rok po lifcie na 2013 (sprzęt jest doskonale znany użytkownikom r1-forum.pl jako „Projekt Rn22”). To już moja czwarta r1-ka (2 x rn09, 1 x rn19 i obecna rn22) i chyba ze 20-ty motocykl odkąd zrobiłem prawo jazdy wiele lat temu ;).
Znawcom sportowych motocykli nie trzeba chyba pisać wiele o tym modelu (dla przypomnienia i w skrócie m.in. Super Sport i MCN's bike of the year 2009, best superbike 2010, zwycięzca 2010 BSB- Leon Camier, 2011 BSB- Tommy Hill, WSB -Ben Spies). Nieznającym się na Rn22 natomiast polecam chociażby polskojęzyczne artykuły:
http://www.scigacz.pl/Yamaha,R1,2009,ciagle,na,topie,7891.html
lub
http://motogen.pl/laboratorium/testy-motocykli/yamaha-r1-na-beczce-prochu,art39.html
Motocykl kupiłem w 2010 roku za granicą i przez 4 lata jest u mnie ( sezon 2012 wypadł mi całkowicie ze względu na 2 operacje kolana, pamiątka po mojej poprzedniej rn19 ). R1ka cały czas jest na moich angielskich numerach (mam zrobione tłumaczenia, badania techniczne do 04.04.2015, OC do 14.04.2015). Koszt zarejestrowania niecałe 400zl , tj. 165zl Urząd Skarbowy i 197zl pierwsza rejestracja w Polsce, żadnych 2% skarbówki ani faktur VAT. Motocykl prywatny, użytkowany z rozwagą i od pasjonata motocyklisty a nie handel. WAŻNE: to jest wersja Europejska a nie skastrowana do 145KM Yamaha R1 z USA.
Z wyposażenia jakie dorzucam do r1 (MOTOCYKL KUPIŁEM W ORYGINALE, bez dodatków), ceny w PLN: - nakładka airboxa – custom made (kolorystycznie bardziej pasuje do nowszego wyglądu) - 300 - boczne owiewki z rocznika 2010 (góra i dół) - niebieski korek wlewu oleju Lightech - 100 - szybkie śruby Dzus fasteners/slimaki - 200 - oryginalny tankpad Yamaha GYTR - 150 - cały pełny komplet crashpadów (oryginalne boczne YEC + dolne sprzęgłowe + przednia os) - 1100 - rolki Microna pod tylny stojak - 150 - tylna nakładka Yamaha (oryginał) zamiast siedzenia pasażera - 700 - antypoślizgowy pokrowiec na siedzenie pasażera - 150 (+ siedzenie) - lepsze żarówki w lampach (Osram Nightbraker) - 80 - tylne nadkole PowerBronze (+ oryginalne) - 500 - Graves smog block offs (+ oryginalny AIS) - 200 - regulatory napięcia wstępnego sprężyn Pazzo racing - 200 - niebieskie stalowe przewody HEL (przód/tył) - 400 - sportowa szyba Fabbri z garbem - 400 - przednia zębatka Sunstar 16T - 100 - tylna złota zębatka Supersprox (plus większa 49 AFAM i oryginalną jak znajdę) - 350 - tuningowe sprężyny Barnett w sprzęgle + Graves Clutch Kit - 550 - stroboskop CustomLed w tylnej lampie - 300 - elektroniczny przerywacz CustomLed - 150 - tylne kierunkowskazy Yamaha GYTR LED - 250 - przednie kierunkowskazy Greggs - 350 - osłona chłodnicy R&G - 300 - mocowanie tablicy rejestracyjnej R&G - 350 - profesjonalnie przerobiony fabryczny dekat (tłumiki oryginalne) - filtr powietrza K&N (świeżo po serwisie + oryginalny filtr gratisl) - 300 - nalepy 3D firmy MOTOGRAFIX na całym moto dla ożywienia - 350 - nalepa carbonowe na wlewie paliwa + górna polska - 100 - zasilanie do nawigacji - 50 - oczywiście odblokowane ECU z dopracowana mapa paliwa itd - bezcenne - jeśli ktoś chce mogę dodatkowo uruchomić quickshifter.
To jest jeden z moich wykresów z hamowni jako dowód że nie wciskam bajek (mapa profesjonalnie zrobiona)- moc i moment obrotowy podane niżej są wartościami pomiarowymi NA KOLE (na silniku jest ok 200KM):
Suma powyższych dodatków 8100zl + nowy przód po lifcie na AD 2013 który wymieniłem dają w sumie ok. 11 050 zl TYLKO w tym co wyżej. Ceny możecie sobie posprawdzać w necie - specjalnie podałem nazwy producentów dla tych którzy myślą że tuningowe części kupuje się za grosze bądź znajduje na śmietniku. Podsumowując myślę że bardziej doinwestowanej i zadbanej RN22 w Polsce nie znajdziesz (inne dodatki które kupiłem w przeciągu 4 lat kosztowały znacznie więcej ale część zdemontowałem, część jak np. zawieszenie przód i tył Ohlins czy sety Gilles VCR i inne sprzedałem). Oryginalne szare felgi wymieniłem na czarne z czerwonymi paskami pod koniec 2011 (bardziej mi się podobają i mniej brudzą, dodatkowo nowe łożyska i uszczelniacze) oraz na początku 2013 założyłem nowy przód z modelu 2013 tj. kompletna lampa z czacha (nówka z fabryki, żadne lepione używki itp. itd) - w Polsce komplecik taki kosztuje ok 6000zl, w USA u dealera Yamahy z transportem oraz cłem zapłaciłem ok 3000zl. Starą lampę i czachę sprzedałem na Allegro i poszły jak woda, podobnie jak oryginalne boki AD 2009 w stanie idealnym.
Przebieg wczorajszy 18110km (przez 4 lata przejechałem ok 14 tys km czyli niewiele ale mam jeszcze inne środki transportu). Z minusów (te ma każde używane moto) czas powoli pomyśleć nad nową tylną oponą - w ubiegłym sezonie założyłem komplet nowych Dunlop Qualifier 2 - dwuskładnikowe- i chyba nad nowym akumulatorem (siedzi oryginał ale już słabowato czasem kręci), jakieś drobne rysy na wahaczu i 2 małe wgniotki na oryginalnym zbiorniku paliwa przy wlewie których nie robię nawet bo nie ma sensu oraz podgięta jedna śruba na spodzie większego dekielka impulsatora (pamiątki po starej babie która w 2011 wlazła mi pod kola - mam dokumentację z Policji i Prokuratury, żeby nie było że ściemniam jak większość sprzedających "bezwypadkowe igły"). Klocki, tarcze, łańcuch - wszystko oryginalne i w stanie bdb (są jeszcze oryginalne), przednia opona OK, silnik chodzi jak zegarek, sprzęgło jeszcze lepiej. Motocykl nigdy nie był malowany, wszystkie owiewki są oryginalne! Olej Motul 300v 10w40 z filtrem K&N oraz wszystkie płyny - chłodniczy i hamulcowy RBF 660- wymieniałem jesienią pod koniec ubiegłego sezonu kiedy zawsze robię serwis zamiast wiosną stać w kolejkach. Z dodatków dorzucam filtr oleju K&N, komplet zapasowych oryginalnych klocków hamulcowych (przód/tył) plus oczywiście pełną dokumentację, oryginalny owners manual, oryginalny zestaw kluczy pod siedzeniem i 2 kluczyki (czarny i czerwony) i jeszcze kilka innych gratisów jako niespodziankę. Na oględziny motocykla zapraszam do serwisu ASO Yamaha / Gres Białystok/ lub przez dowolnego mechanika czy "speca" jakiego ze sobą zabierzecie. Yamaha oczywiście jest po akcji serwisowej wymiany napinacza rozrządu - udokumentowane w w/w ASO. Transport mogę załatwić po kosztach paliwa jeśli kupujący nie będzie chciał wracać motocyklem. Jeśli będzie fajna pogoda mogę odstawić sprzęt pod dom czy na oględziny w Waszym ulubionym serwisie choćby w Neapolu to od razu skocze na spaghetti :) Szczegółowe zdjęcia motocykla lub wybranych elementów na email. Co do stanu technicznego i wizualnego sami doskonale wiecie jakie wyszykowane "igły" krążą po Naszym pięknym kraju i po ile wiec nie muszę tego komentować. Daruj sobie stracony czas, kasę wydaną na wycieczki po Polsce i przyjedź do mnie po zadbaną, dobrze wyposażoną Rn22 w rozsądnej cenie. Dla niedowiarków na motocykl daje gwarancję i jestem pewny że nowy właściciel będzie bardzo z r1 zadowolony jak każdy z ludzi, którzy kupowali ode mnie moje ex-motocykle.
Dodatkowo zdecydowanemu kupującemu dorzucam oryginalną kurtkę Yamaha YZF-Series w kolorze R1 (koszt w ASO ok. 1000zl).
Cena 34 000 zł
( za dopłatą inne tuningowe części typu pełny układ Akrapovic Evolution I, Bazzaz Z-Fi TC z quickshifterem i kontrolą trakcji, felgi Marchesini, tarcze Braking, topowa pompa hamulcowa AP Racing, amor skrętu Ohlins oraz inne).
Powód sprzedaży – czas na zmiany i następny nowy motocykl w garażu.
Kupujesz pewną r1 od doświadczonego motocyklisty z pasją.
Więcej informacji pod nr tel. 501[zasłonięte] 074
(w godz. 9-21, nie odpisuję na smsy), zdjęcia na email.
Za oferty typu „dam 30 i zabieram” tudzież mój zmarnowany czas – dziękuję z góry i życzę szczęścia w dalszych poszukiwaniach zadbanej rn22, zwłaszcza nad Wisłą. Znam się i wiem co mówię.
Zapraszam na moje pozostałe aukcje (sprzedaję też kurtkę, buty Alpinestars, kaski Shoei i kilka zapasowych oraz tuningowych części które mam do rn22).
gsxr 1000 750 zx10r zx10 cbr 1000rr bmw1000rr rn19 suzuki kawasaki honda panigale rc8