Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Best in Poland rn22 - Yamaha YZF-R1

26-04-2014, 11:54
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34 000 zł     
Użytkownik marider
numer aukcji: 4147127281
Miejscowość bialystok
Wyświetleń: 508   
Koniec: 26-04-2014 11:57:58

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2009
Przebieg (km): 18100
Pojemność silnika: 751 - 1000ccm
Moc silnika (KM): 200
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Kupiony w salonie, Sprowadzony
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

 

sprzedam moją unikalną  Yamahę  YZF-R1 2009 rok po lifcie na 2013 (sprzęt jest doskonale znany użytkownikom r1-forum.pl jako „Projekt Rn22”). To już moja czwarta r1-ka (2 x rn09, 1 x rn19 i obecna rn22) i chyba ze 20-ty motocykl odkąd zrobiłem prawo jazdy wiele lat temu ;).

 

Znawcom sportowych motocykli nie trzeba chyba pisać wiele o tym modelu (dla przypomnienia i w skrócie m.in. Super Sport i MCN's bike of the year 2009, best superbike 2010, zwycięzca 2010 BSB- Leon Camier, 2011 BSB- Tommy Hill, WSB -Ben Spies).  Nieznającym się na Rn22 natomiast polecam chociażby polskojęzyczne artykuły:

 

http://www.scigacz.pl/Yamaha,R1,2009,ciagle,na,topie,7891.html

lub

http://motogen.pl/laboratorium/testy-motocykli/yamaha-r1-na-beczce-prochu,art39.html

 

Motocykl kupiłem w 2010 roku za granicą i przez 4 lata jest u mnie ( sezon 2012 wypadł mi całkowicie ze względu na 2 operacje kolana, pamiątka po mojej poprzedniej rn19 ).  R1ka cały czas jest na moich angielskich numerach (mam zrobione tłumaczenia, badania techniczne do 04.04.2015, OC do 14.04.2015). Koszt zarejestrowania niecałe 400zl, tj. 165zl Urząd Skarbowy i 197zl pierwsza rejestracja w Polsce, żadnych 2% skarbówki ani faktur VAT. Motocykl prywatny, użytkowany z rozwagą i od pasjonata motocyklisty a nie handel. WAŻNE: to jest wersja Europejska a nie skastrowana do 145KM Yamaha R1 z USA. 

 

Z wyposażenia jakie dorzucam do r1 (MOTOCYKL KUPIŁEM W ORYGINALE, bez dodatków), ceny w PLN:

- nakładka airboxa – custom made (kolorystycznie bardziej pasuje do nowszego wyglądu) - 300
- boczne owiewki z rocznika 2010 (góra i dół)
- niebieski korek wlewu oleju Lightech - 100
- szybkie śruby Dzus fasteners/slimaki - 200
- oryginalny tankpad Yamaha GYTR - 150
- cały pełny komplet crashpadów (oryginalne boczne YEC + dolne sprzęgłowe + przednia os) - 1100
- rolki Microna pod tylny stojak - 150
- tylna nakładka Yamaha (oryginał) zamiast siedzenia pasażera - 700
- antypoślizgowy pokrowiec na siedzenie pasażera - 150 (+ siedzenie)
- lepsze żarówki w lampach (Osram Nightbraker) - 80
- tylne nadkole PowerBronze (+ oryginalne) - 500
- Graves smog block offs (+ oryginalny AIS) - 200
- regulatory napięcia wstępnego sprężyn Pazzo racing - 200
- niebieskie stalowe przewody HEL (przód/tył) - 400
- sportowa szyba Fabbri z garbem - 400
- przednia zębatka Sunstar 16T - 100
- tylna złota zębatka Supersprox (plus większa 49 AFAM i oryginalną jak znajdę) - 350
- tuningowe sprężyny Barnett w sprzęgle + Graves Clutch Kit - 550
- stroboskop CustomLed w tylnej lampie - 300
- elektroniczny przerywacz CustomLed - 150
- tylne kierunkowskazy Yamaha GYTR LED - 250
- przednie kierunkowskazy Greggs - 350
- osłona chłodnicy R&G - 300
- mocowanie tablicy rejestracyjnej R&G - 350
- profesjonalnie przerobiony fabryczny dekat (tłumiki oryginalne)
- filtr powietrza K&N (świeżo po serwisie + oryginalny filtr gratisl) - 300
- nalepy 3D firmy MOTOGRAFIX na całym moto dla ożywienia - 350
- nalepa carbonowe na wlewie paliwa + górna polska - 100
- zasilanie do nawigacji - 50
- oczywiście odblokowane ECU z dopracowana mapa paliwa itd - bezcenne - jeśli ktoś chce mogę dodatkowo uruchomić quickshifter.

 

To jest jeden z moich wykresów z hamowni jako dowód że nie wciskam bajek (mapa profesjonalnie zrobiona)- moc i moment obrotowy podane niżej są wartościami pomiarowymi NA KOLE (na silniku jest ok 200KM):

 

 

Suma powyższych dodatków 8100zl + nowy przód po lifcie na AD 2013 który wymieniłem dają w sumie ok. 11 050 zl TYLKO w tym co wyżej. Ceny możecie sobie posprawdzać w necie - specjalnie podałem nazwy producentów dla tych którzy myślą że tuningowe części kupuje się za grosze bądź znajduje na śmietniku. Podsumowując myślę że bardziej doinwestowanej i zadbanej RN22 w Polsce nie znajdziesz (inne dodatki które kupiłem w przeciągu 4 lat kosztowały znacznie więcej ale część zdemontowałem, część jak np. zawieszenie przód i tył Ohlins czy sety Gilles VCR i inne sprzedałem).

Oryginalne szare felgi wymieniłem na czarne z czerwonymi paskami pod koniec 2011 (bardziej mi się podobają i mniej brudzą, dodatkowo nowe łożyska i uszczelniacze) oraz na początku 2013 założyłem nowy przód z modelu 2013 tj. kompletna lampa z czacha (nówka z fabryki, żadne lepione używki itp. itd) - w Polsce komplecik taki kosztuje ok 6000zl, w USA u dealera Yamahy z transportem oraz cłem zapłaciłem ok 3000zl. Starą lampę i czachę sprzedałem na Allegro i poszły jak woda, podobnie jak oryginalne boki AD 2009 w stanie idealnym.

 

 


Przebieg wczorajszy 18110km (przez 4 lata przejechałem ok 14 tys km czyli niewiele ale mam jeszcze inne środki transportu). Z minusów (te ma każde używane moto) czas powoli pomyśleć nad nową tylną oponą - w ubiegłym sezonie założyłem komplet nowych Dunlop Qualifier 2 - dwuskładnikowe- i chyba nad nowym akumulatorem (siedzi oryginał ale już słabowato czasem kręci), jakieś drobne rysy na wahaczu i 2 małe wgniotki na oryginalnym zbiorniku paliwa przy wlewie których nie robię nawet bo nie ma sensu oraz podgięta jedna śruba na spodzie większego dekielka impulsatora (pamiątki po starej babie która w 2011 wlazła mi pod kola - mam dokumentację z Policji i Prokuratury, żeby nie było że ściemniam jak większość sprzedających "bezwypadkowe igły"). Klocki, tarcze, łańcuch - wszystko oryginalne i w stanie bdb (są jeszcze oryginalne), przednia opona OK, silnik chodzi jak zegarek, sprzęgło jeszcze lepiej. Motocykl nigdy nie był malowany, wszystkie owiewki są oryginalne! Olej Motul 300v 10w40 z filtrem K&N oraz wszystkie płyny - chłodniczy i hamulcowy RBF 660- wymieniałem jesienią pod koniec ubiegłego sezonu kiedy zawsze robię serwis zamiast wiosną stać w kolejkach. Z dodatków dorzucam filtr oleju K&N, komplet zapasowych oryginalnych klocków hamulcowych (przód/tył) plus oczywiście pełną dokumentację, oryginalny owners manual, oryginalny zestaw kluczy pod siedzeniem i 2 kluczyki (czarny i czerwony) i jeszcze kilka innych gratisów jako niespodziankę.


Na oględziny motocykla zapraszam do serwisu ASO Yamaha / Gres Białystok/ lub przez dowolnego mechanika czy "speca" jakiego ze sobą zabierzecie. Yamaha oczywiście jest po akcji serwisowej wymiany napinacza rozrządu - udokumentowane w w/w ASO. Transport mogę załatwić po kosztach paliwa jeśli kupujący nie będzie chciał wracać motocyklem. Jeśli będzie fajna pogoda mogę odstawić sprzęt pod dom czy na oględziny w Waszym ulubionym serwisie choćby w Neapolu to od razu skocze na spaghetti :)

Szczegółowe zdjęcia motocykla lub wybranych elementów na email. Co do stanu technicznego i wizualnego sami doskonale wiecie jakie wyszykowane "igły" krążą po Naszym pięknym kraju i po ile wiec nie muszę tego komentować. Daruj sobie stracony czas, kasę wydaną na wycieczki po Polsce i przyjedź do mnie po zadbaną, dobrze wyposażoną Rn22 w rozsądnej cenie. Dla niedowiarków na motocykl daje gwarancję i jestem pewny że nowy właściciel będzie bardzo z r1 zadowolony jak każdy z ludzi, którzy kupowali ode mnie moje ex-motocykle.

 

Dodatkowo zdecydowanemu kupującemu dorzucam oryginalną kurtkę Yamaha YZF-Series w kolorze R1 (koszt w ASO ok. 1000zl).

Cena 34 000 zł


( za dopłatą inne tuningowe części typu pełny układ Akrapovic Evolution I, Bazzaz Z-Fi TC z quickshifterem i kontrolą trakcji, felgi Marchesini, tarcze Braking, topowa pompa hamulcowa AP Racing, amor skrętu Ohlins oraz inne).


Powód sprzedaży – czas na zmiany i następny nowy motocykl w garażu.


Kupujesz pewną r1 od doświadczonego motocyklisty z pasją.



Więcej informacji pod nr tel. 501[zasłonięte]074

 

(w godz. 9-21, nie odpisuję na smsy), zdjęcia  na email.


Za oferty typu „dam 30 i zabieram” tudzież mój zmarnowany czas – dziękuję z góry i życzę szczęścia w dalszych poszukiwaniach zadbanej rn22, zwłaszcza nad Wisłą. Znam się i wiem co mówię.  

  

Zapraszam na moje pozostałe aukcje (sprzedaję też kurtkę, buty Alpinestars, kaski Shoei i kilka zapasowych oraz tuningowych części które mam do rn22).

gsxr 1000 750 zx10r zx10 cbr 1000rr bmw1000rr rn19 suzuki kawasaki honda panigale rc8