Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BERU świeca zapłonowa platin gaz LPG BMW 3 E30 E36

07-02-2014, 18:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.72 zł     
Użytkownik www_autolots_net
numer aukcji: 3867672585
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 46   
Koniec: 07-02-2014 18:43:26

Dodatkowe informacje:
Model: Seria 3
Wersja: E36 (1990-1999)
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
Marka: BMW
Rodzaj paliwa: Benzyna
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

E-mail: [zasłonięte]@autolots.net Telefon: +48 [zasłonięte]-075-451 lub +48 [zasłonięte]-596-700


OPIS PRZEDMIOTU

Przedmiotem aukcji jest:

cztero-elektrodowa świeca zapłonowa BERU wykonana platyny i tytanu !!!

 

 

DOKŁADNE ZASTOSOWANIE W KONKRETNYCH MODELACH AUT PODANE JEST W TABELI NA DOLE AUKCJI.


To potężna świeca, o której wartości mówi zastosowanie - prócz aut wymienionych w tabeli na dole aukcji jeździ też np. w:

Porsche 968 3,0 Turbo 305 km

Opel Omega A 3,0 24V Lotus 377 km

Mercedes-Benz SL 500 V8 326 km

Mercedes-Benz SL 600 V12 408 km

Mercedes-Benz AMG SL 500 V8 381 km

Mercedes-Benz S (od 300 do 600 i mocach od 197 do 394 km)

Mercedes-Benz Klasa G 36 AMG 272 km

Mercedes-Benz Klasa E 50 AMG 347 km

Lotus Esprit 3,5 V8 354 km

Land Rover Range Rover 4,4 286 km

Jeep Grand Cherokee 5,2 215 km

Jaguar XJ coupe 4,0 233 km

Jaguar S-type 4,0 V8 276 km

BMW 850i 300 km

BMW 740i 286 km

Aston Martin Virage coupe 5,3 507 km

Acura Legend coupe 3,2 265 km


 

Świece standardowe wymieniamy wg. producentów co 20.000 km, te wymieniamy dopiero nawet po 60.000 !!!

 

Świece te są najwyższej jakości, ICH PRODUCENTEM JEST FIRMA PRODUKUJĄCA CZĘŚCI CENIONE NIERZADKO LEPIEJ NIŻ ORYGINAŁY (np. użytkownicy AUDI prędzej kupią tę świecę, niż NGK czy BOSCH, do niektórych AUDI BERU wkładane są w pierwszym, fabrycznym montażu).

 

 

Uwaga: cena dotyczy jednej sztuki, jeśli chcą Państwo wymienić wszystkie świece w swoim aucie, to zazwyczaj należy kupić tyle, ile mamy cylindrów (znaczna większość aut ma 4, WIĘKSZE MOCE 6, 8 A NAWET 12).

Wymiana wszystkich na raz jest zalecana, w wyjątkowych sytuacjach wymienia się pojedyncze sztuki.

 


Parametry fizyczne:

  • Gwint zewnętrzny: 14 mm
  • Moment dokręcenia - 25 Nm
  • Skok gwintu - 1,25 mm
  • Długość gwintu: 19 mm
  • Rozmiar klucza: 16
  • Położenie elektrod: 4 mm
  • 4 elektrody masowe
  • Materiał elektrod - PLATYNA, NIKIEL, MIEDŹ I TYTAN !!!
  • Najwyższa seria BERU - ULTRA X TITAN
  • wytrzymałość w zależności od silnika (pasuje do bardzo dużej ilości) do 60.000 km 

Świeca ze względu na swoje parametry i dopasowanie bardzo dobrze spisuje się w silnikach zasilanych paliwem gazowym (LPG/CNG) nie tracąc przy tym na jakości podczas pracy na benzynie (NIE JEST TO JEDNAK ŚWIECA ZAPROJEKTOWANA SPECJALNIE DO LPG/CNG A DO DUŻYCH CIŚNIEŃ, WYSOKICH TEMPERATUR, TRUDNYCH WARUNKÓW, POWAŻNYCH PRZECIĄŻEŃ ITP. - CZYLI JEST CZYMŚ WIĘCEJ NIŻ WZMOCNIONA ŚWIECA DO GAZU). To obecnie najnowszy i najbardziej zaawansowany produkt BERU.

 

Dodatkowe informacje o konstrukcji świecy i jej ogromnym potencjale:

 

Nowoczesne silniki benzynowe potrzebują nowoczesnych świec: nowa BERU Ultra X Titan wyznacza standardy w wydajności, trwałości i wykorzystaniu paliwa.


Dlaczego ULTRA X TITAN?


- stop tytanu (w elektrodzie uziemiającej) jest bardzo odporny na erozję, dzięki czemu elektrody ujemne dłużej mogą odbierać iskrę bez straty jakości zapłonu.

 

nowoczesne silniki benzynowe działają przy wyższym ciśnieniu w komorze spalania. To stawia wyższe wymagania świecy zapłonowej. Wyższe ciśnienie w komorze spalania wymaga większej mocy iskry, by optymalnie spalić mieszankę paliwa z powietrzem, zazwyczaj wymaga to użycia lepszych i droższych materiałów oraz obróbki ich ze znacznie większą dokładnością (np. laserowo) .


- połączenie platyny i tytanu to doskonałe rozwiązanie zwiększające żywotność świecy - iskra skacze ze stożkowego, bardzo cienkiego zakończenia platynowej elektrody + w kierunku elektrody - wykonanej z tytanu. (to wysoce niezawodne rozwiązanie, które najsilniej doceni mieszanka LPG/CNG, gdzie brak zapłonu zdarza się bardzo często na kiepskich świecach, choć nie zawsze odczuwamy, że cykl został pominięty).

 

- 4 elektrody jeszcze zwiększają niezawodność opisaną powyżej.

 

- pięć ostrych krawędzi na elektrodzie masowej pozwala osiągnąć niskie napięcie przebicia i pięciokrotnie zmniejszyć szanse tak zwanego efektu punktu elektrycznego (zniwelowane problemy z przeskokiem iskry oraz zwiększenie optymalnego wykorzystania mieszanki paliwowej)  


- wyładowania koronowe: innowacyjna technologia dla niezawodnego zapłonu. Technika ta została użyta by zwiększyć jakość pracy świecy na krótkich odcinkach oraz w skrajnych warunkach (np. mrozy, zimny silnik+dynamiczna jazda). Mówiąc wprost - na iskrę tej świecy zawsze można liczyć, nie ma znaczenia, czy dajemy gazu przy -20C od razu po ruszeniu. To bardzo ważna cecha, gdyż zgaszony silnik stygnie, w wyniku czego świeca i wnętrze silnika pokrywają się resztkami sadzy z pracy przed zgaszeniem auta. Cały ten osad i niska temperatura są bardzo częstą przyczyną braku zapłonu nawet na nowych świecach. W serii świec ULTRA X TITAN ograniczono do minimum zawodność, gdyż świeca ta jest praktycznie nieczuła na pozostałości osadowe z pracy silnika. 


- elektroda dodatnia wykonana z platyny zapewnia bardzo dobry start zimnego silnika (przewodność platyny jest lepsza od innych metali w podobnych temperaturach)

 

 


INFORMACJE O NAS

Wystawiamy faktury VAT

 

Nasza firma zajmuje się sprzedażą części i akcesoriów samochodowych do wszystkich typów aut osobowych i dostawczych. Współpracujemy z wieloma dostawcami, nasz katalog to w sumie ponad 3 mln części samochodowych.


By właściwie dobrać część do Państwa auta potrzebne są następujące dane:

- marka i model*
- rok produkcji*
- wersja, gdy w danym roku były produkowane równocześnie dwie wersje
- kraj pierwotnej sprzedaży
- numer VIN
- typ i pojemność silnika*
- moc silnika wyrażona w KM lub KW*
- kod silnika
- typ nadwozia*
- w nietypowych sytuacjach oryginalny numer części (numer serwisowy OE)

* dane niezbędne

Dla niektórych pojazdów wymagane jest dodatkowe określenie części (np. czy tarcze hamulcowe są wentylowane, czy klocki hamulcowe mają czujnik zużycia lub czujnik ABS, dla paska rozrządu ilość i kształt ząbków itp.). W takich sytuacjach prosimy w miarę możliwości podać dokładniejszy opis części. Przy braku wymaganych informacji kontaktujemy się z klientem, lecz wydłuża to proces przetwarzania zamówienia.

 


Jeśli nie mają Państwo pewności, czy dana część pasuje do Państwa samochodu, prosimy o kontakt przed licytacją.

 






GRAFIKA
BERU świeca zapłonowa platin gaz LPG BMW 3 E30 E36


KONTAKT

 

WWW.AUTOLOTS.NET
Części i akcesoria samochodowe

 

Pracujemy:

Poniedziałek - piątek 10-17


Chmielna 20/35
00-020 Warszawa

UWAGA: to jest punkt odbioru przygotowany specjalnie dla klientów chcących zakupy odebrać osobiście w samym centrum miasta. Odbiór zakupionych przedmiotów wymaga uzgodnienia mailowego. Ze względu na bardzo małą powierzchnię na miejscu nie ma zbyt dużej ilości towarów (dowozimy je 2-3 razy dziennie). Jest także możliwość precyzyjnego doboru każdej części do każdego auta na miejscu - konsultanci doradzą i pomogą w dokonaniu właściwego zakupu.


Mail:

[zasłonięte]@autolots.net

 

 

Telefon:

+48 [zasłonięte]-075-451 (dobór części, informacje o wysyłkach)

+48 [zasłonięte]-596-700 (dobór części, pytania techniczne)

 







!!! SZUKASZ INNYCH CZĘŚCI DO SWOJEGO AUTA ???

SPRAWDŹ INNE NASZE AUKCJE LUB NAPISZ MAILA Z DANYMI AUTA NA [zasłonięte]@AUTOLOTS.NET


ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
BMW
3 (E30)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
316 i 73 100 1596 4 09-1987 06-1991 M40 B16
316 i 75 102 1596 4 07-1988 06-1991 M40 B16
318 i 83 113 1796 4 09-1987 06-1991 M40 B18
318 i 85 115 1796 4 09-1987 06-1991 M40 B18
318 is 100 136 1796 4 09-1989 08-1991 M42 B18
3 (E36)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
316 i 73 100 1596 4 09-1990 09-1993 M40 B16
316 i 75 102 1596 4 07-1993 02-1998 M43 B16
316 i 75 102 1596 4 09-1990 09-1993 M40 B16, M43 B16
318 i 83 113 1796 4 12-1990 10-1993 M40 B18
318 i 85 115 1796 4 10-1993 02-1998 M43 B18
318 is 103 140 1796 4 03-1993 02-1998 M42 B18
318 is 103 140 1895 4 09-1995 02-1998 M44 B19
320 i 110 150 1991 6 09-1990 02-1998 M50 B(20 6 S1), M50 B(20 6 S2) Vanos, M52 B(20 6 S3) Vanos, M50 B20 TU, M50 B20, M52 B20
323 i 2.5 125 170 2494 6 03-1995 02-1998 M52 B25 (Vanos)
325 i 141 192 2494 6 09-1990 09-1995 M50 B25, M50 B25 (Vanos), M50 B25 TU
328 i 142 193 2793 6 01-1995 02-1998 M52 B28, M52 B28 TU
3 Compact (E36)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
316 g 75 102 1596 4 12-1995 08-2000 M43 B16
316 i 75 102 1596 4 03-1994 08-2000 M43 B16
316 i 77 105 1895 4 12-1998 08-2000 M43 B19 (194E1)
318 ti 103 140 1796 4 11-1994 08-1995 M42 B18
318 ti 103 140 1895 4 07-1995 08-2000 M44 B19
323 ti 125 170 2494 6 08-1997 08-2000 M52 B25 (Vanos)
3 coupe (E36)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
316 i 75 102 1596 4 09-1993 04-1999 M43 B16
318 is 103 140 1796 4 03-1992 10-1995 M42 B18
318 is 103 140 1895 4 09-1995 04-1999 M44 B19
320 i 110 150 1991 6 03-1992 04-1999 M52 B(20 6 S3) Vanos, M50 B(20 6 S1), M50 B(20 6 S2) Vanos, M50 B20 TU, M50 B20, M52 B20
323 i 125 170 2494 6 03-1995 04-1999 M52 B25 (Vanos)
325 i 141 192 2494 6 03-1992 04-1999 M50 B25 (Vanos), M50 B25, M50 B25 TU
328 i 142 193 2793 6 01-1995 04-1999 M52 B28, M52 B28 TU
3 kabriolet (E30)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
318 i 83 113 1796 4 09-1990 10-1993 M40 B18
318 i 103 140 1796 4 06-1988 02-1992 M40 B18 C
3 kabriolet (E36)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
318 i 85 115 1796 4 01-1994 04-1999 M43 B18
320 i 110 150 1991 6 12-1993 04-1999 M52 B(20 6 S3) Vanos, M50 B(20 6 S2) Vanos, M50 B20 TU, M50 B20, M52 B20
323 i 125 170 2494 6 06-1995 04-1999 M52 B25 (Vanos)
325 i 141 192 2494 6 03-1993 03-1995 M50 B25, M50 B25 TU
328 i 142 193 2793 6 03-1995 04-1999 M52 B28, M52 B28 TU
3 Touring (E30)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
316 i 73 100 1596 4 09-1991 06-1994 M40 B16
316 i 75 102 1596 4 09-1991 06-1994 M40 B16
318 i 83 113 1796 4 04-1989 06-1994 M40 B18
3 Touring (E36)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
316 i 75 102 1596 4 01-1996 10-1999 M43 B16
318 i 85 116 1796 4 07-1995 10-1999 M43 B18
320 i 110 150 1991 6 01-1995 10-1999 M52 B(20 6 S3) Vanos, M50 B20 TU, M50 B20, M52 B20
323 i 125 170 2494 6 09-1995 10-1999 M52 B25 (Vanos)
328 i 142 193 2793 6 01-1995 10-1999 M52 B28, M52 B28 TU