Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BERU świeca zapłonowa LPG MITSUBISHI SIGMA LANCER

14-06-2014, 18:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.71 zł     
Użytkownik www_autolots_net
numer aukcji: 4244553638
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 14-06-2014 17:40:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
Rodzaj paliwa: Benzyna
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

E-mail: [zasłonięte]@autolots.net Telefon: +48 [zasłonięte]-075-451 lub +48 [zasłonięte]-596-700


OPIS PRZEDMIOTU

Przedmiotem aukcji jest:

cztero-elektrodowa świeca zapłonowa BERU wykonana platyny i tytanu !!!

 

DOKŁADNE ZASTOSOWANIE W KONKRETNYCH MODELACH AUT PODANE JEST W TABELI NA DOLE AUKCJI.


To potężna świeca, o której wartości mówi zastosowanie - prócz aut wymienionych w tabeli na dole aukcji jeździ też np. w:

Porsche 968 3,0 Turbo 305 km

Opel Omega A 3,0 24V Lotus 377 km

Mercedes-Benz SL 500 V8 326 km

Mercedes-Benz SL 600 V12 408 km

Mercedes-Benz AMG SL 500 V8 381 km

Mercedes-Benz S (od 300 do 600 i mocach od 197 do 394 km)

Mercedes-Benz Klasa G 36 AMG 272 km

Mercedes-Benz Klasa E 50 AMG 347 km

Lotus Esprit 3,5 V8 354 km

Land Rover Range Rover 4,4 286 km

Jeep Grand Cherokee 5,2 215 km

Jaguar XJ coupe 4,0 233 km

Jaguar S-type 4,0 V8 276 km

BMW 850i 300 km

BMW 740i 286 km

Aston Martin Virage coupe 5,3 507 km

Acura Legend coupe 3,2 265 km

 

Świece standardowe wymieniamy wg. producentów co 20.000 km, te wymieniamy dopiero nawet po 60.000 !!!

 

Świece te są najwyższej jakości, ICH PRODUCENTEM JEST FIRMA PRODUKUJĄCA CZĘŚCI CENIONE NIERZADKO LEPIEJ NIŻ ORYGINAŁY (np. użytkownicy AUDI prędzej kupią tę świecę, niż NGK czy BOSCH, do niektórych AUDI BERU wkładane są w pierwszym, fabrycznym montażu).

 

Uwaga: cena dotyczy jednej sztuki, jeśli chcą Państwo wymienić wszystkie świece w swoim aucie, to zazwyczaj należy kupić tyle, ile mamy cylindrów (znaczna większość aut ma 4, WIĘKSZE MOCE 6, 8 A NAWET 12).

Wymiana wszystkich na raz jest zalecana, w wyjątkowych sytuacjach wymienia się pojedyncze sztuki.

 

Parametry fizyczne:

  • Gwint zewnętrzny: 14 mm
  • Moment dokręcenia - 25 Nm
  • Skok gwintu - 1,25 mm
  • Długość gwintu: 19 mm
  • Rozmiar klucza: 21
  • Położenie elektrod: 4 mm
  • 4 elektrody masowe
  • Materiał elektrod - PLATYNA, NIKIEL, MIEDŹ I TYTAN !!!
  • Najwyższa seria BERU - ULTRA X TITAN
  • wytrzymałość w zależności od silnika (pasuje do bardzo dużej ilości) do 60.000 km 

Świeca ze względu na swoje parametry i dopasowanie bardzo dobrze spisuje się w silnikach zasilanych paliwem gazowym (LPG/CNG) nie tracąc przy tym na jakości podczas pracy na benzynie (NIE JEST TO JEDNAK ŚWIECA ZAPROJEKTOWANA SPECJALNIE DO LPG/CNG A DO DUŻYCH CIŚNIEŃ, WYSOKICH TEMPERATUR, TRUDNYCH WARUNKÓW, POWAŻNYCH PRZECIĄŻEŃ ITP. - CZYLI JEST CZYMŚ WIĘCEJ NIŻ WZMOCNIONA ŚWIECA DO GAZU). To obecnie najnowszy i najbardziej zaawansowany produkt BERU.

 

Dodatkowe informacje o konstrukcji świecy i jej ogromnym potencjale:

 

Nowoczesne silniki benzynowe potrzebują nowoczesnych świec: nowa BERU Ultra X Titan wyznacza standardy w wydajności, trwałości i wykorzystaniu paliwa.


Dlaczego ULTRA X TITAN?


- stop tytanu (w elektrodzie uziemiającej) jest bardzo odporny na erozję, dzięki czemu elektrody ujemne dłużej mogą odbierać iskrę bez straty jakości zapłonu.

 

nowoczesne silniki benzynowe działają przy wyższym ciśnieniu w komorze spalania. To stawia wyższe wymagania świecy zapłonowej. Wyższe ciśnienie w komorze spalania wymaga większej mocy iskry, by optymalnie spalić mieszankę paliwa z powietrzem, zazwyczaj wymaga to użycia lepszych i droższych materiałów oraz obróbki ich ze znacznie większą dokładnością (np. laserowo) .


- połączenie platyny i tytanu to doskonałe rozwiązanie zwiększające żywotność świecy - iskra skacze ze stożkowego, bardzo cienkiego zakończenia platynowej elektrody + w kierunku elektrody - wykonanej z tytanu. (to wysoce niezawodne rozwiązanie, które najsilniej doceni mieszanka LPG/CNG, gdzie brak zapłonu zdarza się bardzo często na kiepskich świecach, choć nie zawsze odczuwamy, że cykl został pominięty).

 

- 4 elektrody jeszcze zwiększają niezawodność opisaną powyżej.

 

- pięć ostrych krawędzi na elektrodzie masowej pozwala osiągnąć niskie napięcie przebicia i pięciokrotnie zmniejszyć szanse tak zwanego efektu punktu elektrycznego (zniwelowane problemy z przeskokiem iskry oraz zwiększenie optymalnego wykorzystania mieszanki paliwowej)  


- wyładowania koronowe: innowacyjna technologia dla niezawodnego zapłonu. Technika ta została użyta by zwiększyć jakość pracy świecy na krótkich odcinkach oraz w skrajnych warunkach (np. mrozy, zimny silnik+dynamiczna jazda). Mówiąc wprost - na iskrę tej świecy zawsze można liczyć, nie ma znaczenia, czy dajemy gazu przy -20C od razu po ruszeniu. To bardzo ważna cecha, gdyż zgaszony silnik stygnie, w wyniku czego świeca i wnętrze silnika pokrywają się resztkami sadzy z pracy przed zgaszeniem auta. Cały ten osad i niska temperatura są bardzo częstą przyczyną braku zapłonu nawet na nowych świecach. W serii świec ULTRA X TITAN ograniczono do minimum zawodność, gdyż świeca ta jest praktycznie nieczuła na pozostałości osadowe z pracy silnika. 


- elektroda dodatnia wykonana z platyny zapewnia bardzo dobry start zimnego silnika (przewodność platyny jest lepsza od innych metali w podobnych temperaturach)

 

 


INFORMACJE O NAS

Wystawiamy faktury VAT

 

Nasza firma zajmuje się sprzedażą części i akcesoriów samochodowych do wszystkich typów aut osobowych i dostawczych. Współpracujemy z wieloma dostawcami, nasz katalog to w sumie ponad 3 mln części samochodowych.


By właściwie dobrać część do Państwa auta potrzebne są następujące dane:

- marka i model*
- rok produkcji*
- wersja, gdy w danym roku były produkowane równocześnie dwie wersje
- kraj pierwotnej sprzedaży
- numer VIN
- typ i pojemność silnika*
- moc silnika wyrażona w KM lub KW*
- kod silnika
- typ nadwozia*
- w nietypowych sytuacjach oryginalny numer części (numer serwisowy OE)

* dane niezbędne

Dla niektórych pojazdów wymagane jest dodatkowe określenie części (np. czy tarcze hamulcowe są wentylowane, czy klocki hamulcowe mają czujnik zużycia lub czujnik ABS, dla paska rozrządu ilość i kształt ząbków itp.). W takich sytuacjach prosimy w miarę możliwości podać dokładniejszy opis części. Przy braku wymaganych informacji kontaktujemy się z klientem, lecz wydłuża to proces przetwarzania zamówienia.

 


Jeśli nie mają Państwo pewności, czy dana część pasuje do Państwa samochodu, prosimy o kontakt przed licytacją.

 






GRAFIKA
BERU świeca zapłonowa LPG MITSUBISHI SIGMA LANCER


KONTAKT

 

WWW.AUTOLOTS.NET
Części i akcesoria samochodowe

 

Pracujemy:

Poniedziałek - piątek 10-17


Chmielna 20/35
00-020 Warszawa

UWAGA: to jest punkt odbioru przygotowany specjalnie dla klientów chcących zakupy odebrać osobiście w samym centrum miasta. Odbiór zakupionych przedmiotów wymaga uzgodnienia mailowego. Ze względu na bardzo małą powierzchnię na miejscu nie ma zbyt dużej ilości towarów (dowozimy je 2-3 razy dziennie). Jest także możliwość precyzyjnego doboru każdej części do każdego auta na miejscu - konsultanci doradzą i pomogą w dokonaniu właściwego zakupu.


Mail:

[zasłonięte]@autolots.net

 

 

Telefon:

+48 [zasłonięte]-075-451 (dobór części, informacje o wysyłkach)

+48 [zasłonięte]-596-700 (dobór części, pytania techniczne)

 







!!! SZUKASZ INNYCH CZĘŚCI DO SWOJEGO AUTA ???

SPRAWDŹ INNE NASZE AUKCJE LUB NAPISZ MAILA Z DANYMI AUTA NA [zasłonięte]@AUTOLOTS.NET


ZASTOSOWANIE W POJAZDACH

 

MITSUBISHI
LANCER F II (A17_)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.2 GLX (A171) 40 55 1244 4 03-1983 01-1984 4G11
1.4 GLX (A172) 51 70 1410 4 03-1983 01-1984 4G12
1.4 Turbo 77 105 1410 4 03-1983 01-1984 4G12 T
LANCER I (A17_)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.2 (A171) 40 54 1244 4 01-1980 12-1981 4G11
1.4 GLX (A172) 50 68 1410 4 09-1979 02-1983 4G12
1.6 (A174) 60 82 1597 4 09-1979 02-1983 4G32 GS
1.6 (A174) 62 84 1597 4 01-1981 02-1983 4G32 GS
LANCER III (C1_A, C6_A)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.2 (C65A) 44 60 1198 4 08-1986 04-1988 4G16
1.2 GL (C15AS) 40 55 1198 4 01-1984 10-1986 4G16
1.5 GLX (C12AS) 51 70 1468 4 06-1985 04-1988 G15B
1.5 GLX (C12AS) 55 75 1468 4 11-1983 04-1988 4G15
LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.5 (C12V) 51 70 1468 4 09-1985 08-1989 G15B
1.5 (C12V) 55 75 1468 4 09-1985 12-1987 4G15
1.5 (C12V) 61 83 1468 4 09-1988 12-1990 4G15
1.5 12V (C12V) 66 90 1468 4 09-1990 12-1991 4G15 (12V)
1.8 4WD (C37V) 61 83 1755 4 01-1987 08-1989 G37B
1.8 4WD (C37V) 63 86 1755 4 03-1989 12-1990 4G37
1.8 4WD (C37V) 66 90 1755 4 01-1987 12-1987 4G37
1.8 4WD (C37V) 69 94 1755 4 08-1990 06-1992 4G37
LANCER IV (C6_A, C7_A)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.3 12V (C61A) 55 75 1299 4 06-1992 05-1994 4G13 (12V)
1.5 12V (C62A) 66 90 1468 4 05-1989 05-1992 4G15 (12V)
1.8 4WD (C77A) 71 97 1755 4 09-1989 06-1992 4G37
1.8 GTi 16V (C68A) 100 136 1836 4 11-1989 05-1992 4G67
LANCER IV sedan (C6_A)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.3 (C61A) 44 60 1299 4 04-1988 05-1992 4G13 (8V)
1.3 (C61A) 51 70 1299 4 08-1988 05-1992
1.3 12V (C61A) 55 75 1299 4 07-1990 06-1992 4G13 (12V)
1.5 (C62A) 62 84 1468 4 04-1988 05-1992 4G15
1.5 12V (C62A) 66 90 1468 4 05-1989 05-1992 4G15 (12V)
LANCER V (CB/D_A)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.3 (CB1A) 55 75 1299 4 06-1992 12-1996 4G13 (12V)
LANCER VI (CJ-CP_)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.3 12V (CK1A) 55 75 1299 4 12-1995 08-2003 4G13 (12V)
1.5 16V (CK2A) 69 94 1468 4 12-1995 08-2003 4G15 (16V)
SIGMA (F2_A, F1_A)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
3.0 V6 130 177 2972 6 12-1990 07-1996 6G72 (SOHC 12V)
SIGMA Station Wagon (F0_W)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
3.0 125 170 2972 6 06-1992 10-1996 6G72 (SOHC 12V)