Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BERU świeca zapłonowa LPG gaz ROVER 600 800 CABRIO

09-06-2014, 18:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.72 zł     
Użytkownik www_autolots_net
numer aukcji: 4229391834
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 09-06-2014 18:10:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
Rodzaj paliwa: Benzyna
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

E-mail: [zasłonięte]@autolots.net Telefon: +48 [zasłonięte]-075-451 lub +48 [zasłonięte]-596-700


OPIS PRZEDMIOTU

Przedmiotem aukcji jest:

cztero-elektrodowa świeca zapłonowa BERU wykonana platyny i tytanu !!!

 

DOKŁADNE ZASTOSOWANIE W KONKRETNYCH MODELACH AUT PODANE JEST W TABELI NA DOLE AUKCJI.


To potężna świeca, o której wartości mówi zastosowanie - prócz aut wymienionych w tabeli na dole aukcji jeździ też np. w:

Porsche 968 3,0 Turbo 305 km

Opel Omega A 3,0 24V Lotus 377 km

Mercedes-Benz SL 500 V8 326 km

Mercedes-Benz SL 600 V12 408 km

Mercedes-Benz AMG SL 500 V8 381 km

Mercedes-Benz S (od 300 do 600 i mocach od 197 do 394 km)

Mercedes-Benz Klasa G 36 AMG 272 km

Mercedes-Benz Klasa E 50 AMG 347 km

Lotus Esprit 3,5 V8 354 km

Land Rover Range Rover 4,4 286 km

Jeep Grand Cherokee 5,2 215 km

Jaguar XJ coupe 4,0 233 km

Jaguar S-type 4,0 V8 276 km

BMW 850i 300 km

BMW 740i 286 km

Aston Martin Virage coupe 5,3 507 km

Acura Legend coupe 3,2 265 km

 

Świece standardowe wymieniamy wg. producentów co 20.000 km, te wymieniamy dopiero nawet po 60.000 !!!

 

Świece te są najwyższej jakości, ICH PRODUCENTEM JEST FIRMA PRODUKUJĄCA CZĘŚCI CENIONE NIERZADKO LEPIEJ NIŻ ORYGINAŁY (np. użytkownicy AUDI prędzej kupią tę świecę, niż NGK czy BOSCH, do niektórych AUDI BERU wkładane są w pierwszym, fabrycznym montażu).

 

Uwaga: cena dotyczy jednej sztuki, jeśli chcą Państwo wymienić wszystkie świece w swoim aucie, to zazwyczaj należy kupić tyle, ile mamy cylindrów (znaczna większość aut ma 4, WIĘKSZE MOCE 6, 8 A NAWET 12).

Wymiana wszystkich na raz jest zalecana, w wyjątkowych sytuacjach wymienia się pojedyncze sztuki.

 

Parametry fizyczne:

  • Gwint zewnętrzny: 14 mm
  • Moment dokręcenia - 25 Nm
  • Skok gwintu - 1,25 mm
  • Długość gwintu: 19 mm
  • Rozmiar klucza: 16
  • Położenie elektrod: 4 mm
  • 4 elektrody masowe
  • Materiał elektrod - PLATYNA, NIKIEL, MIEDŹ I TYTAN !!!
  • Najwyższa seria BERU - ULTRA X TITAN
  • wytrzymałość w zależności od silnika (pasuje do bardzo dużej ilości) do 60.000 km 

Świeca ze względu na swoje parametry i dopasowanie bardzo dobrze spisuje się w silnikach zasilanych paliwem gazowym (LPG/CNG) nie tracąc przy tym na jakości podczas pracy na benzynie (NIE JEST TO JEDNAK ŚWIECA ZAPROJEKTOWANA SPECJALNIE DO LPG/CNG A DO DUŻYCH CIŚNIEŃ, WYSOKICH TEMPERATUR, TRUDNYCH WARUNKÓW, POWAŻNYCH PRZECIĄŻEŃ ITP. - CZYLI JEST CZYMŚ WIĘCEJ NIŻ WZMOCNIONA ŚWIECA DO GAZU). To obecnie najnowszy i najbardziej zaawansowany produkt BERU.

 

Dodatkowe informacje o konstrukcji świecy i jej ogromnym potencjale:

 

Nowoczesne silniki benzynowe potrzebują nowoczesnych świec: nowa BERU Ultra X Titan wyznacza standardy w wydajności, trwałości i wykorzystaniu paliwa.


Dlaczego ULTRA X TITAN?


- stop tytanu (w elektrodzie uziemiającej) jest bardzo odporny na erozję, dzięki czemu elektrody ujemne dłużej mogą odbierać iskrę bez straty jakości zapłonu.

 

nowoczesne silniki benzynowe działają przy wyższym ciśnieniu w komorze spalania. To stawia wyższe wymagania świecy zapłonowej. Wyższe ciśnienie w komorze spalania wymaga większej mocy iskry, by optymalnie spalić mieszankę paliwa z powietrzem, zazwyczaj wymaga to użycia lepszych i droższych materiałów oraz obróbki ich ze znacznie większą dokładnością (np. laserowo) .


- połączenie platyny i tytanu to doskonałe rozwiązanie zwiększające żywotność świecy - iskra skacze ze stożkowego, bardzo cienkiego zakończenia platynowej elektrody + w kierunku elektrody - wykonanej z tytanu. (to wysoce niezawodne rozwiązanie, które najsilniej doceni mieszanka LPG/CNG, gdzie brak zapłonu zdarza się bardzo często na kiepskich świecach, choć nie zawsze odczuwamy, że cykl został pominięty).

 

- 4 elektrody jeszcze zwiększają niezawodność opisaną powyżej.

 

- pięć ostrych krawędzi na elektrodzie masowej pozwala osiągnąć niskie napięcie przebicia i pięciokrotnie zmniejszyć szanse tak zwanego efektu punktu elektrycznego (zniwelowane problemy z przeskokiem iskry oraz zwiększenie optymalnego wykorzystania mieszanki paliwowej)  


- wyładowania koronowe: innowacyjna technologia dla niezawodnego zapłonu. Technika ta została użyta by zwiększyć jakość pracy świecy na krótkich odcinkach oraz w skrajnych warunkach (np. mrozy, zimny silnik+dynamiczna jazda). Mówiąc wprost - na iskrę tej świecy zawsze można liczyć, nie ma znaczenia, czy dajemy gazu przy -20C od razu po ruszeniu. To bardzo ważna cecha, gdyż zgaszony silnik stygnie, w wyniku czego świeca i wnętrze silnika pokrywają się resztkami sadzy z pracy przed zgaszeniem auta. Cały ten osad i niska temperatura są bardzo częstą przyczyną braku zapłonu nawet na nowych świecach. W serii świec ULTRA X TITAN ograniczono do minimum zawodność, gdyż świeca ta jest praktycznie nieczuła na pozostałości osadowe z pracy silnika. 


- elektroda dodatnia wykonana z platyny zapewnia bardzo dobry start zimnego silnika (przewodność platyny jest lepsza od innych metali w podobnych temperaturach)

 

 


INFORMACJE O NAS

Wystawiamy faktury VAT

 

Nasza firma zajmuje się sprzedażą części i akcesoriów samochodowych do wszystkich typów aut osobowych i dostawczych. Współpracujemy z wieloma dostawcami, nasz katalog to w sumie ponad 3 mln części samochodowych.


By właściwie dobrać część do Państwa auta potrzebne są następujące dane:

- marka i model*
- rok produkcji*
- wersja, gdy w danym roku były produkowane równocześnie dwie wersje
- kraj pierwotnej sprzedaży
- numer VIN
- typ i pojemność silnika*
- moc silnika wyrażona w KM lub KW*
- kod silnika
- typ nadwozia*
- w nietypowych sytuacjach oryginalny numer części (numer serwisowy OE)

* dane niezbędne

Dla niektórych pojazdów wymagane jest dodatkowe określenie części (np. czy tarcze hamulcowe są wentylowane, czy klocki hamulcowe mają czujnik zużycia lub czujnik ABS, dla paska rozrządu ilość i kształt ząbków itp.). W takich sytuacjach prosimy w miarę możliwości podać dokładniejszy opis części. Przy braku wymaganych informacji kontaktujemy się z klientem, lecz wydłuża to proces przetwarzania zamówienia.

 


Jeśli nie mają Państwo pewności, czy dana część pasuje do Państwa samochodu, prosimy o kontakt przed licytacją.

 






GRAFIKA
BERU świeca zapłonowa LPG gaz ROVER 600 800 CABRIO


KONTAKT

 

WWW.AUTOLOTS.NET
Części i akcesoria samochodowe

 

Pracujemy:

Poniedziałek - piątek 10-17


Chmielna 20/35
00-020 Warszawa

UWAGA: to jest punkt odbioru przygotowany specjalnie dla klientów chcących zakupy odebrać osobiście w samym centrum miasta. Odbiór zakupionych przedmiotów wymaga uzgodnienia mailowego. Ze względu na bardzo małą powierzchnię na miejscu nie ma zbyt dużej ilości towarów (dowozimy je 2-3 razy dziennie). Jest także możliwość precyzyjnego doboru każdej części do każdego auta na miejscu - konsultanci doradzą i pomogą w dokonaniu właściwego zakupu.


Mail:

[zasłonięte]@autolots.net

 

 

Telefon:

+48 [zasłonięte]-075-451 (dobór części, informacje o wysyłkach)

+48 [zasłonięte]-596-700 (dobór części, pytania techniczne)

 







!!! SZUKASZ INNYCH CZĘŚCI DO SWOJEGO AUTA ???

SPRAWDŹ INNE NASZE AUKCJE LUB NAPISZ MAILA Z DANYMI AUTA NA [zasłonięte]@AUTOLOTS.NET


ZASTOSOWANIE W POJAZDACH

 

ROVER
600 (RH)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
620 Ti Vitesse 147 200 1994 4 07-1994 02-1999 20 T4G
800 (XS)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
820 16 V I/SI (XS) 103 140 1994 4 10-1986 10-1988 20 HD
820 16V Turbo (RS) 132 180 1996 4 01-1992 02-1999 T 16
820 I/SI (RS) 100 136 1996 4 01-1992 02-1999 20 T4H
820 SI (XS) 98 133 1994 4 10-1988 12-1991 20 HD M 16
820 Sport 145 197 1994 4 04-1994 03-1996 20 T4G
820e 88 120 1994 4 10-1986 10-1991 20 HS
825 Si Lux (RS) 129 175 2497 6 04-1996 02-1999 25 K4F
825 SI/Sterling (XS) 123 167 2494 6 10-1986 10-1988 C 25 A2
825 SI/Sterling (XS) 127 173 2494 6 01-1987 12-1991 C 25 A2
825 SI/Sterling (XS) CAT 110 150 2494 6 10-1986 12-1991 C 25 A1
827 SI/Sterling (XS) 130 177 2675 6 02-1988 12-1991 C 27 A2
827 SI/Sterling (XS) CAT 124 169 2675 6 02-1988 02-1999 C 27 A1
800 coupe
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
825 Si (RS) 129 175 2497 6 04-1996 02-1999 25 K4F
827 24V (RS) 124 169 2675 6 08-1992 02-1999 C 27 A1
800 hatchback (XS)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
2.5 129 175 2497 6 02-1996 10-1998 25 K4F
2.5 Si 129 175 2497 6 02-1996 10-1998 25 K4F
820 16V Turbo (RS) 132 180 1996 4 01-1992 02-1999 T 16
820 I/SI (XS) 100 136 1996 4 01-1993 02-1999 20 T4H
820 i/Si (XS) 103 140 1994 4 10-1988 12-1991 20 HD
820 SI (XS) 98 133 1994 4 10-1988 12-1991 20 HD M 16
820 Sport 145 197 1994 4 04-1994 03-1996 20 T4G
827 24V I/SI (RS) CAT 124 169 2675 6 01-1992 02-1999 C 27 A1
827 Vitesse (XS) CAT 124 169 2675 6 10-1988 12-1991 C 27 A1
827 Vitesse/SLI 130 177 2675 6 10-1988 12-1991 C 27 A2
CABRIOLET (XW)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
214 1.4 66 90 1396 4 01-1992 11-1999 14 K4C, 14 K4D
214 1.4i 16V 76 103 1396 4 01-1993 11-1999 14 K4F
216 1.6i 90 122 1590 4 01-1992 11-1999 D 16 A8
216 1.6i 16V 82 111 1588 4 01-1996 11-1999 16 K4F
COUPE
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.6 16 V 82 111 1588 4 03-1996 11-1999 16 K4F