Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BERU świeca 4 LPG gaz CITROEN BERLINGO C2 C3 XASRA

07-06-2014, 19:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.72 zł     
Użytkownik www_autolots_net
numer aukcji: 4224032234
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 07-06-2014 19:46:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
Rodzaj paliwa: Benzyna
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

E-mail: [zasłonięte]@autolots.net Telefon: +48 [zasłonięte]-075-451 lub +48 [zasłonięte]-596-700


OPIS PRZEDMIOTU

Przedmiotem aukcji jest:

cztero-elektrodowa świeca zapłonowa BERU wykonana platyny i tytanu !!!

 

 

DOKŁADNE ZASTOSOWANIE W KONKRETNYCH MODELACH AUT PODANE JEST W TABELI NA DOLE AUKCJI.


To potężna świeca, o której wartości mówi zastosowanie - prócz aut wymienionych w tabeli na dole aukcji jeździ też np. w:

Porsche 968 3,0 Turbo 305 km

Opel Omega A 3,0 24V Lotus 377 km

Mercedes-Benz SL 500 V8 326 km

Mercedes-Benz SL 600 V12 408 km

Mercedes-Benz AMG SL 500 V8 381 km

Mercedes-Benz S (od 300 do 600 i mocach od 197 do 394 km)

Mercedes-Benz Klasa G 36 AMG 272 km

Mercedes-Benz Klasa E 50 AMG 347 km

Lotus Esprit 3,5 V8 354 km

Land Rover Range Rover 4,4 286 km

Jeep Grand Cherokee 5,2 215 km

Jaguar XJ coupe 4,0 233 km

Jaguar S-type 4,0 V8 276 km

BMW 850i 300 km

BMW 740i 286 km

Aston Martin Virage coupe 5,3 507 km

Acura Legend coupe 3,2 265 km


 

Świece standardowe wymieniamy wg. producentów co 20.000 km, te wymieniamy dopiero nawet po 60.000 !!!

 

Świece te są najwyższej jakości, ICH PRODUCENTEM JEST FIRMA PRODUKUJĄCA CZĘŚCI CENIONE NIERZADKO LEPIEJ NIŻ ORYGINAŁY (np. użytkownicy AUDI prędzej kupią tę świecę, niż NGK czy BOSCH, do niektórych AUDI BERU wkładane są w pierwszym, fabrycznym montażu).

 

 

Uwaga: cena dotyczy jednej sztuki, jeśli chcą Państwo wymienić wszystkie świece w swoim aucie, to zazwyczaj należy kupić tyle, ile mamy cylindrów (znaczna większość aut ma 4, WIĘKSZE MOCE 6, 8 A NAWET 12).

Wymiana wszystkich na raz jest zalecana, w wyjątkowych sytuacjach wymienia się pojedyncze sztuki.

 


Parametry fizyczne:

  • Gwint zewnętrzny: 14 mm
  • Moment dokręcenia - 25 Nm
  • Skok gwintu - 1,25 mm
  • Długość gwintu: 19 mm
  • Rozmiar klucza: 16
  • Położenie elektrod: 4 mm
  • 4 elektrody masowe
  • Materiał elektrod - PLATYNA, NIKIEL, MIEDŹ I TYTAN !!!
  • Najwyższa seria BERU - ULTRA X TITAN
  • wytrzymałość w zależności od silnika (pasuje do bardzo dużej ilości) do 60.000 km 

Świeca ze względu na swoje parametry i dopasowanie bardzo dobrze spisuje się w silnikach zasilanych paliwem gazowym (LPG/CNG) nie tracąc przy tym na jakości podczas pracy na benzynie (NIE JEST TO JEDNAK ŚWIECA ZAPROJEKTOWANA SPECJALNIE DO LPG/CNG A DO DUŻYCH CIŚNIEŃ, WYSOKICH TEMPERATUR, TRUDNYCH WARUNKÓW, POWAŻNYCH PRZECIĄŻEŃ ITP. - CZYLI JEST CZYMŚ WIĘCEJ NIŻ WZMOCNIONA ŚWIECA DO GAZU). To obecnie najnowszy i najbardziej zaawansowany produkt BERU.

 

Dodatkowe informacje o konstrukcji świecy i jej ogromnym potencjale:

 

Nowoczesne silniki benzynowe potrzebują nowoczesnych świec: nowa BERU Ultra X Titan wyznacza standardy w wydajności, trwałości i wykorzystaniu paliwa.


Dlaczego ULTRA X TITAN?


- stop tytanu (w elektrodzie uziemiającej) jest bardzo odporny na erozję, dzięki czemu elektrody ujemne dłużej mogą odbierać iskrę bez straty jakości zapłonu.

 

nowoczesne silniki benzynowe działają przy wyższym ciśnieniu w komorze spalania. To stawia wyższe wymagania świecy zapłonowej. Wyższe ciśnienie w komorze spalania wymaga większej mocy iskry, by optymalnie spalić mieszankę paliwa z powietrzem, zazwyczaj wymaga to użycia lepszych i droższych materiałów oraz obróbki ich ze znacznie większą dokładnością (np. laserowo) .


- połączenie platyny i tytanu to doskonałe rozwiązanie zwiększające żywotność świecy - iskra skacze ze stożkowego, bardzo cienkiego zakończenia platynowej elektrody + w kierunku elektrody - wykonanej z tytanu. (to wysoce niezawodne rozwiązanie, które najsilniej doceni mieszanka LPG/CNG, gdzie brak zapłonu zdarza się bardzo często na kiepskich świecach, choć nie zawsze odczuwamy, że cykl został pominięty).

 

- 4 elektrody jeszcze zwiększają niezawodność opisaną powyżej.

 

- pięć ostrych krawędzi na elektrodzie masowej pozwala osiągnąć niskie napięcie przebicia i pięciokrotnie zmniejszyć szanse tak zwanego efektu punktu elektrycznego (zniwelowane problemy z przeskokiem iskry oraz zwiększenie optymalnego wykorzystania mieszanki paliwowej)  


- wyładowania koronowe: innowacyjna technologia dla niezawodnego zapłonu. Technika ta została użyta by zwiększyć jakość pracy świecy na krótkich odcinkach oraz w skrajnych warunkach (np. mrozy, zimny silnik+dynamiczna jazda). Mówiąc wprost - na iskrę tej świecy zawsze można liczyć, nie ma znaczenia, czy dajemy gazu przy -20C od razu po ruszeniu. To bardzo ważna cecha, gdyż zgaszony silnik stygnie, w wyniku czego świeca i wnętrze silnika pokrywają się resztkami sadzy z pracy przed zgaszeniem auta. Cały ten osad i niska temperatura są bardzo częstą przyczyną braku zapłonu nawet na nowych świecach. W serii świec ULTRA X TITAN ograniczono do minimum zawodność, gdyż świeca ta jest praktycznie nieczuła na pozostałości osadowe z pracy silnika. 


- elektroda dodatnia wykonana z platyny zapewnia bardzo dobry start zimnego silnika (przewodność platyny jest lepsza od innych metali w podobnych temperaturach)

 

 


INFORMACJE O NAS

Wystawiamy faktury VAT

 

Nasza firma zajmuje się sprzedażą części i akcesoriów samochodowych do wszystkich typów aut osobowych i dostawczych. Współpracujemy z wieloma dostawcami, nasz katalog to w sumie ponad 3 mln części samochodowych.


By właściwie dobrać część do Państwa auta potrzebne są następujące dane:

- marka i model*
- rok produkcji*
- wersja, gdy w danym roku były produkowane równocześnie dwie wersje
- kraj pierwotnej sprzedaży
- numer VIN
- typ i pojemność silnika*
- moc silnika wyrażona w KM lub KW*
- kod silnika
- typ nadwozia*
- w nietypowych sytuacjach oryginalny numer części (numer serwisowy OE)

* dane niezbędne

Dla niektórych pojazdów wymagane jest dodatkowe określenie części (np. czy tarcze hamulcowe są wentylowane, czy klocki hamulcowe mają czujnik zużycia lub czujnik ABS, dla paska rozrządu ilość i kształt ząbków itp.). W takich sytuacjach prosimy w miarę możliwości podać dokładniejszy opis części. Przy braku wymaganych informacji kontaktujemy się z klientem, lecz wydłuża to proces przetwarzania zamówienia.

 


Jeśli nie mają Państwo pewności, czy dana część pasuje do Państwa samochodu, prosimy o kontakt przed licytacją.

 






GRAFIKA
BERU świeca 4 LPG gaz CITROEN BERLINGO C2 C3 XASRA


KONTAKT

 

WWW.AUTOLOTS.NET
Części i akcesoria samochodowe

 

Pracujemy:

Poniedziałek - piątek 10-17


Chmielna 20/35
00-020 Warszawa

UWAGA: to jest punkt odbioru przygotowany specjalnie dla klientów chcących zakupy odebrać osobiście w samym centrum miasta. Odbiór zakupionych przedmiotów wymaga uzgodnienia mailowego. Ze względu na bardzo małą powierzchnię na miejscu nie ma zbyt dużej ilości towarów (dowozimy je 2-3 razy dziennie). Jest także możliwość precyzyjnego doboru każdej części do każdego auta na miejscu - konsultanci doradzą i pomogą w dokonaniu właściwego zakupu.


Mail:

[zasłonięte]@autolots.net

 

 

Telefon:

+48 [zasłonięte]-075-451 (dobór części, informacje o wysyłkach)

+48 [zasłonięte]-596-700 (dobór części, pytania techniczne)

 







!!! SZUKASZ INNYCH CZĘŚCI DO SWOJEGO AUTA ???

SPRAWDŹ INNE NASZE AUKCJE LUB NAPISZ MAILA Z DANYMI AUTA NA [zasłonięte]@AUTOLOTS.NET


ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
CITROËN
AX (ZA-_)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.4 GTi 74 100 1360 4 06-1991 12-1992 KFZ (TU3FJ2)
10 32 44 954 4 09-1986 06-1992 C1A
10 33 45 954 4 07-1986 12-1998 CDY (TU9M)
10 37 50 954 4 02-1987 12-1998 CDZ (TU9M)
10 E 30 41 954 4 12-1986 12-1988 C3A
11 40 54 1124 4 12-1986 04-1994 H1B, H1A
11 44 60 1124 4 09-1986 12-1997 HDZ (TU1M), H1B
11 4x4 40 54 1124 4 06-1991 07-1992 H1A
11 CAT 40 54 1124 4 09-1988 12-1989 HAZ (TU1CP)
14 44 60 1360 4 12-1986 12-1988 KAY (TU3CP)
14 49 67 1360 4 06-1988 12-1989 K1F
14 55 75 1360 4 04-1987 04-1997 KDX (TU3M/Z), KDY (TU3M), KDY (TU3FM), KDZ (TU3M/Z)
14 4x4 55 75 1360 4 08-1991 12-1996 KDX (TU3M/Z), KDY (TU3M), KDY (TU3FM), KDZ (TU3M/Z)
BERLINGO (MF)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.8 i (MFLFX) 66 90 1761 4 05-1997 LFX (XU7JB)
1.8 i 4WD (MFLFX) 66 90 1761 4 04-1997 LFX (XU7JB)
BX (XB-_)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
11 40 55 1124 4 10-1988 06-1992 HDZ (TU1M)
14 47 64 1360 4 01-1989 12-1989 K1H (TU3A)
14 55 75 1360 4 01-1989 02-1993 KDY (TU3M), KDZ (TU3M/Z)
15 59 80 1580 4 10-1987 05-1992 B1E (XU51C)
16 53 72 1580 4 01-1987 02-1993 B1E (XU51C)
16 55 75 1580 4 09-1988 02-1993 BAY (XU5CP), BAZ (XU5CP)
16 76 103 1580 4 03-1986 02-1993 180Z
16 E 65 88 1580 4 05-1989 02-1993 BDZ (XU5M), BDY (XU5M)
19 70 95 1905 4 09-1986 11-1989 D2C (XU92C)
19 77 105 1905 4 07-1986 05-1989 D2A (XU92C)
19 E 80 109 1905 4 06-1988 02-1993 DDZ (XU9M)
19 E 4x4 80 109 1905 4 04-1989 02-1993 D2F
19 GTi 88 120 1905 4 06-1988 02-1993 DKZ (XU9JA)
19 GTi 4x4 88 120 1905 4 06-1988 02-1993 DKZ (XU9JA)
BX Break (XB-_)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
14 47 64 1360 4 01-1989 12-1989 K1H (TU3A)
14 55 75 1360 4 01-1989 02-1993 KDY (TU3M)
15 59 80 1580 4 10-1987 05-1992 B1E (XU51C)
16 53 72 1580 4 09-1988 12-1994 B1E (XU51C)
16 55 75 1580 4 09-1988 12-1994 BAY (XU5CP), BAZ (XU5CP)
16 65 88 1580 4 05-1989 12-1994 BDY (XU5M), BDZ (XU5M)
16 66 90 1580 4 06-1985 06-1988 171A, 171B, 171C
16 76 103 1580 4 03-1986 12-1994 180Z
19 70 95 1905 4 12-1987 12-1989 D2C (XU92C)
19 80 109 1905 4 06-1988 12-1994 DDZ (XU9M)
19 88 120 1905 4 06-1988 12-1994 DKZ (XU9JA)
19 4x4 80 109 1905 4 10-1990 05-1991 DDZ (XU9M)
19 CAT 75 102 1905 4 07-1986 12-1994 DFZ (XU9J1)
C15 (VD-_)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.1 35 48 1124 4 10-1984 12-1996 E1A, 109K
1.4 49 67 1360 4 07-1987 12-1996 K1H (TU3A)
C2 (JM_)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.1 44 60 1124 4 09-2003 HFX (TU1JP)
1.4 54 73 1360 4 09-2003 KFV (TU3JP)
C3 (FC_)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.1 i 44 60 1124 4 02-2002 HFX (TU1JP)
1.4 i 54 73 1360 4 02-2002 KFV (TU3JP)
1.4 i Bivalent 54 73 1360 4 02-2002 KFV (TU3JP)
C3 II
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.4 54 73 1360 4 11-2009 KFT (TU3A)
C3 Pluriel (HB_)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.4 54 73 1360 4 05-2003 KFV (TU3JP)
XSARA (N1)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.4 i 55 75 1360 4 04-1997 03-2005 KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
1.6 i 65 88 1587 4 04-1997 09-2000 NFZ (TU5JP)
1.8 i 16V 81 110 1761 4 04-1997 09-2000 LFY (XU7JP4)
1.8 i Aut. 74 101 1761 4 04-1997 09-2000 LFZ (XU7JP)
2.0 16V 97 132 1998 4 07-1998 09-2000 RFV (XU10J4R)
2.0 16V 120 163 1998 4 04-1997 09-2000 RFS (XU10J4RS)
XSARA Break (N2)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.4 i 55 75 1360 4 10-1997 08-2005 KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
1.6 i 65 88 1587 4 10-1997 09-2000 NFZ (TU5JP)
1.8 i 16V 81 110 1761 4 10-1997 09-2000 LFY (XU7JP4)
1.8 i Aut. 74 101 1761 4 10-1997 09-2000 LFZ (XU7JP)
2.0 16V 97 132 1998 4 07-1998 09-2000 RFV (XU10J4R)
XSARA coupe (N0)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.4 i 55 75 1360 4 03-1998 03-2005 KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
1.8 i 66 90 1761 4 02-1998 09-2000 LFX (XU7JB)
1.8 i 16V 81 110 1761 4 02-1998 09-2000 LFY (XU7JP4)
2.0 i 16V 120 163 1998 4 02-1998 03-2005 RFS (XU10J4RS)
XSARA PICASSO (N68)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.6 65 88 1587 4 12-1999 NFZ (TU5JP)
1.6 70 95 1587 4 12-1999 NFV (TU5JP)
ZX (N2)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.1 44 60 1124 4 03-1991 06-1997 HDZ (TU1M)
1.6 i 65 88 1580 4 03-1991 06-1997 BDY (XU5M), BFZ (XU5JP)
1.8 82 111 1761 4 04-1996 10-1997 LFY (XU7JP4)
1.8 i 74 101 1761 4 07-1992 06-1997 LFZ (XU7JP)
1.8 i 16V 81 110 1761 4 01-1996 06-1997 LFY (XU7JP4)
1.9 i 88 120 1905 4 03-1991 06-1997 DKZ (XU9JA)
2.0 i 89 121 1998 4 07-1992 06-1997 RFX (XU10J2C)
2.0 i 16V 120 163 1998 4 05-1996 06-1997 RFS (XU10J4RS)
ZX Break (N2)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
1.4 i 55 75 1360 4 10-1993 10-1997 KDY (TU3M), KDX (TU3M/Z), KFX (TU3JP)
1.6 i 65 88 1580 4 10-1993 10-1997 BFZ (XU5JP), BDY (XU5M)
1.8 i 74 101 1761 4 10-1993 10-1997 LFZ (XU7JP)
1.8 i 16V 81 110 1761 4 01-1996 02-1998 LFY (XU7JP4)