Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BENETTON unikalny super kolor hit ! LoveF

25-01-2014, 15:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39.99 zł      Aktualna cena: 38.99 zł     
Użytkownik Love__Fashion
numer aukcji: 3896214573
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 2   
Koniec: 25-01-2014 15:10:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Płeć: Produkt damski
Materiał dominujący: Inny
Kolor: Odcienie czerwieni
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

United Colors of Benetton Marka BENTTON została stworzona w 1955 roku przez Luciano Benettona – najstarszego z dzieci rodziny Benettonów. W roku 1965, wraz z wejściem do firmy kolejnych dwóch braci – Gilberta i Carla, stała się przedsiębiorstwem Benetton Group. Dziś BENNETON reprezentowany jest w 120 krajach na całym świecie. Marka jest symbolem miejskiego stylu – prócz koloru liczy się wygoda, dlatego ubrania są luźne, lekkie i swobodne. To marka wszechstronna, oferuje wszystko co potrzebne – od bielizny po kosmetyki i akcesoria do domu.

 

Dodając mnie do subskrypcji "Ulubieni Sprzedający" macie Państwo pewność, że nie przegapicie żadnej mojej nowej aukcji :)

 

wyprzedaż totalna !

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Szczegółowe informacje o produkcie


united colors of benetton


niepowtarzalny nietuzinkowy dodatek

 


 

SZAL/KOMIN / PONCZO

W ROZMIARZE UNIWERSALNYM

 

WZÓR - ŚLICZNE GRUBE WARKOCZE

najmodniejszy kolor

Materiał:

100% akryl

Kolor:

bordo / czerwień

Pranie:

ręczne


Jakość:

bardzo dobry

 

 

Rozmiar :

os /uniwersalny /one size

oryginalny nie banalny dodatek




ŁAP OKAZJĘ I KUP !!




dodatek wyrazisty

dla wyjątkowej :)

 



zapraszam na pozostałe aukcje



ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z MOIMI POZOSTAŁYMI AUKCJAMI ODZIEŻ ZNANYCH POWSZECHNIE MAREK TAKICH JAK
ZARA , DOROTHY PERKINS , ASOS , BAY , NEW LOOK , BHS , GEORGE, JANE NORMAN , MARKS&SPENCER , MISS SELFRIGE , PRINCIPLES , PER UNA , WAREHOUSE primark, new look, atmosphere, river island, vero moda, promod, gucci, dior, prada, lv, balanciaga, versace, miu miu, jacobs, louboutin, baratts, MEXX, H&M, NEW YORKER, RESERVED, SOLAR

 

 

Proszę o rozważną i przemyślaną licytacje, gdyż nie odwołuję ofert i nie przyjmuję zwrotów!

Zły dobór rozmiaru, koloru lub fasonu nie są podstawą reklamacji.

Każda z wystawianych rzeczy jest dokładnie opisana .








Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usPOZNAJ MARKĘ :

Zjednoczone kolory Benettonów


5000 sklepów w 120 krajachTo dorobek włoskiej rodziny Benetton, której ubrania dziś zna niemal cały świat. Co zadecydowało o sukcesie rodzinnego biznesu? Ogromne zaangażowanie, zapał, dobry marketing i łut szczęścia, bo początki nie były najłatwiejsze.
Rose i Leone Benetton mieszkali wraz z czwórką swych dzieci: Luciano, Carlo, Giulianą i Gilberto w niewielkim domku w miasteczku Poznano nieopodal Wenecji. Ojcu marzyło się dostatnie życie oraz większa, reprezentatywna rezydencja. Jednak jego wypożyczalnia samochodów nie przynosiła wystarczających dochodów i nie miała szans na jakikolwiek rozwój. Również założona nieco później wypożyczalnia rowerów, notabene bardzo popularnych we Włoszech w latach wojny i tuż po niej, nie zdołała rozwinąć skrzydeł. Leone zmarł bowiem nagle w 1945 roku. Najstarszy z synów – Luciano pomagał wtedy matce w zdobyciu środków na utrzymanie: sprzedawał gazety, pracował w sklepie z tekstyliami. To ostatnie zajęcie zainspirowało go. Dostrzegł, że klienci po szarych i zgrzebnych latach wojny spragnieni byli kolorowych materiałów, ubrań radosnych i miłych dla oka. Dwudziestolatek nie zwlekał. Za pieniądze pochodzące ze sprzedaży akordeonu oraz roweru kupił maszynę dziewiarską z drugiej reki. To na niej została wydziergana pierwsza kolekcja pulowerów z czesankowej wełny.