BAGAŻNIK DACHOWY AGURI
aerodynamiczne belki bagażowe aluminiowe Aguri
do aut z relingami dachowymi
Model bagażnika pasujący m.in. do aut z relingami:
- Ford Mondeo Mk4 2[zasłonięte]007-20
- Renault Laguna III, 2007-
- Skoda Superb II 2008-
Komplet 2 belek Aguri na dachu to nie tylko fukcjonalny aspekt, podnoszony przy przewozie rowerów, bagażu, nart itp. To również element pewnego sznytu i ciekawego wykończenia dachu, co przy całościowym wyglądzie razem z autem wygląda po prostu elegancko. Jest to rówież świetne akcesorium dla firm tuningujących auta.
Belki Aguri wykonane są przede wszystkim z profili aluminiowych o łukowatym kształcie, wyposażonym w profil "T" do montażu akcesoriów typu: uchwyty rowerowe, uchwyty narciarskie, na sprzęt wodny itp.
Dzięki płaskiemu profilowi belki i lekko łukowatej formie, belki uchodzą za jedne z najcichszych rozwiązań na rynku.
Cecha | Opis |
Marka: |
Aguri |
Model: |
Aguri Prestige
|
Rodzaj belki: |
aerodynamiczna, aluminium, szerokość 65mm |
Ładowność : |
70kg |
Wysokość stopy: |
3,6cm |
Mocowanie do dachu: |
do relingów dachowych |
Montaż : |
nie wymaga dodatkowych narzędzi, klucz w zestawie |
Zabezpieczenie na zamek: |
TAK, 4 zamki |
Atest City Crash: |
nie |
Posiada TUV: |
nie / Posiada atest PIMOT |
Gwarancja: |
2 lata |
Wszelkie akcesoria mocowane są albo na obejmę (szerokość belki wynosi 65mm) lub na wsuwki (j.w.). Wystarczy wsunąć adaptery, bez konieczności docinania gumy zakrywającej profil T.
Przykładowo zamocowane akcesoria.
I jeszcze kilka ujęć belek Aguri zimową porą
Belki można przewozić również na aucie w sposób prezentowany powyżej (kiedy oczywiście belki są nieużywane). Rodem z belek oryginalnych, gdzie niektóre modele mają możliwość zsunięcia na tyle dachu auta, tworząc formę na kształt spojlera, a kiedy chcemy z nich skorzystać, wystarczy je poluzować i przesunąć do przodu (uwaga: nie w każdym aucie jest taka możliwość z tymi belkami, bowiem mają one różną długość i niekiedy taka forma przewozu belek nie będzie możliwa).
Plusy i minusy rozwiązania Aguri
+ Aerodynamiczny kształt powodujący obniżenie hałasu w stosunku do belek tradycyjnych
+ Elegancki wygląd belek, nadający charakteru każdemu autu, wpisujący się w linię każdego modelu
+ Nieskomplikowany montaż, narzędzia w zestawie
+ Zabezpieczenie na zamki w komplecie
- Każdy model Aguri (P1, P2, P3 itp.) posiada inną długość belek oraz regulację na relingach, na tyle, że obsłuży przykładowo 2-10 aut ze swojej grupy. Natomiast przy innym aucie z relingami dany rozstaw i regulacja belek może już nie wystarczyć i bagażnika do kolejnego auta możemy nie założyć. Krótko mówiąc auto znajdujące się w grupie Aguri P1 już nie zostanie obsłużone tym samym bagażnikiem z grupy np. P3, które mamy przykładowo z poprzedniego auta.
- Belki choć są mocowane po wewnętrznych stronach relingów i wyglądają przez to bardzo opływowo i ładnie wpisują się w linię auta, to ich zakres pracy jest mniejszy w stosunku do tradycyjnych belek.
Na takich belkach z powodzeniem przetransporujemy box dachowy, uchwyt na 6 par nart, 2-3 rowery. Natomiast kiedy chcielibyśmy na wakacje zabrać przykładowo box i uchwyt rowerowy z boku lub nawet 2 rowery, to należy pomyśleć o innym rozwiązaniu.
- Jest to rozwiązanie pasujące do relingów i tylko do relingów. Nie ma możliwości wymiany łap mocujących do kolejnego, potencjalnego auta, które w przyszłości się pojawi bez relingów.