Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BELEDUC GRA "TASTARO"

06-07-2012, 0:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 99 zł     
Użytkownik akces111
numer aukcji: 2439939967
Miejscowość Baranowo
Wyświetleń: 3   
Koniec: 02-07-2012 14:11:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wiek dziecka: 4 lata +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TASTARO – DOTKNIJ - ZGADNIJ

Gra dla dzieci powyżej 4 lat

Ilość graczy: 1 - 5

Zawartość: 8 drewnianych kształtów plansza

32 karty drewniane

3 worki bawełniane

KRÓTKI OPIS:

Gra edukacyjna polegająca na dopasowywaniu, wspomaga zapamiętywanie, oraz pomaga rozwijać zdolności obserwacji i rozpoznawania przedmiotów po kształcie. Różne wersje gry i poziomy trudności pozwalają na zaproponowanie tej gry dzieciom w różnym wieku.

PRZYGOTOWANIE GRY :

Rozkładamy bawełniane sakwy, drewniane karty i drewniane kształty na stole. Gra składa się z ośmiu kształtów w pięciu formach:

  • kolorowe przedmioty na drewnianych kartach

  • kolorowe tła przedmiotów na drewnianych kartach

  • wykrojone drewniane kształty

  • wykrojone drewniane ramki

  • drewniane kształty z wypukłymi kształtami

Najpierw rozkładamy 8 drewnianych kształtów i łączymy je z ramkami w celu zapoznania się z kształtami.

INSTRUKCJA GRY:

Wariant 1 :

Rozkładamy kolorowe przedmioty na drewnianych kartach i kolorowe tła przedmiotów na drewnianych kartach obrazkiem do dołu i mieszamy je. Pozostałe karty nie będą używane. Gracze na przemian odwracają pary kart. Jeśli para pasuje do siebie, gracz bierze parę i kładzie przy sobie. Jeśli karty nie pasują do siebie, wówczas wracają one na swoje miejsce i kolejny gracz kontynuje grę. Gracz z największą liczbą par kart wygrywa.

Inne kombinacje mogą również być zastosowane w zależności od wymaganej trudności gry np. kolorowy kształt i karta z wypukłym kształtem, lub karta z kolorowym tłem i karta z wypukłym kształtem. W tych kombinacjach wykrojone drewniane kształty i ramki nie są wymagane.

Wariant 2 :

Wykrojone drewniane kształty, ramki i karty z wypukłym kształtem kładziemy do 3 bawełnianych worków. Natomiast karty z kolorowymi kształtami i kolorowymi tłami mieszamy i kładziemy obrazkiem do dołu na stole. Gracze próbują znaleźć pary wśród kart leżących na stole i kiedy im się to uda, wtedy zatrzymują daną parę i ją wziąć jeden z worków i przez dotyk odnaleźć jeden kształt pasujący do znalezionej pary (oczywiście nie zaglądając do worka). Jeśli gracz wyciągnie nieprawidłowy kształt, wkłada go z powrotem do worka. Ten z graczy który pierwszy zbierze wszystkie pięć wersji jednego przedmiotu wygrywa. Można się również ograniczyć tylko do jednego worka z kształtami w środku.

Ż y c z y m y p r z y j e m n e j z a b a w y!