Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BEHAVIORAL MATHEMATICS FOR GAME AI Dave Mark

23-06-2014, 9:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 181.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270475157
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-06-2014 08:53:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95129, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84738, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45068, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62672, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74384, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95129, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84738, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45068, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62672, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74384

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Behavioral Mathematics for Game AI

BEHAVIORAL MATHEMATICS FOR GAME AI Dave Mark

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Dave Mark
Language: English
Publisher: Delmar
Publication Date: 9 April 2009
Dimensions: 18.8 x 3.6 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 560
Condition: NEW
Product_ID: 15D45A6849

 

 

Human behavior is never an exact science, making the design and programming of artificial intelligence that seeks to replicate human behavior difficult. Usually, the answers cannot be found in sterile algorithms that are often the focus of artificial intelligence programming. However, by analyzing why people behave the way we do, we can break down the process into increasingly smaller components. We can model many of those individual components in the language of logic and mathematics and then reassemble them into larger, more involved decision-making processes. Drawing from classical game theory, ''Behavioral Mathematics for Game AI'' covers both the psychological foundations of human decisions and the mathematical modeling techniques that AI designers and programmers can use to replicate them. With examples from both real life and game situations, you'll explore topics such as utility, the fallacy of rational behavior, and the inconsistencies and contradictions that human behavior often exhibits. You'll examine various ways of using statistics, formulas, and algorithms to create believable simulations and to model these dynamic, realistic, and interesting behaviors in video games.Finally, you'll be introduced to a number of tools you can use in conjunction with standard AI algorithms to make it easier to utilize the mathematical models.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 PHYSICS FOR GAME DEVELOPERS Bourg, Bywalec

 MATHEMATICS FOR 3D GAME PROGRAMMING AND ...

 PROGRAMMING GAME AI BY EXAMPLE Mat Buckland

 REAL-TIME COLLISION DETECTION Christer Ericson

 GAME ENGINE ARCHITECTURE Jason Gregory

 ARTIFICIAL INTELLIGENCE FOR GAMES Millington