Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BEGINNING WEBGL FOR HTML5 Brian Danchilla

27-07-2014, 2:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 291.90 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4371827291
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-07-2014 02:51:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24659, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96420, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01048, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92811, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02399, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24659, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96420, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01048, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92811, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02399

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Beginning WebGL for HTML5 (Beginning Apress)

BEGINNING WEBGL FOR HTML5 Brian Danchilla

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Brian Danchilla
Language: English
Publisher: APRESS
Publication Date: 29 Aug 2012
Dimensions: 1.9 x 18.8 x 23.1 cm
Format: Paperback
Pages: 329
Condition: NEW
Product_ID: 14CABC9964

 

 


Beginning WebGL for HTML5 gets you rapidly up to speed with WebGL, a powerful new graphics language within the browser. You'll render realistic scenes with advanced lighting models, shadows, blending and textures. You'll also use mathematics to model fractals and particle systems. Going beyond that, Beginning WebGL for HTML5 presents advanced vertex and fragment shader usage for creating stunning, top-end results. 

You'll benefit from using modern frameworks to rapidly develop complex scenes, and make use of many tools to help improve rendering performance and debugging. Beginning WebGL for HTML5 builds your critical WebGL development skills while being enjoyable at each step of the way.
  • Quickly get up to speed with WebGL
  • Render realistic scenes
  • Work faster with frameworks
  • Improve rendering performance

What you’ll learn

  • A scene setup and rendering refresher
  • Advanced GLSL usages
  • Rendering realistic scenes with lighting, blending, reflections, shadows and more
  • The current state of WebGL mobile support
  • Performance optimizations
  • Enhancing productivity by using existing frameworks and loading models

Who this book is for


Beginning WebGL for HTML5 is for the graphics enthusiast who is ready to bring their skillset to the next level and create more realistic, beautiful scenes.  Beginning WebGL for HTML5 is a great choice for someone with existing OpenGL or Canvas 2D knowledge wanting to transition to WebGL. It is an excellent choice for those wanting to have high performance graphics coded in minimal time.

Table of Contents

  1. Setting The Scene
  2. Shaders 101
  3. Textures and Lighting
  4. Increasing Realism
  5. Physics
  6. Fractals, Height Maps, and Particle Systems
  7. Three.js Framework
  8. Productivity Tools
  9. Debugging and Performance
  10. Effects, Tips and Tricks
  11. Afterword: The Future of WebGL
  12. Appendix A: Essential HTML5 and JavaScript
  13. Appendix B: Graphics Refresher
  14. Appendix C: WebGL Spec. Odds and Ends
  15. Appendix D: Additional Resources

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 PROFESSIONAL WEBGL PROGRAMMING Andreas Anyuru

 PROFESSIONAL JAVASCRIPT FOR WEB DEVELOPERS Zakas

 WEBGL: UP AND RUNNING Tony Parisi

 THE DEFINITIVE GUIDE TO HTML5 Adam Freeman

 WEBGL BEGINNER'S GUIDE Diego Cantor, Brandon Jones

 CORE HTML5 CANVAS: VOLUME 1 David Geary