Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Beckwith Harry - Niewidzialny dotyk

27-01-2014, 1:54
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 36 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3835850510
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 27-01-2014 01:54:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Beckwith Harry - Niewidzialny dotyk
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46030
Wymiar: 14.0x21.0cm
Ilość stron: 240
Rok wydania: 2013
Autor: Beckwith Harry
Wydawca: Helion
Stan: Nowa
Rodzaj okładki: Twarda

Opis książki

Podtytuł: Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: The invisible touch
Naucz się spełniać oczekiwania klienta

Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
Wypromuj silną markę
Stwórz rozpoznawalny wizerunek
Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".

Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.

Ocena jakości i wyników badań marketingowych
Pułapki i błędy marketingu
Planowanie polityki cenowej
Wybór odpowiedniej nazwy usługi
Kształtowanie wizerunku i marki
Techniki budowania więzi z klientami
Zobacz także...