ISBN: |
832[zasłonięte]3026 |
Wymiar: |
150 x 215 mm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
320 |
Ocena: |
Bardzo dobry - |
Waga: |
0,50 kg |
Indeks: |
0185/48/0029 |
Rok wydania: |
2004 |
Autor: |
Beckwith Harry |
Wydawca: |
Helion |
Rodzaj okładki: |
Twarda |
Stan: |
Używana |
Opis książki
Przewodnik po strategiach marketingowych.
Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfele...
Bankomaty, Disneyland, internet - te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.
Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors:
- do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeń w budowaniu marki,
- zapomniana sztuka malowania słowem - prezentacja bez Powerpointa,
- autorytety, które przekonają klientów - gdzie ich szukać,
- nazwy produktów, które mówią same za siebie,
- kuszące marki - skąd wzięła się sława Pretty Woman,
- kawa Starbucks - im droższa tym lepsza.
Uwagi:
Oprawa delikatnie porysowana. Brzegi stron lekko zakurzone.