Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Beckwith Harry - Co lubią klienci

28-01-2014, 3:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3838717439
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 28-01-2014 03:05:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Beckwith Harry - Co lubią klienci
ISBN: 832[zasłonięte]3026
Wymiar: 150 x 215 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 320
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,50 kg
Indeks: 0185/48/0029
Rok wydania: 2004
Autor: Beckwith Harry
Wydawca: Helion
Rodzaj okładki: Twarda
Stan: Używana

Opis książki

Przewodnik po strategiach marketingowych.
Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfele...

Bankomaty, Disneyland, internet - te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.
Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors:
  • do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeń w budowaniu marki,
  • zapomniana sztuka malowania słowem - prezentacja bez Powerpointa,
  • autorytety, które przekonają klientów - gdzie ich szukać,
  • nazwy produktów, które mówią same za siebie,
  • kuszące marki - skąd wzięła się sława Pretty Woman,
  • kawa Starbucks - im droższa tym lepsza.

Uwagi:


Oprawa delikatnie porysowana. Brzegi stron lekko zakurzone.
Zobacz także...