Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BEBNY+SZCZEKI+LOZYSKA GOLF III VENTO POLO BS 4 now

21-04-2015, 0:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 216 zł     
Użytkownik recar24h
numer aukcji: 5199051196
Miejscowość Nysa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 21-04-2015 00:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent części: Inny
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tel kom:
502[zasłonięte]692

e-mail:
[zasłonięte]@wp.pl
Za pobraniem lub wpłata na konto bankowe:
65 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4900023 [zasłonięte] 061848 ING BANK ŚLĄSKI S.A.
UL.CZARNECKIEGO 1
48-303 NYSA
W tytule przelewu proszę wpisać swoją nazwę użytkownika Allegro oraz numer aukcji.
Wystawiamy Faktury-Vat
Ceny wysyłek podane w tabeli





PROMOCJA !!!

 

 



Przedmiotem aukcji jest Zestaw naprawczy hamulca- tył do samochodów
VW Golf III, Polo, Vento

 

 

 

 

 
  
  
  
  
  
  
 

Komplet zawiera:

 - 2 bębny hamulcowe(średnica 200mm)

- 4 szczęki hamulcowe

- komplet sprężynek

- 2 komplety łożysk

- zabezpieczenia

 

 

 

 

 



Komplet pasuje do modeli:
 - Skoda Felicja (wszystkie modele i roczniki)
- Vento 1.6, 1.8, 1.9D, 1.9TD
- Golf III 1.4,1.6, 1.8, 1.9D, 1.9TD
- VW Polo (94-96) z ABSem
- VW Polo (96-01) 1.7D 1.9D 1.9TD



 

Zdjęcia pogladowe :

 

 
Wyzsza jakosc towaru Q





 

 

 

 






 
 




W razie jakichkolwiek pytań lub niepewności prosimy kontaktować się z nami telefonicznie lub meilem.



Zapraszamy na inne nasze aukcje!!!





UWAGA

INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAMÓWIONEGO TOWARU.


Do wszystkich zakupionych u nas części do paczki dołączony jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub Faktury Vat.

Przy zakupie większej ilości przedmiotów możliwa jest wysyłka w jednej paczce.W tym przypadku koszt przesyłki należy ustalić ze sprzedawcą poprzez e-mail.




SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA

W obecności kuriera nalezy ją otworzyć i sprawdzić jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i nienaruszonej zawartości.
Jeżeli zawartość jest niezgodna z zamówieniem lub jest uszkodzona nalezy dokladnie opisać uszkodzenie lub niezgodność w protokóle.
UWAGA:data i godzina spisania i zgłoszenia szkody musi być taka sama jak data i godzina odbioru paczki w liście przewozowym.
Protokol musi być podpisany przez odbiorce i kuriera.

Następnie nalezy zglosić szkode u Nas opisujące całe zajście i przedstawić propozycję załatwienia problemu.
W przypadku gdy gdy data odbioru towaru będzie różna z datą dostawy lub protokół szkody zostanie wypełniony niedokładnie reklamacje nie bedą przez Nas uwzględnione i należy je zalatwić bezpośrednio z firmą kurierska,która dostarczyła paczkę.



REKLAMACJE:
W wyniku wystąpnienia nieprawidlowego dzialania zakupionego u nas towaru należy zgłosić reklamacje na piśmie do siedziby sprzedawcy.
Sprzedający zobowiązuje sie do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.
W przypadku uznania reklamacji towaru nalezy odeslać na adres sprzedającego w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z formularzem reklamacji i dowodem zakupu(paragon fiskalny lub faktura Vat).
Towar powinien byc odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu(uszkodzony towar podczas przesyłki nie będzie podlegal wymianie).

Towar jest dostarczany i odbierany z serwisu sprzedającego na koszt kupującego.