Witam.
Mam do zaoferowania kule felgi BBS RS GT2
średnica 19 cali
ET 32
Szerokość felg na przód 8,5 cala
Szerokość felg na tył 9,5 cala
Felgi dwuczęściowe - skręcane z 2 części - rotor i bęben
Felgi były kupione w Niemczech przez znajomego, nie pasowały mu do auta i trafiły do mnie. Zrobiły około 1000 km po naszej pięknej Polskiej ziemi
Opony 235/35/19 firmy Sunny - kupione nowe w tym roku - zrobione 1000 km Przepraszam z góry, że nie zrobiłem fotek z pieniążkiem w bieżniku, ale nie ma po co..opony są nowe z "cyckami" na rantach , mają dwuletnią gwarancję więc bez bólu w tej kwestii. Felgi postanowiłem odświeżyć, zostały rozkręcone, środki pomalowane proszkowo na ciemny tytan w półmacie, a ranty wypolerowane ( odebrane z polerki 02.08.2014). Z bębnami nic nie robiłem bo nie było takiej potrzeby. Felgi proste, nie spawane, ślumane, smarkane czy obdarzone w inny nikczemny sposób ingerencją człowieka. Pokrótce - są to sportowe kute felgi ( kute znaczy odkuwane z kawałka aluminium przez co są mocniejsze, trwalsze, lżejsze i idiotoodporne ) i skręcane tytanowymi śrubami.
Felga kuta to taka, która nie uszkodzi się podczas natrafienia na głęboką dziurę w jezdni. Takie obręcze wykuwa się z aluminium sprasowanego pod naciskiem 30 000 ton. Czy supertrwałość to ich jedyna zaleta?
Jeżdżąc na tych felgach możesz być pewien, że nie uda Ci się ich zniszczyć w żaden sposób. Producenci twierdzą nawet, że można jeździć nawet bez opon, bez żadnego uszczerbku dla tych felg. Oczywiście w tym przypadku komfort jazdy będzie troszkę zachwiany.
Felgi produkowane w ten sposób są dobrze znane w środowisku rajdowców. Takie obręczepolepszają dynamikę samochodu dzięki swojej mniejszej wadze. Masa tych felg stanowi zazwyczaj 60% masy felgi stalowej i 80% felgi aluminiowej. Mniejsza waga wirującego koła wpływa również na efektywniejsze hamowanie. Na tych kołach nie spotkamy się z biciem na kierownicy wywołanym skrzywieniem obręczy. Pozytywny efekt używania felg kutych, ze względu na ich wagę, odczuwa także wiele elementów samochodu takich jak amortyzatory, półosie, przeguby, wały...
Jedynym minusem tego rozwiązania zdaje się być tylko wysoka cena felg kutych, dlatego pozostają one zazwyczaj w sferze specjalnego zastosowania. Statystycznemu Kowalskiemu pozostaje wybór z bogatej oferty tradycyjnych felg aluminiowych.
CENA NOWYCH TAKICH FELG TO 1547 EURO ZA JEDNĄ FELGĘ 9,5 CALA
http://www.bbs-wheels-shop.de/index.php?cat=c23481_112-5.htmlDla porównania upragniony przez wszystkich model LM kosztuje tylko 1100 Euro za sztukę ;) http://www.bbs-wheels-shop.de/index.php?cat=c25037_112-5.htmlODBIÓR TYLKO OSOBISTY - NIE WYSYŁAM ANI POCZTĄ ANI KURIEREM Nie będę ściemniał, że sprzedaje bo jadę za granicę, czy za duże albo inne pierdoloty. Po prostu koło nie pasuje za bardzo do wizji mojego auta i chcę inne koło. Za duże też nie są, jeździ się całkiem dobrze - mnie osobiście dużo lepiej niż na 17 calach.kontakt: 790 [zasłonięte] 009 Proszę o nie zaśmiecanie skrzynki mailowej. Masz konkretne pytanie, dzwoń. Gawędziarzom dziękuję, nie mam czasu na słuchanie życiowych historii.