Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BAUDRILLARD AND THE MEDIA: A CRITICAL INTRODUCTION

25-10-2014, 18:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 145.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4642233601
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 18:12:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46386, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97465, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44489, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56307, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27690, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46386, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97465, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44489, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56307, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27690

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Baudrillard and the Media: A Critical Introduction

BAUDRILLARD AND THE MEDIA: A CRITICAL INTRODUCTION

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: William Merrin
Language: English
Publisher: Polity Press
Publication Date: 16 Nov 2005
Dimensions: 1.5 x 15.2 x 22.6 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: A7456CA731

 

 

′Baudrillard and the Media′ is the first in–depth critical study of Jean Baudrillard′s media theory. Rejecting the common positioning of Baudrillard within the discipline as a postmodernist it argues instead for the necessity of a fuller reading of his ideas and critical project. Merrin offers an overview and evaluation of his key arguments and themes, focusing especially upon the organising principle of his work: his theory of symbolic exchange and critique of the semiotic and of simulation. Upon this basis the book also resituates Baudrillard within media theory, developing an original, critical re–reading of his relationship with McLuhanism and arguing for the significance instead of hitherto neglected influences such as Boorstin. Emphasizing his critical value and contemporary relevance, ′Baudrillard and the Media′ also provides the most detailed exploration yet of Baudrillard′s theory of the non–event, considering its applicability through case studies of his controversial analyses of the Gulf War, of 9/11 and the Afghan and Iraq Wars and of his own appearance in the film The Matrix. Considering also Baudrillard′s discussion of cinema, his theory and personal practice of photography and his critique of new media, the book concludes with an evaluation of his place within media and communication studies and an argument for his importance for this field. Students and scholars of the media, and media theory in particular, will welcome this clear and comprehensive study.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE MAKING OF THE INDEBTED MAN Lazzarato, Jordan

 THE SYSTEM OF OBJECTS Jean Baudrillard

 INTRODUCING SLAVOJ ZIZEK: A GRAPHIC GUIDE Kul-Want

 SIMULACRA AND SIMULATION Jean Baudrillard

 THE CONSUMER SOCIETY: MYTHS AND STRUCTURES

 SPINOZA: PRACTICAL PHILOSOPHY Gilles Deleuze