Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BATTLEFIELD 3 PL (GRA XBOX 360)

18-01-2012, 14:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 109 zł     
Użytkownik Kamilc87
numer aukcji: 2049451929
Miejscowość Żory
Wyświetleń: 205   
Koniec: 17-01-2012 18:13:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Polska
Czas dostawy (dni): 3
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam posiadam na sprzedasz oryginalną gre BATTLEFIELD 3, gra jest nowa, bez żadnych rysek na płytach.Sprzedasz dotyczy:

 

- Dwie płyty BATTLEFIELD 3 PL CD1 (Single Player) oraz CD2 (Multiplayer)

- Pudełko

- Instrukcje

 

Trzecia odsłona świetnej serii strzelanek, które zasłynęły z klimatycznego i rozbudowanego trybu multiplayer. Tym razem otrzymujemy zarówno rozgrywkę solową (kampania), jak i wieloosobową (kooperację i współzawodnictwo). Gra korzysta z silnika Frostbite 2 i zachwyca świetnym oświetleniem oraz systemem destrukcji.

Battlefield 3 to trzecia odsłona jednej z najbardziej znanych wieloosobowych strzelanek wojennych. Produkcja została stworzona przez autorów marki, czyli szwedzkie studio EA DICE, znane z wielu udanych tytułów - od klasycznych Pinball Dreams i Pinball Fantasies, przez Mirror's Edge, aż po poboczne odsłony serii Battlefield, czyli Bad Company.

Trzecia odsłona Battlefielda składa się zarówno z kampanii solowej jak i rozbudowanego trybu wieloosobowego. W pojedynkę możemy wziąć udział w wielu dynamicznych i zróżnicowanych misjach, które zabierają nas do Stanów Zjednoczonych (Nowy Jork), Europy (Paryż), a nawet na Bliski Wschód (Teheran, Kurdystan). Podczas operacji nie brakuje spokojnych i wyciszonych scen oraz wstrząsających wydarzeń – jesteśmy nawet świadkami potwornego trzęsienia ziemi. W poszczególnych misjach bardzo często walczymy u boku innych żołnierzy oraz korzystamy z zaawansowanego sprzętu wojskowego.

Sieciowe potyczki w Battlefield 3 rozgrywają się w podobnych sceneriach co kampania solowa i zostały oparte na czteroklasowym systemie postaci: szturmowca, żołnierza wsparcia, inżyniera i zwiadowcy. Każda z postaci odgrywa niebagatelną rolę w czasie potyczek i ma swoją rolę do spełnienia. Szturmowiec walczy na bliskich odległościach, a także pełni rolę medyka. Żołnierz wsparcia zapewnia wsparcie ogniowe przy pomocy lekkiego karabinu maszynowego oraz rozdaje dodatkowe zapasy amunicji partnerom z drużyny. Inżynier zwalcza wrogie pojazdy, a także naprawia sojusznicze. Zwiadowca działa w ukryciu, lub z odległości, eliminując wrogów przy pomocy karabinu snajperskiego. W jego uzbrojeniu znajdują się również przydatne gadżety, m.in. mobilny punkt odrodzenia niewidoczny na minimapie dla przeciwników. W grze nie mogło zabraknąć ogromnych połaci terenu i pojazdów – do naszej dyspozycji oddano śmigłowce, samoloty bojowe, czołgi oraz transportery opancerzone. W walkach bierze udział 64 graczy. Dla zagorzałych miłośników Battlefielda 2 przygotowano pakiet dodatkowej zawartości, zawierający odświeżone wersje kultowych map wraz z charakterystycznymi pojazdami i uzbrojeniem (rozszerzenie nie wchodzi w skład podstawowej wersji gry).

W trzecim Battlefield autorzy wrócili w pewnym zakresie do korzeni serii i jednocześnie starali się rozbudować rozgrywkę. Dzięki temu żołnierze mogą nie tylko kucać, ale także leżeć i rozłożyć broń na trójnogu. Do zabawy wprowadzono popularny system killcamów (kamera ukazująca naszego oprawcę). Producent nie zapomniał o wsparciu dla serwerów dedykowanych, z których zrezygnowano w kilku innych znanych tytułach z lat 2[zasłonięte]009-20 (Call of Duty: Modern Warfare 2).

Battlefield 3 korzysta z silnika Frostbite 2.0, czyli autorskiej technologii EA DICE, która gwarantuje olbrzymie pola bitew, nowoczesne efekty świetlne, świetne animacje postaci (stworzone za pomocą systemu ANT, opracowanego przez EA Sports), przyjemny model jazdy pojazdami oraz słynny system zniszczeń. Na potrzeby gry przygotowano także lepsze efekty dźwiękowe – żeby zwiększyć realizm próbki nagrywano z różnych odległości. Produkcja czerpie ponadto z bibliotek DirectX 11, a co za tym idzie nie jest kompatybilna ze starszymi systemami operacyjnymi (Windows XP).