Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BATTLE OF BRITAIN 2 II WINGS OF VICTORY + GRA

25-06-2012, 0:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 zł      Najwyzsza cena licytacji: 3 zł     
Użytkownik at777
numer aukcji: 2376559985
Miejscowość Iława
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 37   
Koniec: 20-06-2012 23:10:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

         
                                 
[zasłonięte]@wp.pl
609 [zasłonięte] 114
11[zasłonięte]437

EKSPRESOWA I NAJTAŃSZA WYSYŁKA!

TOWAR WYSYŁAM W CIĄGU

24 GODZIN OD MOMENTU ODNOTOWANIA WPŁATY, BĄDŹ WYBORU PRZESYŁKI POBRANIOWEJ.
 

 

 


LIST POLECONY 6zł
(wpłata na konto) 


LIST POLECONY PRIORYTETOWY 7zł
(wpłata na konto)


PRZESYŁKA

POBRANIOWA 15zł
(płatne przy odbiorze) 

 

PRZESYŁKA POBRANIOWA PRIORYTETOWA 18zł
(płatne przy odbiorze)

 

 

ZACHĘCAMY DO ZAKUPU WIĘKSZEJ ILOŚCI GIER, GDYŻ WTEDY ZAOSZCZĘDZAJĄ PAŃSTWO NA KOSZTACH WYSYŁKI. PONIEWAŻ CZY KUPUJEMY JEDNĄ GRĘ CZY PIĘĆDZIESIĄT, TO ZA PRZESYŁKĘ
PŁACIMY TYLE SAMO!!!

 

 

TOWAR WYSYŁAMY

W BEZPIECZNYCH 

KOPERTACH BĄBELKOWYCH,

DZIĘKI CZEMU MAJĄ PAŃSTWO PEWNOŚĆ, ŻE WTEDY GRY DOTRĄ CAŁO I BEZPIECZNIE.

 

1. PAYU

(DAWNE "PŁACĘ Z ALLEGRO")


 

 

2. PRZELEW NA KONTO BANKOWE


  17 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]8350001 [zasłonięte] 165997

 

 

 

3. PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE TOWARU

 


PRZEDMIOTEM AUKCJI SĄ GRY:

 

 

"BATTLE OF BRITAIN 2 - WINGS OF VICTORY"   

+ "CYBERMYCHA I WIĘŹNIOWIE DRAPPA -

CZĘŚĆ 7 i 8"   

          

           PLATFORMA:   

       OGÓLNY STAN:           Bardzo dobry  

   NOŚNIK Z GRAMI:     1 Płyta    

  ZESTAW ZAWIERA:         CD + Opakowanie

 


OPIS GRY: BATTLE OF BRITAIN 2 - WINGS OF VICTORY (ang) - kontynuacja wydanej w roku 2001 symulacji lotniczej zatytułowanej Rowan’s Battle of Britain. Po raz kolejny jesteśmy świadkiem starcia dwóch wielkich sił, kiedy to w roku 1940 piloci uczestniczyli w serii potyczek powietrznych nad Wielką Brytanią, decydujących o przyszłych losach Europy.

Po ustaleniu strony konfliktu możemy przełączać się pomiędzy dwoma typami rozgrywki: pilota i dowódcy. Jako dowódca mamy wpływ niemal na wszystkie decyzje, zapadające na polu bitwy. Pod naszą kontrolą znajdują się samoloty, jednostki naziemne oraz budynki (fabryki, lotniska, stacje radarowe). Z kolei zakładając mundur pilota możemy wsiąść do Spitfire’a, niemieckiego Messerschmitta, czy bombowca nurkującego Stuka, zostawiając dowodzenie wojną komputerowemu A.I. Nic nie stoi na przeszkodzie zająć również pozycję działonowego w modelach Dornier Do17, Heinkel He111 i Ju-88. Dla każdej maszyny autorzy przygotowali szczegółowy i autentyczny wirtualny kokpit, dlatego też możemy m.in. wychylać głowę podczas kołowania i dowolnie zmieniać widok. Samoloty posiadają swoją charakterystykę, co wymaga od gracza opanowania zasad sterowania poszczególnych modeli. Istnieje możliwość wyboru trybu zręcznościowego, pozwalającego mniej cierpliwym graczom skupić się na samej zabawie.

Odtworzono również warunki pogodowe, panujące podczas poszczególnych bitew. Oprócz tego gracz może sam określić opady, zachmurzenia czy burze, dynamicznie zmieniające się w ciągu dnia. Wszystko to ma wpływ na rozgrywkę, gdyż sztuczna inteligencja przeciwnika bazuje na tych podobnych przyrządach nawigacyjnych co gracz. Pogoda ma także wpływ na informacje otrzymywane od naziemnych stacji radarowych, oraz od pojedynczych obserwatorów, rozmieszczonych w całej Wielkiej Brytanii.

Gra oferuje możliwość wykonywania pojedynczych misji, uczestniczenia w całej kampanii, oraz rozgrywkę po sieci LAN i w internecie.

 

Rozsądne wymagania sprzętowe:

 Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM,

karta grafiki 128MB (GeForce 3 lub lepsza), 500 MB HDD

 

 

 

 

 

OPIS GRY:  CYBERMYCHA I WIĘŹNIOWIE DRAPPA - CZĘŚĆ 7 i 8 (polska wersja) - Podczas komputerowych szaleństw kot Kod wklepał zły tajny kod i zamienił się w... Drappa, nieustraszonego pogromcę gier i ich bohaterów. Tego samego dnia porwał i uwięził wszystkich przyjaciół CyberMychy. Wydawało się, że już na zawsze pozostaną w więzieniu, jednak sympatyczny gryzoń długo nie myślał - od razu wyruszył kumplom na pomoc. Czeka na niego wiele poziomów pełnych niespodzianek i niezwykłych przeciwników. Na jego drodze pojawiają się toczące się beczki, ożywione lampy, szalone telewizory, skorpiony ze scalaków, mumie kotów i inne stworzenia, których istnienia nigdy by się nie spodziewał.

Cybermycha i więźniowie Drappa to zręcznościówka z dużą ilością zagadek logicznych. Gracz pomaga tytułowemu gryzoniowi odbić przyjaciół z rąk kota Drappa. Zwierzątko wędruje przez kolejne światy, unika spotkań z zamieszkującymi je stworami i wykorzystuje swe niezwykłe umiejętności. Dzięki ogonkowi-kabelkowi CyberMycha może podłączyć się do komputera i przynajmniej przez chwilę szybciej się poruszać. Potrafi też daleko skakać, a także zyskuje niezwykłą siłę.

Program podzielono na cztery oddzielne epizody, które ukazują się na rynku co kwartał w piśmie Cybermycha. Każdy z nich zawiera przynajmniej dwa światy. Gra dzięki trójwymiarowej grafice 3D (widok TPP) i nieskomplikowanym zasadom zabawy zdecydowanie kierowana jest do młodych graczy w wieku pomiędzy 6-12 lat.

 

 

Rozsądne wymagania sprzętowe:

  Procesor 1,2 GHz; 256MB RAM;

karta graficzna GeForce 2 lub lepsza; DirectX 9.0c

 

 

 

 

GRY DOŁĄCZONE DO CZASOPISMA:


                





Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle  panel aukcyjny