Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Batman Arkham Asylun... Nowa, Folia

24-06-2012, 20:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 70 zł     
Użytkownik patrykswid
numer aukcji: 2421728543
Miejscowość Ostróda
Wyświetleń: 18   
Koniec: 28-06-2012 17:13:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Dodatkowe informacje: Folia,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Normal 0 21

Batman: Arkham Asylum • Historia opowiedziana w Arkham Asylum być może nie należy do najbardziej oryginalnych, ale autorzy gry odpowiednio manipulując częściami składowymi swojego dzieła zdołali mnie przykuć do konsoli na długie godziny. Wszystko zaczyna się w chwili, gdy Batman wiezie dopiero co złapanego Jokera do wymienionego przed chwilą „psychiatryka”. Nietoperz podejrzewa jednak, że coś tu nie gra, ponieważ jego arcywróg dał się złapać w zasadzie bez walki. Jak zwykle Wayne się nie myli.

Kontrolę nad Batmanem przejmujemy w chwili, gdy za jego i Jokera plecami zamykają się drzwi więzienia dla obłąkanych kryminalistów. Przez pierwsze minuty zabawy bierzemy udział w ciekawie zrealizowanym „interaktywnym intrze”, które umiejętnie wprowadza nas w klimat dzieła Rocksteady, po czym od razu przechodzimy do pierwszej bijatyki.

W trakcie mordobicia korzystamy tylko z przycisku odpowiadającego za cios i drugiego, którym blokujemy ataki przeciwników. Unikanie ich ciosów i skuteczne wyprowadzanie własnych pozwala nam tworzyć combosy, rzucać przestępcami, czy dobijać ich kiedy padną na glebę. Arkham Asylum to nie tylko bijatyka. Dzieło Rocksteady walkę umiejętnie łączy z jeszcze dwoma innymi elementami. Pierwszym z nich są fragmenty zręcznościowe czy jak kto woli platformowe. Nasz bohater to wysportowany gość, który korzysta z otoczenia i eliminuje dzięki niemu kolejnych przeciwników. W trakcie zabawy zdobywamy gadżety, które pozwolą nam dotrzeć w miejsca niedostępne dla zwykłych śmiertelników albo odkryć tajne przejścia. W arsenale Batmana znajdzie się wyciągarka, wybuchowa pianka, batarangi (możemy nawet rzucać dwoma lub trzema na raz) czy hak służący do burzenia niektórych ścian lub zdejmowanie kratek, blokujących dostępu do szybów wentylacyjnych.