Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bateria ZTE Blade/Orange San Francisco BEZPIECZNIE

31-01-2012, 16:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44 zł     
Użytkownik stan_uk_sale
numer aukcji: 2058445587
Miejscowość Edinburgh, Wielka Brytania
Wyświetleń: 199   
Koniec: 25-01-2012 12:04:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




   Witam

Zobacz moje komentarze.

Dodaj do obserwowanych.

Zadaj pytanie sprzedającemu.

Zapraszam na inne moje aukcje.

 

  Kontakt

Numer Allegro:[zasłonięte]19684

 

  Regulamin aukcji

Proszę o przemyślaną licytację!!!. Nie odwołuje ofert!!

 

 Koszty wysyłki

Bezpłatna

Program Ochrony Kupujących

 

  Sposób płatności

mBank
171[zasłonięte]200400[zasłonięte]802 45[zasłonięte]223

 

 

 OPIS PRZEDMIOTU

Nowa bateria dla
ZTE Blade/Orange San Francisco

Od zte.bat
Od zte.bat
Od zte.bat
Od zte.bat
Od zte.bat
Od zte.bat
Od zte.bat
 

ZTE Blade/Orange San Francisco
Pojemność: 1250mAh (4.7Wh)
Lithium-Ion
Vol: 3.7V

wiecej zdjec na http://cut.vg/f/10954

 

Biorąc udział w moich aukcjach akceptujesz regulamin i warunki dostawy.
Przesyłka chroniona jest w ramach Programu Ochrony Kupujących.
Wysyłka z UK

  

 
 

Regulamin aukcji

  1. Jeśli licytujesz to automatycznie akceptujesz regulamin.
  2. Nie odwołujemy ofert z aukcji, wiec prosimy o rozważne licytowanie.
  3. W razie zmiany adresu do wysyłki prosze poinformowac nas o tym jak najszybciej
  4. Kupując kilka rzeczy na naszych aukcjach,za przesyłke płacisz tylko raz.
  5. Zanim wystawisz komentarz NEGATYWNY bo z jakiś względów nie spełnimy Twoich oczekiwań, proszę o kontakt,a napewno dojdziemy do porozumienia.
 

Płatność

  1. Jako formę płatności akceptujemy tylko wpłate na konto bankowe (płatność z góry)
  2. Na pieniądze czekamy do 7 dni roboczych, po 5 dniach wysyłamy maila z przypomnieniem. Jeżeli nie otrzymamy odpowiedzi rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji.
  3. W tytule przelewu proszę podać nick z Allegro oraz nr aukcji
  4. W razie zmiany adresu do wysyłki prosze poinformowac nas o tym jak najszybciej
  5. Nr konta na który należy dokonać wpłaty: mBank 171[zasłonięte]200400[zasłonięte]802 45[zasłonięte]223
 


Wysyłka

  1. Towar wysyłamy do 48 godz (2 dni roboczych) od zaksiegowania pieniędzy na naszym koncie .Koszt wysyłki zawsze jest podany na stronie licytacji. Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki.
  2. Dostawa zakupionego produktu w ciagu 14-21 dni roboczych
  3. Licytując na naszej aukcji udzielasz nam jednorazowego pełnomocnictwa do zawarcia umowy z Royal Mail LTD UK na dostarczenie zalicytowanego przedmiotu - na kwotę "KOSZTY WYSYŁKI" zamieszczonej na aukcji składa się opłata za wysyłkę paczki oraz opłata za pakowanie paczki.
  4. Jeżeli okres oczekiwania na towar się wydłuża, proszę sprawdzić na poczcie , gdyż zdarzyć się może, że listonosz nie zostawi awizo, a paczka czeka od dłuższego czasu na poczcie. Jeżeli na poczcie również nie ma przez dłuższy okres czasu spodziewanej paczki zanim wystawisz komentarz proszę skontaktować się z nami, gdyż zdarza się również że paczka ginie na poczcie, wówczas jesteśmy skłonni pójść na ugodę z klientem.
  5. W razie zmiany adresu do wysyłki prosze poinformowac nas o tym jak najszybciej.
  6. Przesyłka chroniona jest w ramach Programu Ochrony Kupujących.
    Program zapewnia Kupującemu rekompensatę do 10.000 zł
     w przypadku, gdy:
    • zapłacił za towar, ale go nie otrzymał;
    • otrzymał towar, który znacznie różni się od opisanego w ofercie.
    W kwocie rekompensaty uwzględnimy również koszt wysyłki towaru do 100 zł w przypadku, gdy:
    • w transakcji Kupujący skorzystał z PayU.
    Rekompensata jest finansowana ze środków Programu Ochrony Kupujących, dlatego ani Kupujący, ani Sprzedający nie ponoszą z tego tytułu żadnych kosztów! Więcej informacji na temat programu znajdziesz tutaj
 

Gwarancja i zwroty

  1. Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru na swój koszt
  2. Nie zwracamy kosztów wysyłki i pakowania.
  3. Reklamacje są realizowane w terminie do 21dni roboczych.
  4. Uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika nie podlegają reklamacji.
  5. Przesyłka chroniona jest w ramach Programu Ochrony Kupujących.
    Program zapewnia Kupującemu rekompensatę do 10.000 zł
     w przypadku, gdy:
    • zapłacił za towar, ale go nie otrzymał;
    • otrzymał towar, który znacznie różni się od opisanego w ofercie.
    W kwocie rekompensaty uwzględnimy również koszt wysyłki towaru do 100 zł w przypadku, gdy:
    • w transakcji Kupujący skorzystał z PayU.
    Rekompensata jest finansowana ze środków Programu Ochrony Kupujących, dlatego ani Kupujący, ani Sprzedający nie ponoszą z tego tytułu żadnych kosztów! Więcej informacji na temat programu znajdziesz tutaj