[zasłonięte]@hydro-instal2.pl
![](http://img88.imageshack.us/img88/7023/mapazb.jpg)
Przedmiotem aukcji jest:
Bateria umywalkowa stojąca FERRO BASIC chrom
nr katalogowy: BBC2
53,00 zł
Bateria jest nowa i zapakowana w oryginalne pudełko.
Dane techniczne:
- 1-otworowa stojąca
- materiał - mosiądz
- element sterujący - głowica ceramiczna
- ciśnienie maksymalne - 1 MPa
- ciśnienie zalecane - 0,1-0,5 MPa
- maksymalna temperatura wody - 90oC
- zalecana temperatura wody - 65oC
Opakowanie zawiera:
- baterię umywalkowa FERRO Basic
- przyłącze elastyczne M10x1/G3/8'' L=350mm x2
- zestaw mocujący
- korek automatyczny
- instrukcję montażu i obsługi baterii z gwarancją
2 lata gwarancji
FERRO S.A. realizując politykę jakości - jako nadrzędny cel działania firmy oraz wysokie wymagania jakościowe klientów wprowadza program „Serwis 48h”.
![](http://img413.imageshack.us/img413/7363/serwisq.jpg)
Programem „Serwis 48h” objęte są baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe. „Serwis 48h” gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.
Zgłoszenia reklamacyjne prosimy przesyłać za pomocą bezpośredniego zgłoszenia reklamacyjnego, e-maila pod adres [zasłonięte]@ferro.pl, czy też bezpośrednio na fax. nr +48 12 [zasłonięte]2195 lub listownie na adres firmy. Można je również przekazywać za pośrednictwem punktu sprzedaży detalicznej lub hurtowej gdzie reklamowany produkt został zakupiony.
![](http://img231.imageshack.us/img231/87/zgloszeniee.jpg)
Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.
W celu ułatwienia obsługi serwisowej klientów uruchomiona została infolinia serwisowa pod nr tel. 801 [zasłonięte] 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w załatwieniu każdej sprawy serwisowej.
UWAGA
Towar jest ubezpieczony. Podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący powinien spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Jedynie poprawnie spisany protokół uszkodzenia umożliwi wymianę sprzętu na nowy lub uzyskanie odszkodowania. Protokół należy przesłać niezwłocznie do siedziby firmy Hydro-Instal 2 s.c. Reklamacje w firmie kurierskiej mogą być zgłoszone w przeciągu 5 dni od daty doręczenia przesyłki, po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.