|
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE
PYTANIA
Ile trzyma
bateria? Bateria jest nowa, nieużywana,
czas pracy będzie porównywalny z baterią nową oryginalną. Jeżeli nasza
bateria ma pojemność większą będzie trzymała odpowiednio dłużej. Czasu w
godzinach nie jesteśmy w stanie podać, zależy to od konkretnego modelu oraz
tego co się wykonuje na laptopie.Co to jest
pojemność? Pojemność baterii wyrażona w
miliamperogodzinach (mAh) określa ilość energii baterii czli czas jej
działania. Im więcej tym lepiej, niezależnie od
modelu.11,1V a
10,8V oraz 14,8V a 14,4V? Jeżeli Państwa bateria ma
11,1V a nasza 10,8V lub
odwrotnie nie ma to znaczenia. Jest to napięcie znamionowe. Rzeczywiste napięcie
spada w trakcie w pracy baterii z ok. 11,5V do ok 10,3V w zależności od
rozładowania.Czemu bateria jest większa
gabarytowo? Zwiększenie pojemności baterii oznacza
zawsze zwiększenie liczby komór a to niesie za sobą większe gabaryty fizyczne.
Baterie o zwiększonej pojemności zazwyczaj wystają poza obrys laptopa w sposób
nie utrudniający pracy oraz dostępu do portów. Problemy mogą pojawić się
jedynie w niektórych modelach przy współpracy ze stacją
dokującąCzy jest
duża różnica między zamiennikiem a oryginałem?
W większości przypadków różnicy nie ma, często baterię produkowane są w tej
samej fabryce, jedynie nie posiadają loga firmowego. Ogromna różnica w cenie
wynika z różnic w kanale dystrybucji i wysokich cen wszelkich akcesoriów
producentów komputerów będących głównym źródłem zysków.
Czy
muszę zmienić zasilacz? Kupując baterię o
powiększonej pojemności nie trzeba zmieniać zasilacza, będzie się po prostu
dłużej ładować. Czy utracę gwarancję na laptopa używając
zamiennika? Laptop nie przechowuje informacji o
używanej baterii, pamiętaj jedynie by w razie reklamacji laptopa nie oddać go
do serwisu z nieoryginalną baterią. Zostaw ją w
domu. REGULAMIN
Wszystkie prośmy związane ze zmianą adresu wysyłki prosimy
przesyłać drogą emailową lub za pośrednictwem formularza dostawy. Wszelkie
informacje zamieszczone w opisie przelewu, płatnościach z innych źródeł, smsach
oraz przekazane bezpośrednio w rozmowach telefonicznych mogą nie zostać
uwzględnione. Informacje z emaila bierzemy pod uwagę ZAWSZE. W
przypadku kontaktu emailowego prosimy koniecznie podać Państwa nick z Allegro. W przeciwnym razie identyfikacja nadawcy i
powiązanie z konkretnym zakupem może okazać się niemożliwe. Proszę dołączać
również historię korespondencji. Towar staramy się wysyłać w terminie
1-3 dni roboczych od dnia zaksięgowania pieniędzy na koncie. O
ewentualnych opóźnieniach postaramy się poinformować emailowo. Do czasu
realizacji zamówienia proszę doliczyć czas dostawy przesyłki przez Pocztę
Polską lub kuriera (firma Siódemka), za który nie odpowiadamy (zazwyczaj 1-5
dni w zależności od formy wysyłki, do małych miejscowości rezerwujemy możliwość
wysyłki Pocztą z powodu długiego czasu dostawy przez kuriera Siódemkę (nawet do
7 dni, Poczta jest dużo szybsza). Jeżeli nie akceptujesz możliwości dostawy
Pocztą prosimy o wyraźne tego zaznaczenie) Jeżeli chcesz towar
otrzymać za pobraniem (płatność przy odbiorze) napisz do nas lub zaznacz opcję
w formularzu. Wszystkie paczki pakujemy starannie w koperty, kartoniki
lub czarną folię wysyłkową. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki należy
fakt ten zgłosić na poczcie lub w obecności kuriera i sporządzić protokół
(zaleca się otwarcie paczki w obecności pracownika poczty lub kuriera). Proszę
pamiętać, że bez stosownego protokołu nie mamy możliwości złożenia
reklamacji. Istnieje możliwość indywidualnego zastosowania dodatkowych
opcji wysyłki. Po otrzymaniu przesyłki sprawdź KONIECZNIE czy w paczce
jest paragon lub faktura. Bez dowodu zakupu nie będzie możliwości ewentualnego
reklamowania towaru.
POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU REKLAMACJI, ZWROTU,
WYMIANY
Wszystkie odesłane paczki muszą być
zapakowane w ORYGINALNE opakowanie, w przypadku baterii ORYGINALNY kartonik.
Kartonik na baterię NIE JEST kartonem wysyłkowym, nie należy naklejać na niego
taśmy ani druków wysyłkowych !!! Do przesyłki musi być dołączony paragon (jeśli
zwrot), kopia paragonu lub kopia faktury VAT (reklamacja, wymiana). Każdy
zwrot bezwzględnie musi zawierać dodatkową kartkę z danymi nadawcy i opisem
problemu. Reklamacje puste lub nieopisane NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE. Fakt ustalenia
pewnych działań telefonicznie lub emailowo nie zwalnia od opisania samej przesyłki
oraz problemu/ usterki. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne,
uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użytkowania (np długotrwałe głębokie
rozładowania baterii, przepięcia i inne). Bateria odsyłana jest na koszt
zgłaszającego reklamację. Towar podlega zwrotowi zgodnie z ustawą o
handlu elektronicznym w terminie do 10 dni przy zakupie przez osobę fizyczną
(na paragon). W przypadku niekompatybilności baterii z konkretnym
egzemplarzem laptopa (problem z komunikacją z biosem, inny chipset, lub inne
zjawiska powodujące nie wykrywanie/nie działanie/nie ładowanie baterii)
istnieje możliwość zwrotu towaru. Zwracany jest wyłącznie pełny koszt zakupu
baterii bez kosztów wysyłki.
|
|