Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BATAVUS MILANO BOSCH 550km. 2014r. 19cali

26-04-2015, 2:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 550 zł     
Użytkownik alleeebay
numer aukcji: 5271659096
Miejscowość Chojnice
Wyświetleń: 65   
Koniec: 26-04-2015 01:55:26

Dodatkowe informacje:
Rozmiar ramy (cale)/ ramy szosowe (cm): 19.00
Stan: Używany
Waga (gramy): 26100 [g]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

alleeebay

 

 

Masz jakieś pytania? Możesz śmiało dzwonić od 11.00 do 22ej. tel. 535 [zasłonięte] 86 86

 

WITAM NA MOJEJ AUKCJI

 

 

 

Przedmiotem sprzedaży jest holenderski rower BATAVUS 

Rower nosi normalne ślady użytkowania.

Rozmiar wg, producenta to 48cm. najlepiej na wzrost 155-185cm.

Atuty to przede wszystkim, mocna aluminiowa rama, wzmacniane koła,

estetyczne, praktyczne i wytrzymałe komponety

oraz system wspomagania elektrycznego BOSCH

 

 

 

BATAVUS MILANO E-GO BOSCH 2014r.

Rama / FRAME / Rahmen

Rahmen Batavus aluminium 7005

Amortyzator / FORK / Gabel

Gabel Batavus  Humpert X-tas-Y

Obręcze / RIMS / LaufrÄder

Felgen
Rodi Rims VR19 ALU wzmacniane 28cali stożki /cones/ Kegel

Piasty / HUB / Naben

---- Shimano NEXUS INTER 7 / Shimano RM-40

Opony / TIRE / Reifen

Vorderreifen

CST E-SERIES REACH APL z paskiem odblaskowym 37-622 28cali

Korby / CRANKSET / Kurbel

Kurbel Batavus MICADA 170mm.

Kaseta / CASSETTE /Kassette

Kasette ---------

Przerzutka przód / FRONT DERAILLEUR / Umwerfer

Umwerfer ---------

Przerzutka tył / REAR DERAILLEUR / Schaltwerk

Schaltwerk ----------

Łańcuch / CHAIN / Kette

Kette KMC Z1

Manetki / SHIFT LEVERS /Shifters

--- Batavus 7-speed

Kierownica / HANDLEBARS / Lenker

Vorbau Batavus

Wspornik / STEM / Vorbau

Vorbau Batavus Ergo Matic IV by Humpert pozwalający na bezkluczową regulację kierownicy w każdej płaszczyźnie

Stery / HEADSET / Steuersatz

Steuersatz Batavus 1 1/8cala

Hamulce / BRAKE / Bremsen

Bremse

Magura HS33 EVO hydrauliczne

Dzwignie hamulca / BRAKE LEVERS / Bremshebel

--- Magura HS33 EVO hydrauliczne

Siodełko / SADDLE / Sattel

Sattel Selle Royal GIARA żel +  elastomery

Sztyca / SEATPOST / Stuetze

Sattelstütze Amortyzowana Post- Moderne aluminiowa

Kolor / COLOR / Farbe

Farbe srebrno szara perła

Rozmiar / SIZE / Groesse

Größe

A1 - od środka osi suportu do górnej krawędzi rury podsiodłowej C-T 48cm.

A2 - od środka osi suportu do środka rury poziomej C-C 15cm.

B - od środka rury podsiodłowej do środka rury sterowej 56cm.

C - wspornik / stem / vorbau C-C  10cm.

na wzrost / growth / wachstum od 155-185cm.

Waga / WEIGHT / Gewicht

Gewicht 26.1kg. tak jak na zdjęciach
Cena nowego / PRICE OF A NEW / Neupreis
około 11000zł.

przekrok przez ramę w jej najniższym miejscu

43cm.

Naprawdę Warto

 

 

Rower w bardzo dobrym stanie technicznym i  wizualnym, używany.

Lakier praktycznie w stanie sklepowym, jak i cały rower.

W rowerze wszystko pracuje jak trzeba, nie wymaga nakładów finansowych,

Koła proste, brak luzów.

Rower po wizycie w serwisie, wykonano przegląd i regulacje.

Został przygotowany do natychmiastowej eksplatacji.

Rower ma przejechane 550km. i jest w trakcje użytkowania, wspomaga do prędkości 25km./h.

W komplecie sakwy, zamkniecie typu podkowa firmy Trelok i pedała.

 

Na rower udzielam 7 dniowej gwaracji rozruchowej.

 

 

Rower elektryczny Batavus Milano E-go został zaprojektowany przy użyciu napędu i baterii BOSCH, silnik elektryczny znajduje się w środkowej części roweru pod korbą. Firma BOSCH opracowała nowatorski system napędu, który wspomaga pracę układu korbowego. Zlokalizowanie silnika w środku ciężkości roweru pozwala na efektywne i bezpośrednie przełożenie siły na napęd. Solidna obudowa silnika, która chroni cały zespół przed uszkodzeniami mechanicznymi jest wkomponowana w ramę roweru stanowiąc z nią mechaniczną całość. Wygodna wyprostowana pozycja za kierownicą, najwyższej jakości osprzęt i wspomaganie sprawi, że nie będziecie chcieli schodzić z roweru !
Rozwiązania i doświadczenia Firmy BOSCH, jej niezliczone patenty w zakresie elektroniki i sensoryki w branży samochodowej mają tutaj zastosowanie poprzez 3-punktowy pomiar parametrów systemu (prędkość jazdy, moment obrotowy, prędkość obrotowa). Zastosowane rozwiązanie BOSCH pozwala na wspomaganie w bezpośredni sposób energii pedałowania, a odpowiednio rozłożony środek ciężkości ułatwia manewrowanie rowerem. Zaawansowana technologia zarządzania energią baterii (akumulatora) została wykorzystana tutaj w optymalny sposób. W konsekwencji otrzymujemy bardzo dużą trwałość systemu. Bosh Drive Unit w porównaniu ze swoim poprzednikiem z roku 2014 jest lżejszy, posiada krótszą odległość pedałów i jest bardziej ergonomiczny.
Panel sterowania systemu BOSCH posiada wyświetlacz ciekłokrystaliczny, który jest umieszczony na kierownicy i może być dla bezpieczeństwa zdejmowany. Wyświetlacz pozwala na wielofunkcyjne sterowanie jednostką napędową oraz wskazuje zarówno typowe parametry jazdy, takie jak prędkość, dystans itp. jak i zaawansowane parametry baterii takie jak pozostała procentowa pojemność baterii oraz odległość możliwa do przejechania w danym momencie.
-Bateria na tylnym bagażniku 396 Wh / 36 V / 11 Ah - waga 2,6 kg - posiada zintegrowany wskaźnik poziomu naładowania baterii
-Silnik o momencie obrotowym 48 Nm
-4 opcje wspomagania: ECO, CRUISER, SPORT, TURBO
-zasięg do 140 km - to maksymalny zasięg roweru w trybie ECO podczas jazdy w terenie lekko pagórkowatym, przy jeździe ze średnią prędkością ok 25 km/h, z lekkiem przeciwnym wiatrem, w temperaturze 10-20°C, używając odpowiednich biegów do aktualnej prędkości - dane dla osoby o wadze 70-80 kg. Minimalny zasięg roweru 60 km osiągniemy korzystając z opcji TURBO, podczas jazdy w terenie górzystym z dużą różnicą nachylenia terenu przy średniej prędkości 25 km/h, z mocnym wiatrem przeciwnym, w temperaturze poniżej 10°C, - dane dla osoby o wadze powyżej 85 kg
-Ładowarka w zestawie - wymiary 190 mm x 86 mm x 54 mm / waga ok 800 gram / czas pełnego ładowania 3,5 h / 207-264V / 47-63Hz
-Czytelny, podświetlany, duży wyświetlacz umieszczony centralnie na kierownicy, w pełni sterowany bez odrywania dłoni od kierownicy.
Rower został wyposażony w najwyższej klasy osprzęt do rowerów miejskich, który pozwoli w pełni cieszyć się bezawaryjną jazdą przez długie lata.



*****************************************************************************************************************

 

BATAVUS MILANO e-bikeZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcie

(kliknij, aby powiększyć)

 

 

BATAVUS MILANO 1ZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcie

(kliknij, aby powiększyć)

******************************************************************************************

 

Opis i zdjęcia przedstawiają ten rower, jego stan techniczny i tak sprzedaje.

 

Jeśli rower na wyposażeniu nie posiada błotników, bagażnika, podpórki, pedał lub dzwonka

a Ty chcesz takie mieć to wystarczy napisać.

Na stronie O MNIE dane kontaktowe i numer konta.

tel. 535 [zasłonięte] 86 86

 

 

Płacąc za zakupiony rower przez PayU termin wysyłki może opóźnić się o 10dni roboczych.

Bardzo proszę o tym pamiętać.

Rower jest wysyłany w oryginalnym kartonie rowerowym, zabezpieczony folią bąbelkową i taśmą strecz tak aby lakier na ramie i inne części nie zostały uszkodzone.

Do wysyłki z roweru jest odkręcana kierownica z wspornika, siodełko i odkręcone przednie koło.

Wszystkie te części są przymocowane do roweru za pomocą plastikowych opasek co sprawia że wszystko jest w całości i nic nie lata w kartonie.

 

 

Copyrights by alleeebay © - kopiowanie opisu i zdjęć zabronione.