Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Batavus Fuego E-go H8P

30-05-2014, 1:37
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 9 500 zł     
Użytkownik SUPER_2005
numer aukcji: 4198912452
Miejscowość stalowa wola
Zostało sztuk: 8    Wyświetleń: 136   
Koniec: 30-05-2014 01:41:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Holenderska firma Batavus istnieje od początku holenderskiej tradycji rowerowej, firma posiada blisko 100 letnią tradycję. W ostatnich latach z fabryki Batavusa zaczęły wyjeżdżać rowery z napędem elektrycznym Batavus Technologie i tak w tym roku na rynku Batavus wprowadził na rynekopatentowany system rowerów z napędem elektrycznym RemovE E-goktóry wyróżnia się baterią całkowicie schowaną w osłonie łańcucha i bardzo małym objętościowo silnikiem. Dzięki czemu rower zewnętrzne nie daje żadnym oznak bycia rowerem elektrycznym.

Batavus Fuego E-go to bardzo komfortowy rower posiadający wszystko co powinien posiadać rower rekreacyjny z najwyższej półki tj. całkowicie zabudowany napęd (tj. łańcuch, zębatki i biegi w piaście), linki chowające się w ramie, regulacja kierownicy w każdej płaszczyźnie bez użycia narzędzi - za pomocą jednego przycisku, regulowane amortyzatory w widelcu oraz pod siodełkiem to technika podwyższająca komfort użytkowania

Batavus Fuego E-go napędzany jest małym, prawie niewidocznym dla oka silnikiem o wielkiej mocy, japońskiej firmy Sanyo, zamontowanym w przedniej piaście. Energia czerpana jest z baterii litowo-jonowej o pojemności 9 Ah, co pozwoli Wam  cieszyć się jazdą ze wspomaganiem przez dobre 70 km (w zależności od wybranej opcji wspomagania, nachylenia terenu oraz warunków atmosferycznych). Silnik posiada również opcję samodzielnego poruszania się w prędkością do 6 km/h co ułatwi nam prowadzenia czy wprowadzanie roweru. Opcją kierujemy za pomocą małej obrotowej manetki po lewej stronie kierownicy.

Batavus Fuego E-go posiada możliwość ustawienia 3 trybów wspomagania tak aby dopasować je do panujących na drodze warunków. Tryb Turbo tj. 3 opcja wspomagania pozwoli na podjechanie pod największe wzniesienie bez najmniejszego problemu. Całość napędu, sterowana jest za pomocą dużego, przejrzystego i bardzo czytelnego sterownika umieszczonego w centralnej części kierownicy (tak zwanego displaya). Display jest oczywiście ściągany i gra rolę kluczyka do roweru, bez założonego na rower sterownika silnik nie włączy się. Cechy sterownika:

  • niebieskie podświetlenie,
  • aktualna prędkość,
  • temperatura,
  • aktualna opcja wspomagania,
  • stan baterii,
  • godzina,
  • dystans dzienny i ogólny,
  • czas jazdy.

Istotnym elementem obsługi elektrycznej części roweru jest fakt, iż wszystkim sterujemy z manetki, znajdującej się przy lewym chwycie, bez konieczności odrywania dłoni od kierownicy co w wysokim stopniu wpływa na bezpieczeństwo podczas jazdy i jest dziecinnie proste w obsłudze.

Dodatkowo 8-biegowa tylna piasta Shimano Nexus 8 podwyższa komfort jazdy, a także pozwala na bezproblemowe poruszanie się rowerem po wyładowaniu baterii. Istotna jest również bardzo niska waga Batavusa Fuego E-go, gdyż tylko niecałe 23 kg z baterią !!!

  • BATERIA ZOSTAŁA UMIESZCZONA W OSŁONIE ŁAŃCUCHA. Baterie do naładowania można wyciągnąć z osłony. Bateria na rowerze jest zabezpieczona przed kradzieżą zamkiem na kluczyk niemieckiej firmy Trelock, który jest równocześnie kluczykiem od podkowy tj. zabezpieczenia tylnego koła,

  • ładowarka do roweru w zestawie.

GWARANCJA:

3 lata na ramę i widelec przedni

2 lata na osprzęt

2 lata na baterię oraz silnik

 

Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rozmiar kół: 28" - 37-622
Hamulec przedni: V-brake Shimano
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Inter-M
Lampka przód: Trelock LS694 - czujnik zmierzchu
Lampka tył: Zintegrowana z baterią pod bagażnikiem - diody LED, przełącznik On/Off
Obręcze: Aluminiowe, stożkowe
Wspornik kierownicy: Regulowany w każdej płaszczyźnie - bez użycia narzędzi
Blokada koła: Axa Defender - z możliwościa dołączenia dodatkowego łańcucha
Waga: Około 23 kg
Widelec: Sztywny- nie amortyzowany
Bagażnik tylny: Tak
Nóżka: Spanninga - regulowana wysokość bez użycia narzędzi, fukcja składania przy obrocie korby wstecz
Gumy na bagażniku: Tak, Widek - mocowane do bagażnika
Opony: Schwalbe Road Cruiser - z wkładką antyprzebiciową + pasek odblaskowy
Siodełko: Selle Royal 5015 - żelowe + elastomery
Napęd: Sanyo - w przedniej piaście: Moc - 240 Wh / Moment obrotowy - 29 Nm
Chwyty: Batavus - motylkowe, skręcane
Dzwonek: Tak
Pompka: SKS Germany montowana pod bagażnikiem, końcówka na 3 rodzaje wentyla
Bateria: pojemność 9 Ah / napięcie 36 V / w osłonie łańcucha
Suport: THUN Germany JIVE
Osłona koła tylnego: Tak

Tel 512[zasłonięte]658 ,602[zasłonięte]364 ,  606[zasłonięte]381 , e-mail : [zasłonięte]@vp.pl

Pozdrawiam Dariusz Kiełb
właściciel platformy handlowej efektowni.com oraz efektowni.pl
 Jesteśmy uczestnikiem Programu

RZETELNA Firma