Holenderska firma Batavus istnieje od początku holenderskiej tradycji rowerowej, firma posiada blisko 100 letnią tradycję. W ostatnich latach z fabryki Batavusa zaczęły wyjeżdżać rowery z napędem elektrycznym Batavus Technologie i tak w tym roku na rynku Batavus wprowadził na rynekopatentowany system rowerów z napędem elektrycznym RemovE E-go, który wyróżnia się baterią całkowicie schowaną w osłonie łańcucha i bardzo małym objętościowo silnikiem. Dzięki czemu rower zewnętrzne nie daje żadnym oznak bycia rowerem elektrycznym.
Batavus Fuego E-go to bardzo komfortowy rower posiadający wszystko co powinien posiadać rower rekreacyjny z najwyższej półki tj. całkowicie zabudowany napęd (tj. łańcuch, zębatki i biegi w piaście), linki chowające się w ramie, regulacja kierownicy w każdej płaszczyźnie bez użycia narzędzi - za pomocą jednego przycisku, regulowane amortyzatory w widelcu oraz pod siodełkiem to technika podwyższająca komfort użytkowania
Batavus Fuego E-go napędzany jest małym, prawie niewidocznym dla oka silnikiem o wielkiej mocy, japońskiej firmy Sanyo, zamontowanym w przedniej piaście. Energia czerpana jest z baterii litowo-jonowej o pojemności 9 Ah, co pozwoli Wam cieszyć się jazdą ze wspomaganiem przez dobre 70 km (w zależności od wybranej opcji wspomagania, nachylenia terenu oraz warunków atmosferycznych). Silnik posiada również opcję samodzielnego poruszania się w prędkością do 6 km/h co ułatwi nam prowadzenia czy wprowadzanie roweru. Opcją kierujemy za pomocą małej obrotowej manetki po lewej stronie kierownicy.
Batavus Fuego E-go posiada możliwość ustawienia 3 trybów wspomagania tak aby dopasować je do panujących na drodze warunków. Tryb Turbo tj. 3 opcja wspomagania pozwoli na podjechanie pod największe wzniesienie bez najmniejszego problemu. Całość napędu, sterowana jest za pomocą dużego, przejrzystego i bardzo czytelnego sterownika umieszczonego w centralnej części kierownicy (tak zwanego displaya). Display jest oczywiście ściągany i gra rolę kluczyka do roweru, bez założonego na rower sterownika silnik nie włączy się. Cechy sterownika:
- niebieskie podświetlenie,
- aktualna prędkość,
- temperatura,
- aktualna opcja wspomagania,
- stan baterii,
- godzina,
- dystans dzienny i ogólny,
- czas jazdy.
Istotnym elementem obsługi elektrycznej części roweru jest fakt, iż wszystkim sterujemy z manetki, znajdującej się przy lewym chwycie, bez konieczności odrywania dłoni od kierownicy co w wysokim stopniu wpływa na bezpieczeństwo podczas jazdy i jest dziecinnie proste w obsłudze.
Dodatkowo 8-biegowa tylna piasta Shimano Nexus 8 podwyższa komfort jazdy, a także pozwala na bezproblemowe poruszanie się rowerem po wyładowaniu baterii. Istotna jest również bardzo niska waga Batavusa Fuego E-go, gdyż tylko niecałe 23 kg z baterią !!!
-
BATERIA ZOSTAŁA UMIESZCZONA W OSŁONIE ŁAŃCUCHA. Baterie do naładowania można wyciągnąć z osłony. Bateria na rowerze jest zabezpieczona przed kradzieżą zamkiem na kluczyk niemieckiej firmy Trelock, który jest równocześnie kluczykiem od podkowy tj. zabezpieczenia tylnego koła,
-
ładowarka do roweru w zestawie.
GWARANCJA:
3 lata na ramę i widelec przedni
2 lata na osprzęt
2 lata na baterię oraz silnik
Rama: |
Aluminiowa ( ALU 7005 ) |
Rozmiar kół: |
28" - 37-622 |
Hamulec przedni: |
V-brake Shimano |
Hamulec tylny: |
Rolkowy Shimano Inter-M |
Lampka przód: |
Trelock LS694 - czujnik zmierzchu |
Lampka tył: |
Zintegrowana z baterią pod bagażnikiem - diody LED, przełącznik On/Off |
Obręcze: |
Aluminiowe, stożkowe |
Wspornik kierownicy: |
Regulowany w każdej płaszczyźnie - bez użycia narzędzi |
Blokada koła: |
Axa Defender - z możliwościa dołączenia dodatkowego łańcucha |
Waga: |
Około 23 kg |
Widelec: |
Sztywny- nie amortyzowany |
Bagażnik tylny: |
Tak |
Nóżka: |
Spanninga - regulowana wysokość bez użycia narzędzi, fukcja składania przy obrocie korby wstecz |
Gumy na bagażniku: |
Tak, Widek - mocowane do bagażnika |
Opony: |
Schwalbe Road Cruiser - z wkładką antyprzebiciową + pasek odblaskowy |
Siodełko: |
Selle Royal 5015 - żelowe + elastomery |
Napęd: |
Sanyo - w przedniej piaście: Moc - 240 Wh / Moment obrotowy - 29 Nm |
Chwyty: |
Batavus - motylkowe, skręcane |
Dzwonek: |
Tak |
Pompka: |
SKS Germany montowana pod bagażnikiem, końcówka na 3 rodzaje wentyla |
Bateria: |
pojemność 9 Ah / napięcie 36 V / w osłonie łańcucha |
Suport: |
THUN Germany JIVE |
Osłona koła tylnego: |
Tak |
Tel 512[zasłonięte]658 ,602[zasłonięte]364 , 606[zasłonięte]381 , e-mail : [zasłonięte]@vp.pl
Pozdrawiam Dariusz Kiełb
właściciel platformy handlowej efektowni.com oraz efektowni.pl
Jesteśmy uczestnikiem Programu
RZETELNA Firma