- koła 28"
- obręcze aluminiowe Rodi Wheels (sygnowane przez Batavusa) zaplatana na 24 szprychy
- rama aluminiowa 53cm (alu 7005)
- przerzutki Shimano Alivio 3x8 + manetki cynglowe Shimano
- halogen przedni zasilany dynamem + tylny zasilany bateriami
- hamulce szczękowe Shimano przód/tył + manetki Shimano Alivio
- podwój system amortyzacji: amortyzowany przedni widelec Post Modern (sygnowany przez Batavusa) + amortyzacja na sztycy siodełkowej
- kierownica z systemem szybkiej regulacji (wystarczy odchylić uchwyt by móc regulować kierownicę w dwóch płaszczyznach jednocześnie)
- wielkie i bardzo wygodne siodełko Selle Royal Drifter
- boczne osłony tylnego koła
- oryginalna blokada tylnego koła DPC
- pasy bagażnikowe
- na wyposażeniu pompka rowerowa Batavusa oraz bidon
Dane techniczne - Batavus Comanche:
- koła 28'
- obręcze Airline One
- rama aluminiowa (stop 7005), rozmiar 57'
- przerzutki Shimano Nexave 3x8 z systemem Rapid-Rise + dźwignie przerzutek typu Tap-Fire (przyciski obsługiwane kciukiem zapewniające lekką i łatwą zmianę biegu)
- podwójny system amortyzacji: amortyzowany przedni widelec SR Suntour CR 880 + amortyzowana sztyca podsiodełkowa
- dynamo w piaście Shimano Nexus (halogen przedni z funkcją auto) + światło tylne na baterie (również z czujnikiem zmierzchu); rower posiada dodatkowe światełko w tylnym błotniku, w którym niestety brak jest włącznika
- hamulce rolkowe Shimano Nexave + manetki Shimano
- kierownica z funkcją szybkiej regulacji w dwóch płaszczyznach
- siodełko Selle Royal
- pasy bagażnikowe
- blokada tylnego koła AXA DPC
- korby pedałów SunRace