Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Basics Graphic Design: Approach & Language

08-03-2012, 0:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 99 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2106953839
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 08-03-2012 18:50:24
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

Basics Graphic Design: Approach & Language


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]04113
Oprawa Oprawa miękka
Ilość stron 184
Wydawnictwo AVA Publishing
Język Angielski

Cena: 99.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208


Książka do wglądu w Księgarni Muzeum Bookoff.

Basics Graphic Design: Approach & Language looks at the initial stages of the design process and the vocabulary used on undergraduate design courses. Students are provided with the knowledge that will enable them to respond to a course and prepare for a career in graphic design.

The book begins with an overview of various approaches to graphic design, as well as its inherent language. It goes on to look at methods for generating and developing ideas, research methods, and understanding what is meant by ‘the design brief.’ The book draws on contemporary and historical sources and concludes with a discussion on the application of the creative idea.

Approach & Language is the first title in the Basics Graphic Design series from AVA Publishing. These books cover every aspect of studying a graphic design course. Subjects covered include critical thinking and evaluation, problem solving, the development of project work and the realisation of design practice. Showcasing work from students and practitioners alike, the books provide the student with the tools and inspiration they require to develop their skills in new and emerging technologies, and to become highly motivated and independent individuals with plenty to offer to the design world.

Key features
- An engaging discussion of various approaches to graphic design and the vocabulary that underpins them.
- An essential text for foundation and undergraduate students hoping to embark on a career in graphic design.
- Accompanied by over 200 illustrations and examples from the world of contemporary design.