Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BASICS FASHION MANAGEMENT: FASHION PROMOTION Moore

23-06-2014, 21:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 205.80 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4272430973
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 23-06-2014 21:31:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23813, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63608, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72581, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26989, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04118, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23813, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63608, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72581, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26989, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04118

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Basics Fashion Management: Fashion Promotion 02: Fashion Promotion

BASICS FASHION MANAGEMENT: FASHION PROMOTION Moore

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Gwyneth Moore
Language: English
Publisher: AVA Publishing
Publication Date: 5 Nov 2012
Dimensions: 1.5 x 15.5 x 22.3 cm
Format: Paperback
Pages: 184
Condition: NEW
Product_ID: B94A411875

 

 

Provides visual arts students with a theoretical and practical exploration of each of the fundamental topics within the discipline of Fashion Management. The book addresses the new ways in which brands engage with customers, through the latest digital channels as well as traditional methods.
AVA’s Basics Fashion Management titles are designed to provide visual arts students with a theoretical and practical exploration of each of the fundamental topics within the discipline of Fashion Management. Packed with examples from students and professionals and fully illustrated with clear diagrams and inspiring imagery, they offer an essential exploration of the subject. The second book in AVA's Basics Fashion Management series, Fashion Promotion: Building a brand through marketing and communication, examines what's required for a 21st century fashion brand to make its mark and stay visible in a shifting consumer landscape.
The book addresses the new ways in which brands engage with customers, through the latest digital channels as well as traditional methods.
Topics covered include:
• Developing a brand from an original idea;
• The impact of blogging and street style sites;
• Digital fashion;
• Online and offline marketing techniques;
• Creating the vision behind a brand;
• Public relations.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 FASHION MARKETING COMMUNICATIONS Lea-Greenwood

 MASTERING FASHION MARKETING Jackson, Shaw

 MARKETING FASHION (PORTFOLIO) Harriet Posner

 IN FASHION Annemarie Iverson

 BASICS FASHION DESIGN 01: RESEARCH AND DESIGN

 BASICS FASHION MANAGEMENT 01: CONCEPT TO CUSTOMER