Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BASICS FASHION MANAGEMENT 01: CONCEPT TO CUSTOMER

22-05-2014, 16:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 166.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4176412245
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 16:08:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04118, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57051, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04892, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41681, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36880, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04118, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57051, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04892, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41681, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36880

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Basics Fashion Management 01: Concept to Customer

BASICS FASHION MANAGEMENT 01: CONCEPT TO CUSTOMER

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Virginia Grose
Language: English
Publisher: AVA Publishing
Publication Date: 28 Nov 2011
Dimensions: 22.9 x 16 x 1.8 cm
Format: Paperback
Pages: 184
Condition: NEW
Product_ID: B94A411840

 

 

Highlighting the skills and considerations needed to manage products, this book will also help readers to understand processes such as product development, the supply chain and branding. It examines traditional and newer roles within the industry, discussing the roles of buyers, retailers and merchandisers. Interviews, photographs and case studies combine to make this an exciting and current career guide.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 FASHION BUYING Helen Goworek

 MARKETING FASHION (PORTFOLIO) Harriet Posner

 MASTERING FASHION BUYING AND MERCHANDISING ...

 THE FUNDAMENTALS OF FASHION MANAGEMENT Dillon

 FASHION BUYING David Shaw, Dimitri Koumbis

 BASICS FASHION MANAGEMENT: FASHION PROMOTION Moore