Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BASICS ADVERTISING 01: COPYWRITING Rob Bowdery

22-05-2014, 19:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 160.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177164614
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-05-2014 19:32:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03736, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53361, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66242, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89573, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14714, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03736, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53361, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66242, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89573, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14714

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Basics Advertising 01: Copywriting

BASICS ADVERTISING 01: COPYWRITING Rob Bowdery

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Rob Bowdery
Language: English
Publisher: AVA Publishing
Publication Date: 16 Jun 2008
Dimensions: 15.4 x 10.8 x 1.2 cm
Format: Paperback
Pages: 176
Condition: NEW
Product_ID: B94AC7C68X

 

 

This title is the first in the ''Basics Advertising'' series, which follows on from the successful ''The Fundamentals of Creative Advertising''. It highlights the importance of being able to think both verbally and visually by conveying the idea that creative ad concepts, with their combination of words and images, often arise as a result of collaborative efforts between both the conceptual copywriter and designers or art director. Subjects covered include: how to generate ideas, improving and mastering your language skills and how to create effective advertising copy. The book also features a chapter on 'Advertising around the World', which highlights the increasing dominance of English as an international language of commerce and marketing. This title is suitable for first and second year undergraduate students of advertising and marketing courses, all students needing to understand the basic concepts of the discipline before moving into more specific areas of advertising, and practising conceptual copywriters.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HEY, WHIPPLE, SQUEEZE THIS Sullivan, Bennett

 BILLY ELLIOT Melvin Burgess

 THE ADVERTISING CONCEPT BOOK Pete Barry

 BRILLIANT COPYWRITING Roger Horberry

 BASICS ADVERTISING 02: ART DIRECTION Nik Mahon

 BASICS ADVERTISING 03: IDEATION Nik Mahon